واریز اشتباهی حقوق میلیونی به حساب کارگران یک کارخانه

0

پاک دستی کارگران یک کارخانه تولید کننده تاسیسات گرمایشی واقع در شهرستان ساوه در استان مرکزی، مبالغ میلیونی که به اشتباه به حسابشان واریز شده بود را به کارفرما بازگرداند.

 ۱۰۰ کارگر یک کارخانه تولید تاسیسات گرمایشی در شهر صنعتی ساوه هنگام مشاهده اطلاعات حساب بانکی شان، متوجه افزایش ناگهانی موجودی حسابشان می‌شوند.
بر اسا س این گزارش، کارگران این کارخانه که بسیار از این اتفاق متعجب شده بودند با مراجعه به بانک پرداخت کننده حقوقشان، متوجه می‌شوند این اتفاق از روی سهل انگاری واحد مالی کارخانه محل کارشان انجام شده است.
به گفته یکی از کارگران این کارخانه؛ کارگران این واحد یک روز  پولدار بودن را چشیدند کارفرمای خود را از این موضوع مطلع کردند.
او گفت:وقتی مسئولان کارخانه  متوجه اشتباهشان شدند همه کارگران را برای امحاء کارت حساب بانکی شان در بانک حاضر کردند و آنان ناچار شدند ۳ هزارو ۵۰۰ تومان بابت هزینه کارت جدید بپردازند.
این کارگر با بیان اینکه حساب کارگران کم در آمد با این ارقام نجومی بیگانه است، افزود: این پول‌ها مربوط به حق سنوات و بن تعداد زیادی از کارگران بود که به اشتباه، به حساب ما واریز شده بود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ