دختر ۱۶ساله با کشاندن دو پسر به محل قرار، باعث قتل یکی از آنها به دست دیگری شد

0

عقربه های ساعت ۲۰:۳۰ را نشان میداد که جوان ۲۵ سالهای به نام «م» با دختر ۱۶ سالهای که از چند ماه قبل در پارک آشنا شده بود تماس گرفت و از او خواست برای دیداری حضوری به چهارراه الغدیر در بولوار شهید رستمی مشهد بیاید.

دختر نوجوان هم که به همراه خواهر ۱۸ ساله و یکی از دوستانش در خیابان گردش میکرد از این پیشنهاد خوشحال شد و دقایقی بعد به سر قرار رفت.

در همین حال «م» با موتورسیکلت آپاچی مشکی به کنار دختر ۱۶ساله رسید و مشغول صحبت با او بود که ناگهان «الف» جوان ۲۲ ساله دیگر با موتورسیکلت هوندا به طرف آنها آمد. او آنقدر عصبانی بود که نرسیده به دختر نوجوان موتورسیکلت را روی زمین رها کرد و در یک چشم بر هم زدن برق تیغه چاقویش در تاریکی شب درخشید. او در حالی که ناسزا میگفت ضربهای را به گودی گردن و ضربه دیگر را به بازوی «م» فرود آورد و از صحنه حادثه گریخت. دختر ۱۶ ساله و همراهانش نیز که به شدت ترسیده بودند از محل فرار کردند.

این گزارش حاکی است: مصدوم که به بیمارستان امدادی مشهد منتقل شده بود بر اثر عوارض ناشی از اصابت چاقو جان سپرد و لحظاتی بعد ماموران کلانتری مصلی ماجرای این جنایت را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند.

ماموران پلیس موفق شدند با به دست آوردن هویت مقتول، منزل دخترانی را که همراه وی بودهاند شناسایی کنند و بدین ترتیب بررسیهای شبانه درباره این جنایت ادامه یافت. ماموران انتظامی تا ساعت ۴ بامداد روز گذشته در کنار مقام قضایی به عملیات پلیسی خود برای دستگیری قاتل ادامه دادند، اما او به مکان نامعلومی گریخته بود و دامنه این عملیات با همکاری ماموران کلانتری طرق به اطراف شهر نیز کشیده شد تا اینکه ۳ دختر همراه مقتول دستگیر شدند و پرده از راز این جنایت برداشتند.

در حالی تلاش کارآگاهان برای دستگیری ضارب ادامه دارد که دختر ۱۶ ساله روز گذشته به قاضی ویژه قتل عمد گفت: شب حادثه «الف» با من تماس گرفت و گفت میخواهد مرا ببیند اما من پاسخ او را ندادم و سپس با «م» که از مدتی قبل با او دوست بودم تماس گرفتم و گفتم «الف» چنین پیشنهادی به من کرده است او هم گفت: پس حالا باید بیایی با هم حضوری صحبت کنیم ولی وقتی سر قرار رفتم این حادثه رخ داد.

خراسان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ