خبرسازترین زن دنیای فوتبال + عکس

3

مدت زمان زیادی از انتصاب یک زن به عنوان سرمربی یک تیم دسته دومی در دسته دوم فوتبال مردان فرانسه نمی گذارد اما او تنها چهره زنانه مطرح دنیای فوتبال نیست.

ورزش بانوان دختر پولدار اخبار جالب
 هم اکنون یک زنانه در فوتبال اروپا هر چند وقت یکبار توجهات زیادی را به خود جلب می کنند. باربارا برلوسکونی دختر مالک میلان یعنی سیلیو برلوسکونی که نخست وزیر سابق ایتالیا هم به شمار می رود این زن خبرساز است. دختر سی ساله برلوسکونی که رییس هیئت مدیره باشگاه میلان هم است طبق گمانه زنی های مطبوعات و رسانه های ایتالیایی مالک بعدی باشگاه میلان است.

او خیز بلند خود را برای تصاحب صندلی مالکیت و ریاست پدر نامدارش از سال گذشته برداشت و گویا خود سیلویو برلوسکونی نیز تمایل زیادی دارد تا دختر ارشدش ادامه دهنده راه او در میلان باشد. البته او اختلافاتی با برخی از مدیران میلان دارد و گویا پروسه خود را برای حذف آنها از این باشگاه پرطرفدار میلانی کلید زده است.

در سال های اخیر انتقادات بسیار زیادی به برلوسکونی بابت ناکامی های میلان در سری آ و اروپا وارد شده است که عرصه را روز به روز به او تنگ تر می کند. به خصوص رسوایی های اخلاقی وی در چند سال اخیر نشان از پایان مالکیت و ریاست وی بر باشگاه میلان دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. وردپرس می گوید

    مطلب جالبی بود ممنون

  2. کاربر وردپرس می گوید

    مقاله تون مفید بود

  3. طراحی سایت مشهد می گوید

    ممنون از شما