نامردی پسر تهرانی در عاشقانه مرگبار!

2

دختر و پسری جوان بعد از آنکه نتوانستند با یکدیگر ازدواج کنند، قرار گذاشتند با خوردن قرص برنج به زندگی‌شان پایان دهند اما پسر جوان زیر قولش زد تا دختر مورد علاقه‌اش به‌ تنهایی به استقبال مرگ برود.

عکس عشق عکس عاشقانه عکس خودکشی عشق خیانت نامزد

روز ۲۵ مرداد‌ماه یکی از مسئولان بیمارستانی در تهران پلیس تماس گرفت و از مرگ مشکوک دختری ۲۳ساله به نام رز خبر داد. دختر جوان به‌دلیل خوردن قرص برنج جان باخته بود. هرچند این حادثه یک خودکشی بود اما همسر رز به دادسرای امور جنایی تهران رفت و ادعا کرد پسر جوانی به نام نیما باعث مرگ او شده است.

او به جمشیدی، بازپرس شعبه سوم گفت: بعد از مرگ همسرم گوشی تلفن همراهش را دیدم و متوجه شدم پسری به نام نیما او را تشویق به‌خودکشی کرده بود. به‌دنبال این شکایت صبح دیروز نیما به دادسرای امور جنایی احضار شد. او گفت: من و رز از ۶ سال قبل با یکدیگر آشنا بودیم.

ما واقعا یکدیگر را دوست داشتیم و رز بارها از من خواست به خواستگاری‌اش بروم اما من شرایط ازدواج را نداشتم تا اینکه یک روز جوان دیگری به خواستگاری رز آمد و پدرش هم با ازدواج آنها موافقت کرد. بعد از آن سعی کردم رز را فراموش کنم ولی او مدام با من تماس می‌گرفت. درحالی‌که یک‌ماه از عقد رز و همسرش می‌گذشت، او تماس گرفت و گفت از شوهرش راضی نیست و می‌خواهد خودکشی کند. رز گفت بهتر است هر دو نفرمان قرص بخوریم و خودکشی کنیم. من هم به او گفتم پس هر کسی در خانه خودش قرص بخورد.

پسر جوان ادامه داد: فکر نمی‌کردم حرف‌های رز جدی باشد تا اینکه برایم پیامکی فرستاد که در آن نوشته بود قرص خورده است و من هم جوابش را ندادم تا اینکه فهمیدم او فوت شده است. من در مرگ او نقشی نداشتم و او خودش این کار را انجام داد.
براساس این گزارش هم‌اکنون تحقیقات برای روشن شدن ابعاد مختلف این پرونده ادامه دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. ساناز می گوید

    دیوونه بوده به احتمال زیاد اخه ادمی که ازدواج کرده ولش کن نگم بهتره…

  2. افشین می گوید

    همون بهتر که مرد