نتایج روز چهارم والیبال قهرمانی جهان ( ۲۰۱۴ لهستان) و صدرنشینی ایران

0

رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان روز گذشته با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد؛ از سری بازی‌های گروه یک ابتدا صربستان موفق شد با حساب ۳ بر یک و امتیازهای ۲۵ – ۱۷، ۲۰ – ۲۵، ۲۵ – ۲۱ و ۲۵ – ۲۱ از سد آرژانتین با هدایت خولیو ولاسکو بگذرد تا به این ترتیب، شکست دیدار افتتاحیه‌اش برابر لهستان را جبران کرده باشد.

 

هواداران والیبال عکس والیبال قهرمانی جهان عکس هواداران ایرانی تماشاگران والیبال ایران

دیدار دوم این گروه میان ونزوئلا و کامرون برگزار شد که در نهایت ونزوئلا با نتیجه ۳ بر یک و امتیازهای ۲۵ – ۲۲، ۲۵ – ۲۱، ۳۱ – ۳۳ و ۲۵ – ۱۴ حریف آفریقایی خود را از پیش رو برداشت و به ۳ امتیاز دست یافت.

بازی آخر گروه یک را نیز لهستان و استرالیا برگزار کردند که لهستانی‌های میزبان موفق شدند در ۳ ست پیاپی و با پوئن‌های ۲۵ – ۱۷، ۲۵ – ۱۹ و ۲۵ – ۲۲ پیروز شوند تا هم با ۶ امتیاز در صدر جدول گروه خود بایستند و هم با این نتیجه؛ استرالیا، اولین آسیایی مغلوب در مسابقات قهرمانی جهان نام بگیرد.

در جدول رده‌بندی این گروه پس از لهستان تیم‌های آرژانتین، استرالیا، ونزوئلا و صربستان با ۳ امتیاز و به ترتیب معدل ست و پوئن بهتر نسبت به یکدیگر در رده‌های دوم تا پنجم قرار گرفتند. کامرون هم بدون کسب امتیاز در قعر جدول گروه یک نشسته است.

در رقابت‌های گروه چهار یعنی جایی که تیم ملی ایران هم در آن حضور دارد؛ ابتدا ایران موفق شد در دیداری پایاپای و نفسگیر با نتیجه ۳ بر ۲ از سد قهرمان لیگ جهانی ۲۰۱۴ یعنی آمریکا بگذرد و با این پیروزی ۵ امتیازی شده و تا صدر جدول گروه بالا بیاید.

در دیدار دوم این گروه بلژیک با حساب ۳ بر صفر و امتیازهای ۲۵ – ۱۹، ۲۵ – ۱۷ و ۲۵ – ۲۰ به راحتی از سد پورتوریکو گذشت و با سه امتیازی که به دست آورد به رده دوم جدول گروه صعود کرد.

دیدار سوم گروه چهار نیز میان دو تیم ایتالیا و فرانسه برگزار شد که ایتالیایی‌ها با یک برد ناپلئونی فرانسه را در ست پنجم پشت سر گذاشته و دو امتیاز از این بازی گرفتند. ایتالیا که دو ست ابتدایی بازی را با امتیاز مشابه ۲۵ – ۲۰ به فرانسه باخته بود از ست سوم به بازی برگشت و موفق شد امتیازهای ۲۵ – ۲۳، ۲۵ – ۱۳ و ۱۵ – ۱۲ را به سود خود رقم بزند تا پیروز این ماراتن دو ساعته باشد.

هواداران والیبال عکس والیبال قهرمانی جهان عکس هواداران ایرانی تماشاگران والیبال ایران

در جدول رده‌بندی این گروه پس از ایران و بلژیک تیم‌های فرانسه، آمریکا، ایتالیا و پورتوریکو سوم تا ششم هستند.

صربستان ۳ – آرژانتین یک

ایران ۲ – آمریکا ۲

ونزوئلا ۳ – کامرون یک

بلژیک ۳ – پورتوریکو صفر

لهستان ۳ – استرالیا صفر

ایتالیا ۳ – فرانسه ۲

رقابت‌های قهرمانی جهان امروز چهارشنبه نیز با بازی‌های گروه دو و سه پیگیری می‌شود که برنامه این مسابقات به شرح زیر است:

ساعت ۱۵.۴۰

آلمان – کوبا (گروه دو – شهر کاتوویسا)

بلغارستان – کانادا (گروه سه – شهر گدایسک)

ساعت ۱۹.۱۰

فنلاند – کره (گروه دو – شهر کاتوویسا)

چین – مکزیک (گروه سه – شهر گدایسک)

ساعت ۲۲.۵۵

برزیل – تونس (گروه دو – شهر کاتوویسا)

روسیه – مصر (گروه سه – شهر گدایسک)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ