دو چهره مشهور دیگر در فهرست فساد در فوتبال

0

رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در خصوص آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال گفت : روز گذشته ( یکشنبه) اطلاعات جدیدی درباره دو فرد معروف به دستمان رسید که قراردادهایی را بسته و از آنها سوء استفاده می کردند.

محمد علی پورمختار روزدوشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: مشغول نوشتن گزارش هستیم تا هر چه زودتر تکمیل و ارایه شود.
رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اخیار و اطلاعات در خصوص فساد در فوتبال زیاد است، گفت:روز به روز اطلاعات جدیدی از فساد در فوتبال به دست مان می رسد به طوری که همین امروز(روزگذشته)یک سری اطلاعات جدید راجع به دو نفر به دستمان رسیده است.
پورمختار گفت: این افراد قراردادهایی را بسته و سوء استفاده و منافع خود را دنبال می کردند.
رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سئوال که آیا این افراد معروف هستند، افزود: هر دو این افراد معروف هستند.
پورمختار درباره زمان آماده شدن گزارش مجلس از فساد در فوتبال اضافه کرد: هرچه این گزارش کامل تر باشد بهتراست و فکر می کنم مدتی هم عقب بیافتد بهتر از این است که کامل نباشد اما با این حال در تلاش هستیم بزودی آماده شود.
پرونده فساد در فوتبال از سال گذشته در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تشکیل شده و مباحث مرتبط با فوتبال در آن مورد بررسی قرار می گیرد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ