همسر “پیمان ابدی” بازیگر شد + عکس

0

فیلم «یک استکان چای تلخ» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حمید کوهپایی ساخته شد. بنا بر این گزارش، در این فیلم سینمایی کاظم مهبوتیان و ساناز نوروز زاده ایفای نقش‌های اصلی را برعهده دارند.

همسر ساناز نوروز زاده همسر بازیگران عکس بازیگران بیوگرافی ساناز نوروز زاده بیوگرافی پیمان ابدی
ساناز نوروز زاده همسر زنده یاد پیمان ابدی بدلکار حرفه‌ای سینما و تلویزیون ایران است.
پس از فروکش کردن حاشیه‌های مربوط به درگذشت تلخ پیمان ابدی، همسر او که پیش از این تجربه طراحی صحنه‌های اکشن را در کارنامه‌اش داشت، تصمیم گرفته توانایی‌اش را در مقام بازیگر هم بیازماید.
عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از: نویسنده و کارگردان: حمید کوهپایی، مدیر فیلمبرداری: شهریار ارجمندی، مدیر صدابرداری: امیر عاشق حسینی، دستیار اول کارگردان: امیر حسین کوهپایی.
همسر ساناز نوروز زاده همسر بازیگران عکس بازیگران بیوگرافی ساناز نوروز زاده بیوگرافی پیمان ابدی

پیمان جلالی‌ابدی متولد یازدهم آبان ۱۳۵۱ در محله یوسف‌آباد تهران بود. او در شش سالگی به ورزش اسکی پرداخت و در ۱۲ سالگی برای ادامه تحصیل به شهر کلن آلمان سفر کرد. رشته تخصصی ورزشی او شیرجه بود و در مسابقات قهرمانی جهان، اروپا و آلمان ۳۷ مدال کسب کرد و در پی شیرجه منحصربه‌فردش در فرانکفورت موفق به ثبت‌نام خود در رکوردهای گینس شد.

او عضو تیم Action concept‌ (یکی از چهار تیم برتر اکشن جهان)‌ بود و با طراحی و اجرای صحنه‌های اکشن در پروژه‌های مشهوری نظیر هشدار برای کبرا ۱۱، پلیس‌های موتورسوار، ۱۰۰ درجه، دلقک و فرشتگان وحشی مهارت‌های علمی و فنی خود را به نمایش گذاشت. پیمان ابدی سال ۱۳۸۵ به ایران بازگشت و یک آموزشگاه حرفه‌ای اکشن تاسیس کرد. پیمان ابدی بیستم آذر ۱۳۸۶ با ساناز نوروززاده ازدواج کرد.

همسر ساناز نوروز زاده همسر بازیگران عکس بازیگران بیوگرافی ساناز نوروز زاده بیوگرافی پیمان ابدی

 

نوروززاده پس از مرگ غیرمنتظره این بدلکار، سرپرستی تیم او را به عهده گرفت. او دانش‌آموخته مهندسی منابع طبیعی ـ‌ محیط‌زیست است و مدرک کارگردانی سینما و تدوین از وزارت ارشاد دارد. نوروززاده در سمت مدیر و طراح اکشن، همراه گروه ویژه‌اش و همچنین بانوان موتور کراس نورا نراقی و شهرزاد نظیفی در فیلم «شهر اسفنجی» صحنه‌های اکشن را خلق کرد و نام خود را به عنوان اولین زن ایرانی طراح صحنه‌های اکشن در ایران ثبت کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ