صعود به سبک ایرانی / ولاسکو به داد ایران رسید + جدول

1

تیم ملی والیبال کشورمان در یک بازی برتر موفق شد تا ۳-۱ تیم ملی صربستان را مغلوب کند. ایران اینک در جدول ۱۵ امتیازی است و به جمع ۶ تیم برتر جهان رسیده است. پیروزی شاگردان ولاسکو، یعنی آرژانتین بر آمریکا، ایران را راهی دور سوم مسابقات قهرمانی جهان کرد.

والیبال قهرمانی جهان هواداران والیبال عکس والیبال تماشاگران والیبال

بازی آرژانتین- آمریکا با نتیجه ۳ بر ۲ به سود آرژانتین خاتمه یافت. با این نتیجه آمریکا حذف و ایران بدون دغدغه برای بازی لهستان-فرانسه  به جمع شش تیم برتر جهان می‌رسد.

ایران در مقابل لهستان ست های اول، دوم و چهارم را با نتایج ۲۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۸ با پیروزی پشت سر گذاشت و تنها در ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ شکست خورد.

تیم ایران با این پیروزی ۱۵ امتیازی شد و به  به رده دوم جدول رده بندی گروه E صعود کرد. لهستان نیز با نتیجه ۳-۲ بر فرانسه غلبه کرد.

جدول رده بندی:
۱- فرانسه ۱۷ امتیاز

۲- لهستان ۱۶ امتیاز

۳- ایران ۱۵ امتیاز

۴- آمریکا ۱۴ امیتاز
۵- صربستان ۹ امتیاز
۶- آرژانتین ۸ امتیاز
۷- ایتالیا ۵ امتیاز
۸- استرالیا بدون امتیاز

هم‌گروهی ایران با فرانسه و آلمان

ایران در دور سوم رقابت‌ها در گروه G با فرانسه و آلمان هم‌گروه خواهد بود. در دیگر گروه رقابت‌ها، لهستان، برزیل و روسیه حضور دارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. راضیه می گوید

    درسته که اگه آرژانتین از آمریکا نمیبرد ما صعود نمیکردیم ولی این هم که صعودمون رو بزاریم رو حساب اینکه چون آرژانتین برد و اینکه خیلی ولاسکو رو دخیل کنیم بی انصافی و نادیده گرفتن بچه ها و کواچه! درسته که ولاسکو نقش داشته ولی کواچ و بچه ها نقش مهمتری داشتن.