آنچه از غائله برکناری علی دایی نمی دانید / زلزله ای که پرسپولیس را لرزاند

0

حوادث امروز باشگاه پرسپولیس را می توان در تاریخ فوتبال ایران نوشت. اتفاقاتی که روز چهارشنبه در این باشگاه افتاد یک زلزله واقعی بود.

بیوگرافی علیرضا رحیمی بیوگرافی حمیدرضا سیاسی بیوگرافی بهروز منتقمی برکناری علی دایی
نوزدهم شهریور را باید در تاریخ باشگاه پرسپولیس و حتی ورزش ایران ثبت کرد، روزی که به ناگاه همه چیز به هم ریخت. دایی برکنار شد، رحیمی هم رفت تا درخشان و منتقی به ترتیب با عنوان سرمربی و سرپرست جدید باشگاه منصوب شوند. بد نیست نگاهی به یکی از عجیب‌ترین و تاریخی‌ترین روزهای تاریخ باشگاه پرسپولیس بیندازیم:

زمزمه های برکناری

همان اولین ساعات روز زمزمه های برکناری علی دایی به گوش می‌رسد. رسانه‌ها می‌گویند حمید سیاسی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس سرانجام به آنچه که در نظر داشته جامعه عمل پوشانده و از علیرضا رحیمی مدیرعامل پرسپولیس خواسته تا رسما علی دایی را برکنار کند. گفته‌ می‌شود او از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خواسته اگر تمایلی به این کار ندارد بهتر است خودش هم برود.

فارس در خبری که در اینبار نوشت: «حمید سیاسی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس سرانجام به آنچه که در نظر داشت امروز رسید و از علیرضا رحیمی مدیرعامل پرسپولیس خواست تا رسما علی دایی را برکنار کند. وی از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خواسته اگر تمایلی به این کار ندارد بهتر است خودش هم برود.

هر چند که هنوز هیچ یک از مسئولان باشگاه پرسپولیس این اخبار را تایید نمی کنند اما سیاسی حتی با حمید درخشان هم مذاکره کرده است و گفته می شود برای دستیاری او هم بهروز رهبری فرد و حسین عبدی پیشنهاد شده است.

بیانیه صریح و سریع علیرضا رحیمی

علیرضا رحیمی بلافاصله در اطلاعیه ای در خصوص برکناری دایی و تحت فشار بودن خودش به موضوع واکنش نشان داد. او رسما اعلام کرد تا زمانی که او مدیر عامل باشد علی دایی هم سرمربی است. او البته نقش وزیر ورزش در این برکناری را مخفی نکرد. او نوشت:

با سلام و احترام

به اطلاع عموم مردم بویژه دوستداران فهیم باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس می‌رساند که امروز (۱۹/۶/۹۳) رئیس هیات مدیره باشگاه طی تماس حضوری به اینجانب اعلام نمود که در جلسه مورخ ۱۸/۶/۹۳ هیات رئیسه باشگاه که بدون حضور مدیرعامل برگزار گردیده تصمیم گرفته شده است که به درخواست وزیر محترم ورزش، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برکنار شود و چنانچه تا ساعت ۱۴ امروز (۱۹/۶/۹۳) مراتب به ایشان ابلاغ نگردد نسبت به برکناری مدیرعامل نیز اقدام خواهد شد. لذا در این خصوص و به منظور تنویر افکار عمومی مواردی به صورت خلاصه اعلام می‌نمایم:

۱- بدون تردید چنانچه نقل و قول رئیس هیات مدیره مقرون به صحت باشد، دستور وزیر محترم ورزش علاوه بر اینکه با قوانین و مقررات مربوطه مغایرت آشکار دارد با شئونات اخلاقی و پهلوانی در ورزش نیز سازگاری ندارد و دخالت دولت در امر باشگاه داری را تداعی می‌کند که به نوبه خود امری ناپسند است.

براساس آیین‌نامه و مقررات باشگاه‌ها، فرآیند عزل و نصب کادر فنی مستلزم بررسی کارشناسانه و تصمیم‌گیری نهایی به وسیله مدیرعامل است که باید در قبال عملکرد تیم پاسخگو باشد. بنابراین تصمیم هیات مدیره در این خصوص با رویه عرفی در باشگاه‌های فوتبال مطابقت ندارد.

۳- آقای علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در جلسه اخیر هیات رئیسه حضور یافت و پس از بحث و تبادل نظر با اعضا صراحتا اعلام کرد که هر زمان که باشگاه تمایل به ادامه همکاری با ایشان را نداشته باشد، مراتب را کتبا اعلام نماید تا دوستانه از سمت خود کناره‌گیری کنند.

۴- گرچه مدیریت باشگاه بزرگ و محبوبی مانند پرسپولیس برای اینجانب مایه افتخار است اما تداوم آن به هر قیمتی را مغایر موازین مدیریتی و به ویژه اخلاق و منش پهلوانی می‌دانم و تا زمانی که بتوانم در چارچوب قوانین و مقررات به مسئولیت ادامه دهم همچنان در خدمت خواهم بود و در هر لحظه که احساس کنم ادامه مسئولیتم به زیان باشگاه است بی‌درنگ کنار خواهم رفت. اینک با توجه به مراتب فوق و ضمن تاکید بر این نکته که نتایج ضعیف تیم فوتبال پرسپولیس طی چند هفته اخیر مستلزم بررسی کارشناسانه است و البته نقد جدی متوجه کادرفنی است و باید در این زمینه پاسخگو باشد گرچه با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط کادرفنی موفقیت تیم در آینده نزدیک قابل پیش‌بینی است. اما چنین رفتاری با پرافتخارترین قهرمان تیم‌ملی فوتبال ایران که طی پنج سال گذشته کسب دو جام قهرمانی و یک عنوان نایب‌قهرمانی را نیز برای پرسپولیس به دست آورده، برخلاف موازین اخلاقی، عرفی و قانونی است. لذا اینجانب چنین روندی را منطقی نمی‌دانم و استدعا دارم اجازه فرمایند تا در مسیر طبیعی و قانونی نسبت به ادامه همکاری کادرفنی تصمیم‌گیری شود.

امیدوارم این اطلاعیه به عنوان فصل‌الخطاب تلقی گردیده و امکان بازگشت آرامش به باشگاه را فراهم و نیاز به بیان مطالب دیگری نباشد.

درخشان در درفشی‌فر معارفه می‌شود

در ادامه سیاسی و دوستانش بدون توجه به بیانیه رحیمی برنامه خود را در همان مسیر پیش بردند. فارس در این رابطه نوشت: «ظاهرا قرار است امروز(روز چهارشنبه) حمید درخشان در ورزشگاه درفشی‌فر به بازیکنان این تیم به عنوان سرمربی معرفی شود. درحالی که علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید دارد که علی دایی سرمربی سرخ‌پوشان است اما حمیدرضا سیاسی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هم کار خود را انجام می‌دهد و ظاهرا با حمید درخشان به عنوان سرمربی هم توافق کامل کرده است.»

پای رئیس جمهور هم به قضیه باز شد!

اما درحالی که همه چیز در باشگاه پرسپولیس پیچیده شده بود و هواداران از اتفاقاتی که در این باشگاه در حال رخ دادن بود شوکه و متعجب شده‌ بودند، علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه در خبرگزاری فارس ظاهر شد و از رئیس جمهور خواست به اتفاقات باشگاه پرسپولیس توجه کند و از او کمک خواست.

او با اشاره به اینکه حمیدرضا سیاسی به وی وقت داده تا علی دایی را برکنار کند در می‌گوید: روی صحبت من با رئیس جمهور است، آقای روحانی یک بسازو بفروش در حال تصمیم‌گیری برای پرسپولیس و قهرمان ملی است. این فاجعه است و باید بگویم که چشم‌تان روشن. وی در خصوص اینکه آیا از صبح با مسئولان وزارت در تماس نبوده و اصلا این چه مدل برخورد در باشگاه است که بدون هماهنگی رئیس هیات مدیره در حال انتخاب سرمربی جدید است، گفت: من خودم هم مانده ام. از سوی پرسپولیسی‌ها ۲ هزار تماس داشته‌ام. خود دایی از هیچ چیز خبر ندارد. من اکنون باشگاه نیستم ولی خبرهایی به گوشم می رسد که فقط باید بگویم کجای دنیا در یک باشگاه چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد! اصلا معنی این رفتارها قابل درک نیست.

همه چیز رسمی شد/دایی رفت، درخشان آمد

سیاسی و دوستانش چند ساعت بعد از انتشار اخباری مبنی بر برکناری دایی از تصمیمشان به طور رسمی رونمایی کردند. آنها به نقل از رای هیات مدیره اعلام کردند، علی دایی سرمربی پرسپولیس برکنار شده و حمید درخشان هم جانشین اوست. رسانه ها در اینباره اعلام کردند: «پس از برگزاری جلسه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس و با تصمیم اعضای هیأت مدیره، علی دایی، سرمربی این باشگاه از سمت خود برکنار شد. پرسپولیس در فصل جاری نتایج قابل قبولی کسب نکرده است و تا پایان هفته هفتم با ۸ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد، ضمن اینکه اختلاف ۱۰ امتیازی این تیم با رقیب سنتی یعنی استقلال، موجب نارضایتی هواداران این تیم شده است.هیات مدیره باشگاه پرسپولیس حمید درخشان را به عنوان سرمربی انتخاب کرده‌اند و البته این درحالیست که تکلیف علیرضا رحیمی به عنوان مدیرعامل مشخص نیست و گفته می‌شود او هم در حال برکناری است.»

تهدید به عزل رحیمی

لحن حمیدرضا سیاسی و برخی دیگر از اعضای هیات مدیره رفته رفته تند و تندتر شد تا جایی که مهدی خواجه وند اعلام کرد رحیمی اگر مدافع دایی باشد خود او هم اخراج خواهد شد. او بعد از جلسه هیات مدیره گفت:: هیأت مدیره تصمیم به برکناری دایی گرفت و تا این لحظه علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه است البته او اگر مصوبه هیأت مدیره را اجرا نکند از سمتش عزل خواهد شد. وی در مورد اینکه سیاسی تصمیم برکنار کردن دایی را گرفت یا هیأت مدیره گفت: این تصمیم هیأت مدیره بود نه تصمیم شخص. خواجه‌وند در مورد اینکه سیاسی به رحیمی گفته خودت را برکنار می‌کنیم اگر دایی را اخراج نکنی گفت: اینگونه نبود من به رحیمی گفتم اگر مصوبه اجرا نشود از سمتش عزل می‌شود.وی در مورد سرمربی پرسپولیس گفت: حمید درخشان در حال حاضر تیم را تحویل می‌گیرد تا قراردادش امضا شود.

واکنش رحیمی به برکناری اش

علیرضا رحیمی بعد از صحبت های خواجه وند در گفت و گو با شبکه خبر گفت: به من گفتند اگر دایی را برکنار نکنی خودت را برکنار می‌کنیم. آیا این شیوه برخورد با یک قهرمان ملی درست است؟ از رئیس‌جمهور و نمایندگان مجلس می‌خواهم به این مسئله ورود کنند. سیاسی هویتش مشخص نیست. فقط چون پول دارد باید برای یک تیم بزرگ تصمیم بگیرد؟ اگر می‌خواهیم مربی را برداریم راه و روش دارد.

وی ادامه داد: با من برخوردهای زیادی شد تا دایی را برکنار کنم. پولم را قطع کردند و از من خواستند دایی را برکنار کنم اما من همچنان از دایی حمایت می‌کنم و اگر من مدیرعامل هستم علی دایی سرمربی پرسپولیس است. مطمئنا دایی این تیم را جمع می‌کند و این نوع برخورد توسط این افراد با دایی خیلی زشت است. سیاسی به من گفت اگر دایی را برنداری خودت را برمی‌داریم. ۵ ماه است که برایم شرط می‌گذارند یا دایی را بردار یا خودت را برمی‌داریم. آنها خصومت دارند. این روش، روش خوبی نیست.

رحیمی تصریح کرد‌:‌ من از تمام مربیان ایرانی حمایت می‌کنم. حرمت دایی باید حفظ شود. نباید توسط سیاسی که پایش هم به توپ نخورده و یک عکس ورزشی هم ندارد برکنار شود. دوست دارم او روی خط بیاید و من حرف‌هایم را بزنم خیلی حرف‌ها دارم. مدیرعامل پرسپولیس در مورد حمایت از دایی و احتمال برکناری خودش گفت: به این نوع برکناری افتخار می‌کنم.

وزارت ورزش علیه مدیرعامل پرسپولیس

اینبار نوبت وزارت ورزش بود که وارد غاعله شود. مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان بلافلاصله بیانیه مدیرعامل پرسپولیس مبنی بر دخالت این وزارتخانه در تصمیمات هیات مدیره این باشگاه را نادرست دانست.

در بیانیه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان امده بود: اظهارات آقای رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مبنی بر دستور وزیر محترم ورزش و جوانان به هیات مدیره باشگاه برای برکناری سرمربی تیم و تهدید وی به کناری از مدیر عاملی در صورت اجرا نشدن این تصمیم کذب محض است و ناشی از فرافکنی مدیریتی ایشان برای حل مسایل باشگاه مردمی پرسپولیس می‌باشد. از آنجایی که مشی دکتر گودرزی بر شفافیت و استقلال هیات مدیره در تصمیم‌گیری و حل مشکلات و مسایل باشگاه می‌باشد طرح چنین مواردی به جای پذیرفتن مسئولیت، تلاشی برای مقصر جلوه دادن دیگران و به‌ویژه وزیر ورزش برای پاسخگویی در مقابل هواداران به نظر می‌رسد و چه خوب بود مدیرعامل پرسپولیس مشخص کند کی و کجا چنین دستوراتی را کتبا یا شفاهی از وزیر ورزش و جوانان دیده یا شنیده است!

مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی اعلام می‌دارد وزارت ورزش و جوانان به هیچ عنوان در امور دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دخالتی ندارد و هیات مدیره این باشگاه‌ها را مسئول امور می‌داند و مهمترین دغدغه دکتر گودرزی ادامه روند واگذاری و خصوصی‌سازی دو باشگاه است و امیدواریم با مساعدت وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی‌سازی در پاییز امسال و طی روند قانونی سهام دو باشگاه به علاقمندان واگذار شود.

پول دایی پرداخت می شود

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: براساس قانون آن پولی که به علی دایی تعلق می‌گیرد، پرداخت خواهد شد. حمیدرضا سیاسی در مورد اینکه آیا پول قرارداد علی دایی پرداخت خواهد شد گفت: آنچه طبق قانون به علی دایی تعلق می‌گیرد از سوی باشگاه پرسپولیس تعلق می‌گیرد. ما همچنین رحیمی را با نظر اعضای هیات مدیره برکنار کردیم و منتقمی را به عنوان سرپرست در باشگاه انتخاب کردیم. وی در مورد اینکه گفته می‌شود که انتخاب حمید درخشان در مقطعی که پرسپولیس سه بازی آسان دارد هوشمندانه بوده است،‌ خاطرنشان کرد: بازی‌های قبلی ما هم چندان مشکل نبود البته من از لحاظ فنی خبر زیادی ندارم.

سر و کله منتقمی پیدا شد

بعد از برکناری رحیمی از آلترناتیو او هم توسط حمیدرضا سیاسی رونمایی شد. بهروز منتقمی. همان مردی که در زمان محمد عباسی وزیر پیشین ورزش به کمک رویانیان آمد و در زمان دولت جدید کاملا به حاشیه رانده شد. او اما روز چهارشنبه بعد از تغییرات پرسپولیس دوباره سرو کله اش پیدا شد و به عنوان سرپرست این باشگاه معرفی شد.

حمیدرضا سیاسی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به تصمیمات اخذ شده توسط اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات آقایان؛ علیرضا رحیمی به عنوان مدیر عامل و علی دایی به عنوان سرمربی تیم، مسوولیت‌های خود را تحویل نیروهای جدید بدهند که اطمینان داریم این عزیزان تمام توان خود را برای کمک به پرسپولیس و حل مشکلات موجود به کار بسته‌اند اما با توجه به اینکه مدیریت باشگاه خود را ملزم به تامین نظرات و خواسته‌های هواداران برای موفقیت تیم فوتبال پرسپولیس می‌دانند، آقای بهروز منتقمی از امروز به عنوان سرپرست باشگاه عهده‌دار امور و مسوولیت‌های اجرایی باشگاه شده و آقای حمید درخشان از پیشکسوتان با سابقه تیم فوتبال پرسپولیس نیز به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس عهده‌دار مسوولیت خواهند شد و در روزهای آینده نسبت به انعقاد قرارداد اقدام خواهد شد.

دایی: افتخارم این است که روزی احمدی‌نژاد و امروز وزیر برکنارم کرد

پایان کار دایی با این تیتر در پرسپولیس رسما اعلام شد. او گفت که افتخارم این است که روزی احمدی‌نژاد مرا برکنار کرد و امروز وزیر ورزش چنین کاری با من کرد.

علی دایی که پس از برکناری‌اش در ورزشگاه درفشی‌فر خاضر شده بود در خصوص این مسئله اعلام کرد: این مسائل طبیعی است به نظرم هر سرمربی یک روز به تیم می‌آید و یک روز هم می‌رود به هر حال برای من هم این اتفاق رخ می‌داد. مگر من چند سال پیش راحت از پرسپولیس نرفتم. من دنبال این مسائل نیستم اما روش غلطی در پیش گرفته شده است.

وی ادامه داد:‌ با توجه به مسائلی که به وجود آمده بود از اسفند سال قبل می‌دانستیم که به دنبال این مسائل هستند از زمانی که من و آقای رحیمی آمدیم مشکلات از روز اول آغاز شد من سال قبل حرف‌هایی زدم که از همان موقع آقایان نمی‌خواستند افرادی چون ما به کار خود ادامه دهیم و حالا این موضوع را عملی کردند. همه جور کاری کردند از روزی که تیم برای این فصل تشکیل می‌شد همه کار انجام دادند. من به تصمیم آنها احترام می‌گذارم اما روش غلطی است مگر من با سایت‌ها و رسانه‌ها قرارداد داشتم که باید برکناری‌ام را در سایت‌ها و رسانه‌ها ببینم متاسفانه این روش غلط است. اگر می‌خواهند برکنار کنند نامه‌ای بزنند و این امر را اعلام کنند.

سرمربی سابق سرخ‌پوشان تاکید کرد:افتخار می‌کنم روزی که از تیم ملی رفتم احمدی‌نژاد مرا کنار گذاشت و حالا وزیر ورزش چنین کاری انجام داد. سر من برود همیشه حقیقت را می‌گویم.

دایی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: کسی که نمی‌داند فوتبال چیست و معلوم نیست از کجا آمده و فقط به صرف پول داشتن و به قول آقایان در وزارت به سه تیم ایرانی کمک می‌کند به پرسپولیس می‌آید همین اتفاقات هم باید بیفتد و برای پرسپولیس تصمیم می‌گیرد. همه چیز برعکس شده اما من تابع مدیرعامل باشگاه هستم.

وی افزود:‌اگر روزنامه‌ها را بخوانید همه این اتفاقات پیش‌بینی شده بود پرسپولیس این هفته بازی دارد و با تمام وجود دوست دارم برنده شود، سه بازی آینده پرسپولیس در تهران است ما سختی‌ها را پشت سر گذاشته بودیم و تیم در حال رسیدن به آرامش بود. خودم زیاد دوست ندارم صحبت کنم چرا که پرسپولیس می‌تواند موفق باشد شما به انتخاباتی که صورت گرفته فقط نگاه کنید. آنها پاداش مصاحبه و حرف زدن علیه من را گرفتند و به خاطر این انتخاب تبریک می‌گویم. برای پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم به تمام این بچه‌ها معتقدم اما شما در این هفته‌ها می‌بینید ما بهتر بازی می‌کردیم. در مقابل تراکتورسازی که شکست خوردیم از لحاظ فنی عملکرد بهتری داشتیم اکنون وقت صحبت نیست در ۵ ماه گذشته نه تنها من بلکه علیرضا رحیمی و بچه‌ها هم فشار زیادی متحمل شدیم.

دایی در ادامه صحبت‌های خود تصریح کرد: فقط از این ناراحتم که چرا شخصی که در کار تراکم و ماده ۱۰۰ است در مورد من صحبت می‌کند. از قبل همه چیز معلوم بود و الان دیگر راجع به آن حرف نمی‌زنم.

وی در مورد اینکه به صورت خودجوش پولی به حساب بازیکنان ریخته شده است، یادآور شد: پولی که به حساب تیم ریختند بسیار ناچیز است مطمئن باشید از این به بعد که ما می‌رویم شاید اتفاقات دیگری بیفتدو حداقل از این خوشحالم که بچه‌هایم به حق و حقوقشان می‌رسند. این بچه‌ها موفق می‌شوند و از آنها می‌خواهم علی دایی را فراموش کنند.

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: از آن چیزی که فکر می‌کردم رحیمی مردتر است. او خیلی بزرگوار است. بعضی کسانی که تازه در فوتبال پیدایشان شده و ادعای مدیریت دارند بهتر است امثال رحیمی در کشور به اندازه انگشتان دست هم نمی‌رسد.

وی در مورد اینکه آیا فکر می‌کند روزهای خوبی در انتظار پرسپولیس باشد، تاکید کرد: من برای این تیم دعا می‌کنم و بدانید که پرسپولیس را تشویق می‌کنم تا موفق باشد ما روزهای سخت را پشت سر گذاشتیم. هم اکنون زمانی بود که تیم به هماهنگی فنی رسیده بود و داشت کار خود را پیش‌ می‌برد. در هر صورت تابع تصمیم مسئولان باشگاه هستم و سرمربی را هم مسئولان باشگاه برکنار می‌کنند. من مطیع هستم اما هر موقع که به صورت رسمی این برکناری را اعلام کردند مخلص همه آنها هم هستم.

دایی تصریح کرد: علی دایی به کسی باج نمی‌دهد و زیر پرچم کسی به جز آقا امام حسین خم نمی‌شود. مجیزگوی کسی نیستم و همیشه حق را می‌گویم. مطمئنم بازیکنان نتایج خوبی کسب می‌کنند چون بازیکنان خوبی هستند آنها علی دایی را فراموش کنند. از هواداران حلالیت می‌طلبم و به کسانی که هدایت تیم رابه عهده گرفتند تبریک می‌گویم. امیدوارم به تیم کمک کنم آنها پاداش مصاحبه‌هایی را که انجام دادند می‌گیرند. مطمئنه باشید گذر زمان همه چیز را نشان می‌دهد.

وی تاکید کرد: این اتفاقات در ورزش رخ می‌دهد اما روش کار صحیح نیست و این مسئله زنگ خطری برای تمام اهالی ورزش و کسانی است که در فوتبال بوده‌اند. اینکه افرادی که اصلا در این فضا نبوده‌اند و به قول وزارت ورزش فقط پول داشته‌اند باید بیایند و برای این رشته تصمیم بگیرند.

غاعله یک روزه باشگاه پرسپولیس بعد از این مصاحبه دایی تقریبا قدری آرام شد اما خیلی بعید است این وضع به هم ریخته در روزهای آتی هم تداوم نداشته باشد. حمید درخشان روز چهارشنبه نوزدهم شهریور ماه جایگزین علی دایی شد و حالا سرمربی پرسپولیس است. اما باید دید او با قحطی که به لحاظ بازیکن در این تیم است چه خواهد کرد و آیا او تغییری در مسیر این تیم بحران زده ایجاد خواهد کرد یا خیر.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ