شلاق، تبعید و محرومیت اجتماعی عاقبت ناظم تهرانی که به دانش‌ آموزان تجاوز کرده بود

4

ناظم دبستانی در غرب تهران که به تعرض به سه دانش‌آموز متهم بود، توسط قضات دادگاه کیفری‌ استان تهران به شلاق، تبعید و محرومیت اجتماعی محکوم شد.

عکس تجاوز جنسی حوادث تهران تجاوز جنسی معلم به دانش آموز تجاوز جنسی در مدرسه تجاوز جنسی به کودکان اخبار حوادث

متهم چندماه قبل به اتهام تعرض به سه ‌دانش‌آموز بازداشت شد. وی که با تماس تلفنی همکارش با مرکز فوریت‌های پلیسی بازداشت شده‌ بود اتهام تجاوز به دانش‌آموزان را رد کرد اما همکارش در توضیحاتی که به پلیس داد گفت متهم قصد داشت به پسربچه‌ای تعرض کند و او کودک را نجات داد.

وی گفت: «یکی از دانش‌آموزان من را در این خصوص آگاه کرد و گفت: آقای ناظم یکی از بچه‌ها را به نماز‌خانه برده و او خیلی ترسیده‌ است من بلافاصله مدیر را در جریان قرار دادم و با هم به نمازخانه رفتیم و دیدیم دانش‌‌‌آموز درست گفته ‌است. بچه را نجات دادیم و پلیس را خبر کردیم.» پسربچه ۹ساله هم گفت: «ناظم مرا به نمازخانه برد و گفت کاری با من دارد خیلی ترسیده ‌بودم کارهایی می‌کرد که می‌دانستم خطرناک است بعد هم تهدیدم کرد که به کسی چیزی نگویم. گفته ‌بود اگر به پدر و مادرم حرفی بزنم تنبیه می‌شوم.» تحقیق از متهم با توجه به یافته‌های ماموران و آثار برجامانده در محل حادثه در شعبه۷۹دادگاه کیفری‌ استان تهران آغاز شد. هرچند متهم تجاوز به کودکان را رد کرد و گفت قصد آسیب‌رساندن به دانش‌آموزش را نداشته اما با طرح دو شکایت جدید پرونده ناظم پیچیده‌تر شد.

این دانش‌آموزان نیز ادعا کردند متهم آنها را مورد آزار قرار داده و تهدیدشان کرده نباید به کسی چیزی بگویند. با توجه به حساسیت این پرونده، مدیر مدرسه استعفا کرد. وزارت آموزش‌وپرورش هم شکایتی را علیه ناظم مطرح و خواستار رسیدگی به این موضوع شد. این در حالی بود که قضات رسیدگی‌کننده، دستور معاینه شاکیان پرونده توسط پزشکی‌قانونی را صادر کردند ضمن اینکه آثار برجامانده که در صحنه جرم نیز کشف شده‌ بود برای بررسی به این سازمان سپرده‌ شد.

متخصصان اعلام کردند آثار تجاوز در هیچ‌کدام از دانش‌آموزان وجود ندارد اما آزار و اذیت آنها تایید می‌شود و آثار برجامانده در صحنه نیز با دی‌ان‌‌ای متهم مطابقت دارد.  قضات شعبه۷۹ بعد از محاکمه متهم وارد شور شدند و متهم را درخصوص تجاوز تبرئه اما به‌دلیل آزارواذیت جنسی دانش‌آموزان به تحمل شلاق محکوم کردند. با توجه به اینکه قربانیان کودک بودند و متهم از موقعیت شغلی خود سوءاستفاده کرده‌ بود، هیات قضات در مجازات تکمیلی متهم را به دوسال اقامت اجباری در منطقه بدآب‌وهوا و همچنین محرومیت از اشتغال در فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی و ورزشی محکوم کردند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 4 )
  1. معلم می گوید

    چه حکم سنگینی !!!! لوح تقدیر هم بدین. اعدامش کنین بره بابا .

  2. بازدید کننده می گوید

    این دولت ما وقتی یک چیزی ببینه هرچی عقده داره از کسایی که نتوسنته بگیره رو روی همون خالی میکنه.
    اصلا نمیگن طرف ادمه اشتباه کرده

  3. جعفری می گوید

    از تجاوز تبرئه ش؟؟؟؟؟ تجاوز چیست؟ ازار جنسی روحی روانی یک کودک تجاوز نیست؟ اقای قاضی در مورد فرزند خودت هم بود این رای را میدادی کجاست عدالت قاضی علم قاضی ؟

  4. روشنایی می گوید

    خدایا کجایی زورت به این قاضی های بد برسه . ناظم کثافت مگه تو جامعه اسلامی تن فروش بخاطر فقر و بیکاری کم هس رفتی سراغ بچه بیگناه…. لعنت خدا بر تو باد