انتشار تصاویر غیر اخلاقی از داعشی ها / فروش هر زن به ۱۰ دلار

4

صویر «أبو أنس المغربی» از اعضای ارشد گروهک تروریستی – تکفیری داعش، به همراه خانم «وفاء آیه فرجی» دیگر عضو این گروهک در فضای مجازی و صفحات سایت های اجتماعی جهان عرب، منتشر شد.

عکس جهاد نکاح زن داعش داعش جهاد نکاح تجاوز جنسی داعش
انتشار تصاویر غیر اخلاقی «المغربی» در حال مستی نشان دهنده ارتباط غیر اخلاقی میان اعضای گروهک داعش است. این تصویر به سرعت و به طور گسترده در فضای مجازی منتشر شد.
گفته می شود همسر سابق «وفاء آیه فرجی» که عضو داعش بوده چند ماه پیش در درگیری با نیروهای ارتش سوریه به هلاکت رسیده است. او خیلی زود پس از کشته شدن همسرش با «أبو أنس المغربی» ارتباط برقرار کرد. برخی اخبار حاکی از آن است که با وی ازدواج کرده؛ اما برخی رسانه ها هم اعلام کرده اند که وی فقط برای «جهاد نکاح» با این عضو ارشد داعش، ارتباط برقرار کرده است.
«وفاء آیه فرجی» از همسر سابقش یک فرزند سه ساله دارد که در این تصویر نیز دیده می شود.

فروش زنان در عراق

عکس جهاد نکاح زن داعش داعش جهاد نکاح تجاوز جنسی داعش

تروریست های داعش ۵۰ زن از فرقه ایزدی ها را در بازاری در مرز عراق و سوریه به فروش رساندند. ایمان الجبوری، رئیس سازمان های جامعه مدنی، دیروز جمعه، با اعلام این خبر گفت: عناصر داعش ۵۰ زن از فرقه ایزدی ها در بازار الرقه، نزدیک گذرگاه مرزی ربیعه بین عراق و سوریه، به فروش رساندند.

الجبوری، افزود: ما اطلاعات موثقی در اختیار داریم که هنوز ۱۲ زن کرْد دیگر در اسارت داعش هستند و به زودی به فروش خواهند رسید. پس از حمله عناصر داعش به منطقه سنجار در شمال عراق ده ها هزار تن از فرقه ایزدی ها به مناطق دیگر فرار کردند.
تروریست داعش پس از یورش به این منطقه شمار زیادی از زنان و دختران را به اسارت گرفتند. منابع خبری گزارش دادند، عناصر این گروهک پس از ربودن زنان و دختران فرقه ایزدی ها هر یک از آنان را به قیمت ۱۰ دلار به فروش می رسانند.

فساد در میان اعضای داعش

عکس جهاد نکاح زن داعش داعش جهاد نکاح تجاوز جنسی داعش

این روزها عراق میدان مسابقه تروریست های داعشی برای دست یافتن به زنان تبدیل شده است. این گروهک با کنترل یک منطقه به صورت علنی در بیانیه هایی از مردم می خواهند دخترانشان را در اختیارشان قرار دهند و در صورت سرپیچی با اعدام ها ی وحشتناک مواجه می شوند. این روزها داعش دیگر به «جهاد نکاح» اکتفا نمی کند. تجاوز به زنان به قدری وحشتناک است که نهاد های بین المللی از جمله اتحادیه اروپا هم آن را تایید کرده است. آنان پس از تجاور در بسیاری موارد زنان را به قتل می رسانند، نمونه آن هم ذبح سه زن در استان صلاح الدین است .

یک عالم تونسی از شبکه ای از فساد در میان گروهک داعش خبر می دهد که اکنون به یک تجارت تبدیل شده است. یک پزشک ترکیه ای نیز از رواج بیماری ایدز در میان برخی اعضای این گروهک خبر داده است .
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 4 )
  1. عمار می گوید

    لعن الله الداعش لعن الله سلفیه و الوهابیه والسقیفه التی بناهم

  2. خواننده سایت می گوید

    به اهل سنت ربطی ندارن این حروم زاده ها،اهل سنت برادران شیعیانند،خواهشا از امام علی(ع) جلو نزنید،لعنت بر تفرقه انگیزان

  3. ادریس می گوید

    مرگ برآنانی که داعش را به وجود آوردند

  4. hesam می گوید

    بنا به گفته قرآن هر چه بدی به شما میرسد اعمالی هستند که خود به دست خودتان کرداید.اون دختران خارجی در گروهکهی داعشی چه غلطی میکنند.مگه نمی بینند این همه ظلم تا عرش رفته.فکر میکنند عربها مثل آدمهای خودشون انسانند.نمیدونند که از … کمپوت درست میشه اما این عربها آدم نمیشن.این که میگن ما از اهل سنت هستیم اینکه میخوان بین مذهب ها تفرقه بیفته و اونا حکومت کنند.چه طرف داریه به سنی ها میکنند اونا حتی به خواهر یا مادر خانوادشون رحم نمیکنند.وقتی که اون دخترایی رو میبینم که اسیر این گوهها شدن از غضب خون تو رگهام خشک میشه.