محمدرضا خاتمی ممنوع الخروج شد

0

ˈسید محمدرضا خاتمیˈ برادر ˈسید محمد خاتمیˈ رئیس جمهور اصلاحات ممنوع الخروج شد.

به گزارش ایلنا، وی در خصوص انتشار اخباری مبنی بر ممنوع الخروج شدنش گفت: من نیز در فرودگاه متوجه ممنوع الخروج شدن خود شدم.
همسر زهرا اشراقی محمدرضا خاتمی کیست خانواده محمد خاتمی بیوگرافی محمد خاتمی برادر محمد خاتمی
محمدرضا خاتمی ادامه داد: این مسئله بدون اطلاع قبلی صورت گرفته و با توجه به اینکه من از یکی از حقوق شهروندی خویش محروم شده ام، باید از این مسئله مطلع و دلیل آن را می دانستم.
این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه ماموران در فرودگاه هیچ اطلاعی از ممنوع الخروجی من نداشتند، اظهار داشت: ماموران حتی از اینکه من باید از چه مرجعی این مسئله را پیگیری کنم نیز اطلاعی نداشتند.
خاتمی تاکید کرد: تعجب آور است که عده ای بدون توجه به قوانین و مقررات کسانی را از حقوق شهروندی شان محروم می کنند و حتی آنها را از این محرومیت مطلع نمی کنند. این در حالی است که ممکن است این افراد برای آن مسئله هزینه هایی نیز کرده باشند.
نایب رئیس مجلس ششم شورای اسلامی با اشاره به حکم ممنوع الخروجی قبلی خود خاطر نشان کرد: قبلا نیز چنین حکمی صادر شده بود و البته از قبل به من نیز خبر داده بودند و من به این حکم اعتراض کردم و حکم ممنوع الخروجی نیز لغو شده بود.
خاتمی با بیان اینکه دلیل صدور چنین تصمیمی را نمی داند، یادآور شد: من نمی دانم این احکام از کجا صادر شده و دلیل این مسئله چیست.
همسر زهرا اشراقی محمدرضا خاتمی کیست خانواده محمد خاتمی بیوگرافی محمد خاتمی برادر محمد خاتمی
او فرزند روح‌الله خاتمی  و همسر او زهرا اشراقی نوه روح‌الله خمینی و دختر شهاب‌الدین اشراقی است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ