رزیتا غفاری از خودش و کار همسرش می گوید + عکس

0

رزیتا غفاری بازیگر سینمای ایران درخصوص وضعیت فعلی سینما گفت: کار من و همسرم “عباس صالحی” (چهره پرداز) در چند سال اخیر از رونق افتاده بود و وضع سینما خیلی خوب نبود؛ من و همسرم بیکار شدیم و شرایط در چند سال اخیر اصلا راضی کننده نبود.

همسر رزیتا غفاری همسر بازیگران عکس بازیگران بیوگرافی رزیتا غفاری بیوگرافی بازیگران

رزیتا غفاری در ۲۷ دی ۱۳۵۱ در تهران به دنیا آمد. دانش‌آموخته‌ٔ کارگردانی سینما ست. چند فیلم کوتاه انیمیشن کارگردانی کرده است و عضو آسیفای ایران است. او با عباس صالحی(چهره پرداز) ازدواج کرده و دختری به نام تارا غفاری دارند.

 

همسر رزیتا غفاری همسر بازیگران عکس بازیگران بیوگرافی رزیتا غفاری بیوگرافی بازیگران
طبق یک مصاحبه کوتاه تلویزیونی در شبکه ۵ سیما (شبکه تهران ) در تاریخ ۲ شهریور ۱۳۸۸ او مربی اسکی نیز می باشد.

وی افزود: اما در چندماه اخیر وضعیت سینما کمی بهتر شده و امیدوارم اتفاقات خوبی برای سینما رخ دهد، هنوز یکسری وعده‌هایی وجود دارد که امیدوارم محقق شود و روزهای خوبی را در پیش رو داشته باشیم.

غفاری درخصوص انتخاب همسرش به عنوان بهترین طراح چهر‌ه‌پردازی در جشن خانه سینما اظهار داشت: از انتخاب همسرم (عباس صالحی) خیلی خوشحال شدم چرا که من و همسرم از کسانی هستیم که هیچ گاه به خاطر ارتباطمان مطرح نشدیم و موفقیتمان همیشه به خاطر کارمان بوده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: یک سریال تاریخی برای شبکه ۲ را به اتمام رساندم و قرار است که با همسرم یک کار عروسکی برای شبکه ۲ تهیه کنیم و امیدوارم کار خوبی شود. (باشگاه خبرنگاران)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ