اعتراف یک زن و ۸ مرد به جنایتی هولناک در تهران

0

یک زن و هشت مرد که به طرز هولناکی دست به جنایت زده بودند در عملیات ویژه پلیس پایتخت دستگیر شدند.

اوایل شهریورماه سال جاری قتل مرد افغان در پایتخت به پلیس ۱۱۰ گزارش شد.  هنگامی که مأموران در صحنه جنایت حاضر شدند با جسد غرق در خون یک مرد که با چند ضربه چاقو به قتل رسیده بود، روبه‌رو شدند.

با مخابره این قتل به بازپرس سپیدنامه از شعبه ۱۰ دادسرای امور جنایی تهران وی به تیمی از اداره ۱۰ ویژه قتل پلیس آگاهی مأموریت داد تا سرنخی از این ماجرا بیابند.

در ادامه کارآگاهان با انجام تجسس‌های میدانی دریافتند قربانی چندی پیش از کشور افغانستان به ایران آمده و هنوز چند ماهی از اقامت غیر قانونی‌اش نگذشته بود که قربانی حمله مردان ناشناسی شده است.

تحقیقات نشان می‌داد چند مرد با مراجعه به محل اقامت قربانی در حالی که وی قصد فرار داشته او را غافلگیر کرده‌اند و با ضربات چاقو به طرز هولناکی این جوان را از پای درآورده‌اند.

با به‌دست آمدن این سرنخ، کارآگاهان در شاخه دیگری از تجسس‌هایشان هشت مرد افغان به همراه یک زن که در این جنایت دست داشتند را دستگیر کردند که یکی از آنان به پلیس گفت: «عبدالله» به همراه یکی از بستگان نزدیکش در افغانستان اختلاف قبیله‌ای با چند مرد داشتند که سرانجام دست به قتل دو تن از آنان زده بودند و وی نیز به ‌تهران گریخته بود.

وی در ادامه افزود: با توجه به جنایت آنان چند تن از اعضای آن قبیله برای انتقامجویی چند روز پیش وارد تهران شدند و با ردیابی عبدالله، نیمه‌های شب وی را در مخفیگاهش شناسایی کردند و این جوان را به کام مرگ فرستادند.

با اعترافات این مرد، بازپرس جنایی از کارآگاهان خواست تجسس‌های خود را برای شناسایی عاملان جنایت و بازجویی از ۹ زن و مرد بازداشت شده ادامه دهند.

بنابر این گزارش، بازجویی از دستگیرشدگان برای پرده برداشتن از این جنایت در دستور کار پلیس جنایی قرار دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ