تبریک آلن ایر به رخشان بنی اعتماد

0

سخنگوی فارسی زبان وزارت خارجه آمریکا به رخشان بنی اعتماد کارگردان فیلم قصه‌ها به خاطر بردن جایزه جشنواره فیلم ونیز تبریک گفت.

همسر رخشان بنی اعتماد همسر بازیگران رخشان بنی اعتماد بیوگرافی رخشان بنی اعتماد
در پی اختصاص جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره فیلم ونیز به فیلم قصه‌های رخشان بنی اعتماد آلن ایر سخنگوی فارسی زبان وزارت خارجه آمریکا به وی تبریک گفت.

بنا بر این گزارش؛ جشنواره‌ی ونیز امسال با یک فیلم افتضاح از محسن مخملباف افتتاح شد و در اختتامیه‌ی آن یکی از شلخته ترین فیلم‌های دنیا جایزه‌ی بهترین سناریو را گرفت.

برای کسی که (قصه‌ها)ی بنی اعتماد را دیده و نیم میلیمتر انصاف در متر و معیار‌هایش وجود داشته باشد، جای هیچ شکی باقی نیست که جایزه‌ی بهترین فیلم نامه به چنین کار ضعیفی هیچوقت بدون غرض‌های خصمانه‌ی سیاسی داده نمی‌شد.

همسر رخشان بنی اعتماد همسر بازیگران رخشان بنی اعتماد بیوگرافی رخشان بنی اعتماد

قصه‌های بنی اعتماد را حتی یک بچه مدرسه‌ای هم قصه نمی‌داند چه برسد به فستیوالی که سال‌هاست خود را مکتبی مستقل در سینمای دنیا معرفی کرده، اما امسال قدیمی ترین جشنواره سینمایی دنیا، بهترین جایزه فیلم نامه نویسی اش را به بدترین داستان ایرانی داده و درباره‌ی اینکه قضیه چطور به اینجا رسید، باید گفت قصه های واقعی پشت پرده اتفاق افتاده اند نه روی پرده و برای رسیدن به یک درک واقعی از موضوع، باید سراغ قصه های واقعی یا همان (واقعیت قصه ها) برویم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ