جنایت کثیف داعش در اجبار زنان به طلاق / سرنوشت دختران سه ساله ای که داعش ربوده + عکس و فیلم

3

گروه تروریستی داعش در محورهای سلیمان بیک، ینکجه و السلام در استان صلاح الدین فروپاشید.گروه های حقوق بشر از سکوت جامعه جهانی و مقامات عراق در برابر بردگی داعش از زنان و دختران انتقاد کردند.

فیلم داعش عکس های جالب و زیبا عکس جهاد نکاح عکس تجاوز جنسی جنایات داعش اخبار جالب

 فعالان حقوق بشر درعراق، جنبشی را با نام «دخترانمان را به خانه هایشان برگردانید»، شروع کرده اند که  این جنبش از مقامات عراق و جامعه جهانی می خواهد برای آزادی دختران و زنان از اقلیت های قومی و مذهبی مختلف، از جمله مسیحی و ایزدی و شیعه و ترکمن که به دست داعش اسیر شده و به عنوان برده فروخته یا هدف آزار جنسی قرار می گیرند، تلاش کنند.

شبکه العراقیه در گزارشی به این موضوع پرداخته است.

دانلود

گفته می شود، دخترانی که سن برخی از آنها حدود سه سال است ربوده شده، کشته شده، هدف تجاوز جنسی قرار گرفته یا برده و زندانی شده اند. سکوت جامعه جهانی در این خصوص اصلا قابل قبول نیست.
بر اساس اعلام سازمان ملل متحد تا ابتدای ماه اوت، داعش حدود ۲هزار و۵۰۰ دختر و زن را ربوده و شمار زیادی را هم کشته است. ناظران حقوق بشر که با نجات یافتگان ایزدی از کوهستان سنجار مصاحبه کرده اند، درباره وضع آنها هشدار داده اند.

نظار جمیل عبدالعزیز هماهنگ کننده برنامه های فوریت ها و حقوق بشر گفت: آوارگان به شدت دچار بحران روحی و روانی شده اند. برخی از آنها می گویند، هدف آزار جنسی قرار گرفته اند. برخی هم به همین علت، خودکشی کرده اند.
ناظران حقوق بشر می گویند: داعش زنان را مجبور می کردند از همسران خود جدا شوند و بعد از آن همسران آنها را می کشتند و زنان و دختران را به بردگی می گرفتند.

پسران کم سن و سال نیز به مدرسه انتقال پیدا می کردند و در آنجا به آنها دیدگاه های تکفیری داعش و اصول شبه نظامی گری و استفاده از اسلحه آموزش داده می شد.
بر اساس این گزارش، محمد قمیشینی از کمیته مستقل حقوق بشر در منطقه کردستان عراق گفت: داعش حقوق اساسی مردم را نقض می کند و آنها را مجبور می کند باورها و اعتقادات خود را کنار بگذارند و از ایدئولوژی آنها پیروی کنند. به علاوه، این گروه با ایجاد بازاری برای فروش زنان و دختران به عنوان برده در نینوای عراق مرتکب جنایات علیه بشریت می شود. حتی برخی گزارش ها حاکیست آنها بردگان خود را به سوریه منتقل می کنند. آنها بردگان را به صد دلار می فروشند.

این گزارش در دامه می افزاید: عضو کمیساریای حقوق بشر از اقدام تروریست‌های داعش در سرقت اعضای بدن کودکان خبر داد.

“فاضل الغراوی” تأکید کرد: باندهای تروریستی داعش، با همکاری بعضی پزشکانی که از کشورهای مختلف به این گروه پیوسته‌اند، کودکان را ربوده و اعضای بدنشان را درحالی که زنده هستند به سرقت می‌برند. این جنایت ها با فیلم و عکس ثبت شده و اعترافات تروریست ها و اظهارات خانواده کودکان ربوده شده نیز مستند شده و قرار است این موضوع، اوایل ماه آینده میلادی در جلسه استثنایی شورای حقوق بشر ژنو مطرح شود.

وی همچنین تأکید کرد: بیش از ۵۰۰ هزار کودک به دلیل اقدامات گروه‌های تروریستی، از خانواده خود دور شده اند و بیش از هزار کودک نیز به دلیل کمبود غذا و دارو و قرار گرفتن زیر نور آفتاب، جان سپرده اند، از بعضی از این کودکان نیز توسط باندهای داعش به عنوان سپر انسانی استفاده شده است.

علمای وهابی در لیست ترور داعش قرار گرفتند

گروهک تروریستی داعش در تازه ترین موضع گیری علیه علمای سلفی سعودی و غیر سعودی، با انتشار یک بیانیه تهدیدآمیز، ضمن “مرتد”خواندنشان آنان را متهم کرد، جوانان مسلمان را به گریزاز این گروهک تشویق می کنند.

این گروهک در بیانیه خود اعلام کرد، این افراد با ارائه گزارش هایی به دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی عربستان، سبب زندانی شدن برخی از جوانان طرفدار این گروه و اهل علم شدند!

داعش با نام بردن از افرادی مانند شیخ ناصر العمر و عبدالعزیز الطریفی و عدنان العرعور و عبدالعزیز الفوزان و محمد الهبدان و تنی چند، مسئولیت بازداشت برخی از اعضای “دولت اسلامی” را متوجه انان ساخت و تهدید کرد، آنها را در لیست ترور قرار داده است.

موساد: پاپ در فهرست ترور داعش قرار دارد

دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی نیزاعلام کرد: رهبر کاتولیک های جهان، در فهرست ترور گروه داعش قرار دارد. بر اساس این گزارش  به نقل از الیوم السابع، موساد سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی، اخیرا به واتیکان هشدار داده است، پاپ فرانسیس در فهرست ترور گروه داعش قرار دارد.
در این گزارش آمده است: داعش معتقد است پاپ فرانسیس کافر است و باید کشته شود چرا که وی بزرگترین شخصیت مذهب کاتولیک مسیحیان به شمار می رود.

فروپاشی داعش در صلاح الدین

گروه تروریستی داعش از نظر نظامی در محورهای سلیمان بیک، ینکجه و السلام در استان صلاح الدین فروپاشید.

یک منبع نظامی در عراق با بیان این خبر افزود:«دراین مناطق، فروپاشی آشکاری در صفوف گروه تروریستی داعش رقم خورد، طوری که دهها نفر از عناصر این گروه خود را تسلیم کرده اند».

بر اساس این گزارش به نقل ازپایگاه خبری کنوز مدیا، دیروز و قبل از ورود نیروهای مشترک ارتش و مردمی عراق به شهر در محاصره آمرلی، روستاهای جردغلی و السلام که از روستاهای مرزی منطقه طوز خورماتو به شمار می آیند آزاد شده بودند.

شورای نجات فلوجه در عراق خبر داد، بیش از  ۲۶ فرمانده ارشد داعش از فلوجه به سمت مناطق صحرایی استان الانبار عقب نشینی کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری الاخبار عراق، مکی العیثاوی عضو شورای نجات فلوجه، با بیان این خبر، گفت:«آنان از برجسته ترین فرماندهان واحدهای داعش به شمار می آیند».

از زمانی که گروه های مختلفی در فلوجه خود را برای رویارویی با داعش آماده کرده اند، نیروهای وابسته به این گروه تروریستی در حال ترک این شهر هستند.

برابر این گزارش، شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد نیز امروز، درخواست ها را برای ماموریت فوری به عراق به منظور تحقیق درباره جنایات گروه داعش مورد بحث و بررسی قرار داد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. فاطیما می گوید

    آدم دلش می گیره . یه مشت مرد کثیف و ژولیده و زورگو اومدن سراغ زنای بیچاره که همیشه جلوی مردا از نظر زور بازو کم میارن و احتیاج دارن که زیر نگاه مهربون یه مرد که حالا لابد در مورد اینا مرحومم شده باشند . آدم دلش میگیره که این زنای معصوم که همیشه لبخندو به خونواده ها و به دنیا میدن حالا چه جوری تو دست چند تا بی رحم تنها موندن و دارن کتک میخورن که مجبور بشن تو اون جهاد کوفتی شرکت کنن . آخه جهادم زوری میشه ؟ بیشتر دل آدم می گیره که دور سرشون نوشتن محمد رسول الله – کتک میزنن و میگن الله اکبر – خدایا برسون مهدی زهرا رو . برسون تا دیگه کسی با استفاده از اسم خودت و رسولت به مردم ظلم نکنه که اسم توی الرحمن الراحمینو نیاره و کتک بزنه . که اسم رحمه للعالمینتو نیاره و آزار بده . خودت به داد این زنای بیچاره برس

  2. میلاد می گوید

    ای لعنت خدا بر شما

  3. کتی می گوید

    وای خیلی وحشتناکه اگه خدایی نکرده سر من اینجور بیاد به خدا قبلش سریع خودمو میکشم .آخه چرررررااا این چه دنیاییه ؟؟اونا که بلایی بدتر از مرگ سرشون اومده خوب آدمن فک کنید سر خودمون اینجور بیاد