فروش نسخه طلایی و لوکس آیفون (iphone 6 gold) به قیمت ۱۰ میلیون تومان + عکس

0

شرکت Goldgenie که سابقه طولانی در تولید گوشی‌های لوکس دارد، در حرکتی جالب ورژن ویژه و طلایی نسخه جدید آیفون را برای فروش ارائه کرده است.

مشخصات آیفون 6 فروش موبایل لوکس فروش گوشی لوکس فروش آیفون 6 iphone 6 gold
این شرکت نسخه ۴.۷ اینچی پرچمدار جدید اپل را برای این کار انتخاب کرده است. Goldgenie آیفون ۶ را در مدل‌های طلایی( طلای ۲۴ عیار)، پلاتینی و طلای سرخ عرضه خواهد کرد! این شرکت همچنین در نظر دارد تا نسخه‌های ویژه‌ای از گوشی را با طرح‌های لیزری خاص به بازار عرضه کند! فرض کنید طرح مورد نظر شما با لیزر بر پشت گوشی طلایی شما حک شود!

این شرکت همچنین معتقد است که این گوشی‌های ویژه با طرح‌های خاص و هنری‌اش، به زودی و در کمتر از یک هفته دیگر برای عرضه آماده است. این شرکت در نظر دارد تا برای عرضه آیفون ۶، عرضه بین‌المللی آن را در دستور کار خود قرار دهد. آیفون ۵s از طریق این شرکت به‌طور گسترده و در سطح بین المللی پخش شد و توانست فروش بالایی را برای این شرکت کسب کند! Goldgenie آیفون ۵ را با گرانتی مادام العمر و همراه با بسته‌بندی مخصوص و ویژه به مشتریانش عرضه می‌کند.

اما قسمت جالب این مطلب قیمت و نوع پرداخت آن است!

قیمت پیش فروش این محصول لوکس، تنها ۲۱۹۷ پوند خواهد بود! اما کسانی که نیمی از این مبلغ را قبل از عرضه رسمی این گوشی توسط کمپانی اپل به حساب این شرکت واریز کنند، به همین میزان تخفیف خواهند گرفت! واقعا جذاب است!اینطور نیست؟

مشخصات آیفون 6 فروش موبایل لوکس فروش گوشی لوکس فروش آیفون 6 iphone 6 gold

اگر مایل به خرید این نسخه خاص هستید، هنوز دیر نشده است! حدودا با پرداخت ۱۰ میلیون تومان ناقابل می‌توانید قبل از عرضه رسمی این گوشی صاحب یکی از آن‌ها شوید!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ