رواج فساد و فحشا در میان سربازان دختر اسرائیلی + عکس

12

قانون خدمت سربازی در اسرائیل شامل دختران و پسران از سن ۱۸ سالگی می شود. دختران در صورتی که اعلام کنند مذهبی هستند از این قانون مستثنی خواهند بود، ولی اکثر دختران به خدمت سربازی می روند.

سرباز اسراییلی دختر سرباز دختر اسراییلی

وب سایت صهیونیستی “تهران-حیفا-تل آویو” در گزارشی از خدمت سربازی دختران اسرائیلی خبر داد.

در این گزارش آمده است: “قانون خدمت سربازی در اسرائیل شامل دختران و پسران از سن ۱۸ سالگی می شود. دختران در صورتی که اعلام کنند مذهبی هستند از این قانون مستثنی خواهند بود، ولی اکثر دختران نیز به خدمت سربازی می روند.

دختران در همه زمینه ها از جمله خلبانان هواپیماهای جنگی تا افسران اطلاعات انجام وظیفه می کنند. با این وجود وظایفی وجود دارد که مختص مردان است مانند: سربازان پیاده نظام و هدایت کنندگان تانک. هنگام گشت و گذار در خیابان های اسرائیل یا وقتی که سوار اتوبوس ها می شوید، همیشه به دختران سرباز بسیاری برخورد می کنید.”

سرباز اسراییلی دختر سرباز دختر اسراییلی

 

لازم به ذکر است چندی پیش اکثر وب سایت های خبری از رواج فساد و فحشا دربین سربازان اسرائیلی خبر دادند به گونه ای که در گزارشات آمده بود: دختران سرباز اسرائیلی برای روحیه دادن به سربازان ارتش اسرائیل جهت ماندن در جبهه جنگ علیه مردم نوار غزه اقدام به برهنه شدن کرده اند.

تصاویری از سربازان دختر اسرائیلی در پست های مختلف:

سرباز اسراییلی دختر سرباز دختر اسراییلیسرباز اسراییلی دختر سرباز دختر اسراییلیسرباز اسراییلی دختر سرباز دختر اسراییلیسرباز اسراییلی دختر سرباز دختر اسراییلیسرباز اسراییلی دختر سرباز دختر اسراییلی
سرباز اسراییلی دختر سرباز دختر اسراییلی
سرباز اسراییلی دختر سرباز دختر اسراییلیسرباز اسراییلی دختر سرباز دختر اسراییلیسرباز اسراییلی دختر سرباز دختر اسراییلیسرباز اسراییلی دختر سرباز دختر اسراییلی
سرباز اسراییلی دختر سرباز دختر اسراییلی

جام نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 12 )
  1. افشین می گوید

    در خلقت بشریت، برای زن وظایفی خاص و برای مرد هم وظایفی خاص معین شده.
    هیچ کدوم نمیتونند نقش دیگری رو ایفا کنند.

    1. النا می گوید

      نخیر خوشابه حالشون کاش توایرانم دخترا سربازی می رفتند

      1. فرزاد می گوید

        آره چه حال می کردیم

  2. الیزابت می گوید

    افرین به این دخترها مثل مردها همت دارن

    1. فرزاد می گوید

      الیزابت تو همت داری

  3. ریما می گوید

    همت به این نیست که ادای مردها رو دربیاری خانم الیزابت.خلقت زن و مرد با هم متفاوته.ولی متاسفانه خیلیها موضوع به این سادگی رو درک نمیکنند.

  4. yasi می گوید

    بابا عجب دختراین

  5. هرمز می گوید

    بیایید دل رو دریا کنیم و این افراد معلوم الحال رو به حال خودشون وابگذاریم و از خداوند عاجزانه درخواست هدایت همه ی بشریت رو داشته باشیم اما بجا و بسزا است که ابتدا برای کشور اسلامی خودمون چاره اندیشی کنیم که چرا ما هم به نوعی این قبیل گرفتاریها رو داریم مثلا همین امروز صبح ۴ نفر تو شهر خودم شیراز به جرم تجاوز دار زده شدند بیایید ببینیم ما دیگه چرا از این نوع انحرافات تو جامعه مون داریم؟ چرا؟

  6. saeed می گوید

    واقعا عجب دخترایی هستن

  7. مهدیار می گوید

    ببینید ولی خدایی بد نیست دخترا هم سربازی برن اما هرجا قوانین خاص خودشو داره اگر ما ایرانی ها این فرهنگو داشتیم هر بار چندین بار خون میپاشیده میشد تو کشورمون هههه حتی بدبختی فرهنگ کشورمون اینه زن هارو استادیوم فوتبال نمیارن البته ممنوع کردند حتی فکر نمیکنن که فوتبالیست با دیدن خانواده اش تو استادیوم روحیه بگیره…

  8. عباس می گوید

    آقااگرجنگ شدمن اسیراین دختراشدم کسی کاری نداشت باش موضوع بین من ایناست

  9. حسن می گوید

    خااااااک