ایوان زایتسف (والیبالیست ایتالیا) و همسرش + عکس

0

ایوان زایتسف (به انگلیسی: Ivan Zaytsev) (متولد ۲ اکتبر ۱۹۸۸) بازیکن والیبال دو ملیتی روسی ایتالیایی عضو تیم ملی والیبال ایتالیا و باشگاه دینامو مسکو است.

همسر والیبالیست ها همسر بازیکنان همسر ایوان زایتسف بیوگرافی ایوان زایتسف Ivan Zaytsev

 

قد :  ۲٫۰۲ متر
وزن : ۹۲ کیلوگرم

 

زایتسف در ابتدای بازی حرفه ای خود در پست پاسور بازی می کرد ولی بعد تغییر پست داد.

اومبریا پروجا اولین تیم زایتسف بود و بعد از دو حضور در پروجا به تیم رم پیوست. در سال ۲۰۰۷ به لاتینا پیوست و بعد از یک سال فعالیت در این باشگاه دوباره به رم برگشت و تا سال ۲۰۱۲ در این تیم بازی کرد. در همین سال قراردادی دو ساله با لوبه بانکا ماچراتا به امضا رساند و با این تیم قهرمانی سری آ و سوپر جام ایتالیا را به دست آورد و در سال ۲۰۱۴ به دینامو مسکو پیوست.

همسر والیبالیست ها همسر بازیکنان همسر ایوان زایتسف بیوگرافی ایوان زایتسف Ivan Zaytsev

زایتسف در سال ۲۰۰۸ به تیم ملی ایتالیا دعوت شد. ایوان به همراه تیم ملی ایتالیا در سال ۲۰۱۱ نایب قهرمانی جام ملت های اروپا را به دست آورد و بعد در المپیک ۲۰۱۲ لندن با درخشش خود و دیگر بازیکن های ایتالیا مدال طلا المپیک را به گردن آویخت. در سال ۲۰۱۳ نیز زایتسف سومی لیگ جهانی را به کارنامه خود اضافه نمود و در این دوره از مسابقات لیگ جهانی به عنوان امتیازآورین بازیکن و بهترین اسپک زن انتخاب شد.

 

همسر والیبالیست ها همسر بازیکنان همسر ایوان زایتسف بیوگرافی ایوان زایتسف Ivan Zaytsev

 

مادر وی ایرینا پوزدنیاکووا شناگر اهل شوروی و پدرش ویاچسلاو زایتسف بازیکن سابق تیم ملی والیبال روسیه بود که برای اتحاد جماهیر شوروی در بازی‌های المپیک تابستانی در سال ۱۹۷۶ به میدان رفت و در بازی‌های المپیک تابستانی ۱۹۸۰ مدال طلا را به دست‌ آورد. تفریحات مورد علاقه ایوان زایتسف، غذا خوردن و بازی‌های کامپیوتری است و همچنین به ورزش تنیس هم علاقه دارد. زایتسف به دلیل بازی قدرتی و مدل موهای خود مشهور است. زایتسف در ۱۸ مه ۲۰۱۳ با اشلینگ سروچی ازدواج کرد. ایوان و اشلینگ منتظر تولد اولین فرزند خود در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۴ هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ