حسین هدایتی : قرار نیست علی دایی سرمربی ختافه شود

0

حسین هدایتی مالک استیل‌آذین که قصد خرید ۵۵ درصد از سهام باشگاه ختافه را دارد درصدد است با یک تیم مدیریتی و حقوقی عازم اسپانیا شود تا ضمن بازدید از امکانات ورزشگاه و تیم ختافه رسماً قراردادش را رسمی کند.او در این مورد با خبر آن لاین گفت و گو کرده.

شغل حسین هدایتی ثروت حسین هدایتی بیوگرافی علی دایی بیوگرافی حسین هدایتی

بالاخره خرید ختافه قطعی شد؟

ما بعد از جلسه‌ای که با مدیران ختافه داشتیم به توافقات خوبی دست پیدا کردیم و ان‌شا‌ءا… ظرف ۲۰ روز آینده به اتفاق یک تیم مدیریتی، فنی و حقوقی به اسپانیا سفر می‌کنیم تا رسماً قراردادمان را ببندیم.

صحبت از حضور دایی در کادرفنی ختافه شده است؟

خیر، برنامه‌ای برای حضور آقای دایی در کادرفنی ختافه نیست البته ایشان اسطوره فوتبال ماست و مطمئناً ما از تجربیاتش استفاده می‌کنیم کما‌اینکه تا حالا نیز یکسری تجربیات خوب در اختیار ما قرار داده است.

در این سفر چه افرادی همراهی‌تان می‌کنند؟

چند تن از اسطوره‌های فوتبال ایران به همراه مدیران حقوقی هستند که مطمئناً این اسطوره‌ها در آکادمی فوتبال ما در ایران کمک خواهند کرد تا نخبگان به لالیگا بروند.

شما بابت خرید ۵۵ درصد چقدر پول پرداخت کرده‌اید؟

من پولی بابت خرید ختافه به اسپانیایی‌ها نمی‌دهم. من یک شرکت تولید و صادراتی میگو دارم که چند سال است با اسپانیایی‌ها کار می‌کنم و از طریق این شرکت به جای پول دادن به اسپانیایی‌ها طوری سرمایه‌گذاری می‌کنم که پول‌سازی هم بکنیم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ