نجات راننده از زیر چرخ های کامیون

0

با تلاش آتش نشانان شهریار، راننده پراید که زیر چرخ های کامیون محبوس شده بود از مرگ نجات یافت.

حوادث شهریار تصادف خودرو تصادف پراید اخبار شهریار اخبار حوادث

روز گذشته ساعت ۱۵:۲۷ طی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو سبک و سنگین با یکدیگر واقع در جاده شهریار به طرف تهران، نرسیده به میدان «معادن»، به آتش نشانی اعلام شد.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه ۱۰۱ مرکزی را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و در بدو ورود ماموران مشاهده گردید دو دستگاه خودرو سبک و سنگین شامل پراید و کامیون «آمیکو» به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با یکدیگر برخورد کرده که منجر به محبوس و مصدوم شدن راننده پراید در زیر کامیون گردیده بود.

با تلاش نفس گیر آتش نشان ها راننده که زیر کامیون و در میان آهن پاره های خودروی پراید محبوس شده بیرون کشیده شد و از مرگ نجات یافت.

آتش نشان ها ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت سوخت خودروها و قطع سرباطری، فرد مصدوم را با همکاری اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان انتقال و خودرو های فوق با هماهنگی پلیس راهور مستقر در محل حادثه به پارکینگ منتقل گردید.(باشگاه خبرنگاران)

حوادث شهریار تصادف خودرو تصادف پراید اخبار شهریار اخبار حوادثحوادث شهریار تصادف خودرو تصادف پراید اخبار شهریار اخبار حوادثحوادث شهریار تصادف خودرو تصادف پراید اخبار شهریار اخبار حوادثحوادث شهریار تصادف خودرو تصادف پراید اخبار شهریار اخبار حوادث

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ