با وفاترین مرد‌ ایران را بشناسید + عکس

0

این روزها وقتی در رسانه ها و سایت های مختلف از بی وفایی و جدایی و خیانت همسران بیشتر می خوانیم و می شنویم؛ شنیدن اینکه مردی در همین تهران خودمان وجود دارد که باو فا ترین مرد است و همسرش را فراموش نکرده ، حس خوبی به اعماق وجودمان می ریزد. مردی که بعد از مرگ نیز همسرش را رها نمی کند .

همسر با وفا مرد با وفا خینت همسر اخبار جالب

اکبر صباغان سه سال است که همسرش فوت کرده و در این سه سال هر روزصبح در سرما و گرما به بهشت زهرا(سلام الله علیها) می آید، سنگ مزار همسرش را غبار روبی و عطر افشانی می کند و تا عصر در کنار او می ماند.

او ۱۰۹۵ روز است که بعد از همسرش نه تنها وفادار مانده بلکه به صورت عجیبی با خاطراتش زندگی می کند.
اکبرصباغان که کشاورزی دارد و ساکن شهرری است درباره این کارش می گوید: همسرم سه سال است که به رحمت خدا رفته و من هر روز به دیدنش می آیم و او نیز شب ها به خواب من می آید و اگر هم چند روز بیایم و او پاسخی ندهد از او گلایه می کنم و سپس بلافاصله پاسخ می دهد.

همسر با وفا مرد با وفا خینت همسر اخبار جالب

باوفاترین مرد تهرانی در پاسخ به این پرسش که سرما و گرما اذیتت نمی کند، می گوید: عاشقی دردسر دارد و من اگر یک روز نیایم انگار چیزی گم کرده ام و برایم خیلی سخت است.
نتیجه ازدواج اکبر صباغان و همسر مرحومش یک فرزند پسر است که حالا بزرگ شده ازدواج کرده و صاحب فرزند هم شده است. اما برای او حتی پسر و نوه هم نتوانسته جای خالی همسرش را پر کند و همچنان خود را وفادار و عاشق زنش می داند.صباغان می گوید: پسرم خیلی خوب و باوفاست و هر شب چند ساعتی را با من می گذراند و به دیدنم می آید و من از او راضی هستم.

همسر با وفا مرد با وفا خینت همسر اخبار جالب

صباغان در پاسخ به این پرسش که چرا ازدواج نمی کنی تا از تنهایی خلاص شوی می گوید: اتفاقاً خیلی ها به من می گویند و تشویقم می کنند که؛ زندگی همین است و نباید زیاد سخت بگیری و از این حرف ها ولی من نمی توانم حتی بهش فکر کنم و اصلا با ازدواج مجدد کنار نمی آیم . من خیلی به همسرم وابسته بودم .

داستان اکبر صباغان داستان عجیبی است. یک ساک دستی مشکی دارد و همیشه بر شاخه درختی در کنار مزار همسرش آویزان است و می توان از آن فهمید که باز اکبر صباغان یا همان باوفاترین مرد تهرانی اینجاست.(خبرآنلاین)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ