واکنش برادر دایی به بیانیه تند مایلی‌کهن :ما تولیدی لباس داریم و بیزینس هم می کنیم

0

برادر علی دایی نسبت به بیانیه محمد مایلی کهن واکنش نشان داد و گفت: «اگر من تدارکاتچی پرسپولیس بودم باز هم باعث افتخارم است.»

همسر محمد دایی دارایی علی دایی ثروت علی دایی بیوگرافی محمد مایلی کهن بیوگرافی محمد دایی
پس از بیانیه محمد مایلی کهن علیه برادران دایی با محمد برادر علی دایی تماس گرفتیم تا او در این مورد توضیحاتی را بدهد.محمد دایی که می گفت به خاطر سن و سال و رعایت حال پیشکسوت تا حالا جواب مایلی کهن را نداده است این بار لب به سخن گشود و درباره این بیانیه گفت: «من نمی خواستم جواب این آقا را بدهم اما فکر می کنم برای روشن شدن یک سری مسائل باید توضیحاتی را عنوان کنم. ایشان در یک جا از بیانیه اش درباره ماشین شاسی بلند و عینک دودی حرف زده است که باید بگویم اشتباه می کنید. شاید عینک دودی را در شب، خودتان موقعی که لباس معروفتان را به تن می کردید استفاده می کردید که حالا آن را به دیگران نسبت می دهید.»
محمد دایی در بخش دیگری از حرف هایش درباره اینکه حضورش در پرسپولیس به خاطر رانت برادرش بوده است گفت: «حتی اگر حرف ایشان هم درست باشد باز هم من افتخار می کنم. افتخار می کنم که برادر آدم بزرگی مثل علی دایی هستم و به واسطه او کار می کنم. حداقل اش این است که برای گرفتن تیم و پست و مقام پیش آدم های مختلف نرفتم. مثل بعضی ها پیش آدم های مختلف گردن خم نکردم که مقام بگیرم. اصلا من تدارکاتچی پرسپولیس. باعث افتخارم است. شما چی؟ اگر این کارها را نمی کردید با توجه به سوابقی که در فوتبال دارید فکر نمی کنم هیچ کجا به شما کاری می دادند. حتی در بازار ماهی فروشان که البته شغل خیلی شریف و سنگینی است اما چون بعضی ها تحمل کارهای سنگین و طاقت فرسا را ندارند، دنبال نان خوردن از طریق زبانشان می گردند.»
دستیار علی دایی در پرسپولیس حرف هایش را این طور ادامه داد: «من خواندم که ایشان گفته اند ما تولیدی لباس داریم و بیزینس می کنیم. بله ما این کار را می کنیم. اصلا مگر ایرادی دارد. مغز اقتصادی مان کار می کند و از سرمایه ای که داریم استفاده می کنیم شما هم اگر فکر اقتصادی دارید این کارها را انجام بدهید. در خانه نشسته اید و بیکار، فقط به این و آن گیر می دهید.»
محمد دایی درباره قراردادهای میلیاری که مایلی کهن مدعی شده بود از پرسپولیس گرفته اند هم توضیحاتی داد و گفت: «هر کس هرچقدر می گیرد بر حسب شایستگی ها، لیاقت، ضریب هوشی و توانایی هایش می گیرد و آن چیزی را که می گیرید بدون پنهان کاری همه مردم را در جریان می گذارد، ولی متاسفانه بعضی ها پول های آنچنانی می گیرند و در آخر گریه می کنند.»
مایلی کهن در بخشی از بیانیه اش گفته بود که یک سری از آدم ها ضربه های بزرگی را به پرسپولیس زدند. چرا این آقایان معتقدند دیگی که برای ما نمی‌جوشد برای سگ باید بجوگیرشد؟
دایی درباره این صحبت مایلی کهن هم واکنش نشان داد و گفت: «در کل دوران پرسپولیس مربیان زیادی آمدند و رفتند. والا شما بودید که بارها و بارها با مصاحبه هایی که انجام دادید پرسپولیس را به حاشیه بردید نه ما. مطمئن باشید این دیگ برای شما هم نخواهد جوشید. من باز هم می گویم نمی خواستم جواب این آقا را بدهم. اما متاسفانه ایشان الفاظی را به کار بردند که آدم مجبور می شود با زبان خودش که برای ایشان قابل درک تر است جواب بدهد.»
دایی در پایان گفت: «من در آخر فقط آرزوی موفقیت برای باشگاه پرسپولیس می کنم و مطمئن هستم این تیم با توجه به پتانسیلی که از نظر تماشاگران و بازیکنان دارد به موفقیت می رسد.»
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ