بنیانگذار ناسیونال در ایران درگذشت

1

حاج محمد فرد قاسمی، از پیشکسوتان صنعت و تولید لوازم خانگی کشور و بنیانگذار کارخانجات صنایع الکتریکی ایران با بیش از ۶ دهه فعالیت ، بدلیل عارضه مغزی در سن ۹۲ سالگی دار فانی را وداع گفت.

 

ثروتمندترین افراد ایران بیوگرافی محمد فرد قاسمی

فرد قاسمی در سال ۱۳۵۱ کارخانجات صنایع الکتریکی ایران ناسیونال را در شهر اصفهان تأسیس کرد و از همان زمان تا کنون با ایجاد اشتغال و کارآفرینی خدمات ارزنده ای را در صنعت لوازم خانگی کشور انجام داده است.وی همچنین مؤسس و بنیانگذار شرکتهای تجاری کوفرد، شرکت صنایع الکترونیکی کوهفرد و صنایع الکتریکی ناسیونال (پاناسونیک ) ایران بود.

پیشینه فعالیت های صنعتی و تجاری وی در زمینه تولید لوازم خانگی و لوازم صوتی و تصویری به بیش از ۶۰ سال پیش بر می گردد. ایشان همچنین یکی از قدیمی ترین نمایندگان محصولات پاناسونیک در جهان بود.

ایشان در طی عمر پر بار خود خدمات شایان توجهی به عرصه علم و دانش با ساخت مدرسه و دانشگاه داشت. وی از حامیان دانشگاه امام صادق (ع) و نیز مؤسسه خیریه کهریزک و بسیاری از مؤسسات خیریه و ایتام بوده است. از جمله کارهای خیر ایشان کمک به بازسازی و تجهیز بیمارستان در شهر مقدس مشهد است.

خاطرنشان می شود، پیکر مرحوم حاج محمد فرد قاسمی امروز صبح، مورخ ۲۵/۰۶/۹۳ ساعت ۸ صبح از مقابل ساختمان مرکزی شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران به سمت بهشت زهرا واقع در قطعه ۹۳، (آرامگاه خانوادگی ایشان)، به خاک سپرده می شود.

مراسم ختم آن مرحوم روز پنج شنبه مورخ ۲۷/۰۶/۹۳ در مسجد جامع شهرک غرب از ساعت ۱۰ الی ۱۱:۳۰ صبح برگزار می شود. روحش شاد و یادش گرامی باد.

منبع:تسنیم
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. اکبر می گوید

    ممنون خوب بود