حضور شاداب علی کریمی در تمرینات پرسپولیس + عکس

0

حضور علی کریمی در ورزشگاه درفشی‌فر و تمرین کردن این بازیکن با پرسپولیس باعث شد تا تمرین سرخ‌پوشان با شور و حال متفاوتی نسبت به گذشته برگزار شود.

 سوابق علی کریمی بیوگرافی علی کریمی اخبار فوری پرسپولیس

تمرین امروز فوتبال پرسپولیس در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه آغاز شد که این تمرین تحت‌الشعاع حضور علی کریمی قرار داشت به طوری که امروز خبرنگاران و عکاسان زیادی هم به ورزشگاه درفشی‌فر آمده بودند تا خبر تمرین کردن علی کریمی را پوشش دهند.

* در حالی که قرار بود تمرین امروز پرسپولیس در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه آغاز شود اما علی کریمی از ساعت ۱۴ به ورزشگاه درفشی‌فر آمده بود تا امروز پابه‌پای سرخ‌پوشان تمرین کند.

* پیش از شروع تمرین علی کریمی در درفشی‌فر پا به توپ شد و برای درواز‌ه‌بانان شوت و پنالتی می‌زد البته حضور امروز علی کریمی شاید بی‌ارتباط با هوادارانی که دیروز عکس‌هایی از کریمی در دست داشتند و خواهان حضور او در تمرین بودند، بی‌ربط نبوده باشد هرچند که درخشان سرمربی پرسپولیس از فردای روزی که به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد، خبر از حضور علی کریمی در این تیم را داده بود که کریمی با تشکر از سرمربی پرسپولیس اعلام کرده بود قصد حضور در فوتبال را دیگر ندارد و گویا شرکت کردن او در تمرین امروز مانند روزی که در تمرین راه‌آهن شرکت کرد بیشتر برای حفظ آمادگی‌اش باشد اما اگر حضور علی کریمی در تمرین ادامه‌دار باشد احتمال دارد یک بار دیگر او را با پیراهن پرسپولیس در میدان ببینیم.

سوابق علی کریمی بیوگرافی علی کریمی اخبار فوری پرسپولیس

* علی کریمی در تمرین امروز آماده نشان داد و زیر نظر درخشان همراه با سایر بازیکنان تمرین می‌کرد.

* تمرین امروز پرسپولیس در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه آغاز شد که در ابتدا حمید درخشان برای بازیکنان دقایق کوتاهی صحبت کرد و سپس بازیکنان با دویدن آرام بدن‌های‌شان را گرم کردند.

حدود ۵۰ هوادار در تمرین امروز پرسپولیس حضور داشتند و تمرینات شاگردان درخشان را از نزدیک تماشا کردند.

* پرسپولیسی‌ها امروز با لباس‌های سبز رنگ به تمرین پرداختند اما لباس علی کریمی در حالی که سبز بود اما متفاوت از سایر پرسپولیسی‌ها بود.

* جواد حسن‌زاده پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در تمرین امروز سرخپوشان حضور داشت.

* گرم کردن و انجام حرکات کششی از دیگر تمریناتی بود که بازیکنان پرسپولیس امروز زیر نظر کادر فنی انجام دادند.

* سر دادن شعارهایی در حمایت از علی کریمی امروز به صورت خاصی در ورزشگاه درفشی‌فر سر داده شد. هواداران در ابتدا شعار «کریمی، درخشان؛ پرسپولیس قهرمان» را سر می‌دادند.

سوابق علی کریمی بیوگرافی علی کریمی اخبار فوری پرسپولیس

سپس هواداران با شعارهایی خواستار بازگشت علی کریمی به پرسپولیس شدند.

* دروازه‌بانان پرسپولیس امروز مطابق روزهای گذشته زیر نظر نادر باقری به تمرین پرداختند که البته ۲ دروازه‌بان از تیم امید پرسپولیس هم امروز با نیلسون و مکانی تمرین کردند.

* در حالی که تا چند روز پیش عده‌ای از هواداران پرسپولیس خواستار جدایی حمیدرضا سیاسی و حمید درخشان از پرسپولیس بودند اما امروز شعار «سیاسی، درخشان؛ پرسپولیس قهرمان» را سر دادند.

* سانتر از جناحین و شوت به دروازه‌ با حرکات ترکیبی از دیگر تمریناتی بود که بازیکنان پرسپولیس زیر نظر کادر فنی این تیم انجام دادند که از نکات جالب این تمرین می‌توان به همراهی حسین عبدی و حمید درخشان با بازیکنان اشاره کرد به طوری که پا به پای بازیکنان در تمرین می‌دویدند.

* هواداران پرسپولیس با شعار «درخشان متشکریم» رضایت‌شان از حضور علی کریمی در تمرین را اعلام کردند.

* هر بار که علی کریمی به شوت‌زنی می‌پرداخت هواداران پرسپولیس به شدت وی را تشویق می‌کردند به طوری که کریمی چند بار تمرین را رها کرد و به سمت هواداران پرسپولیس رفت.

* حمیدرضا علی‌عسگری که به نظر می‌رسید با مصدومیتی روبه‌رو شده بود در تمرین امروز بدون مشکل با تیم کار کرد.

* حمید عباسی مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس در خصوص حضور علی کریمی در تمرین امروز این تیم گفت: مانند روزی که کریمی به تمرین راه‌آهن رفته بود این بازیکن به تمرین پرسپولیس آمده تا هم دوستانش را ببیند و هم تمرین کند.

* علی کریمی امروز در تمرین نشان داد که در مدتی که از فوتبال دور بوده تمریناتش را رها نکرده به طوری که با آمادگی خوبی امروز در درفشی‌فر حاضر شده بود.(فارس)

   سوابق علی کریمی بیوگرافی علی کریمی اخبار فوری پرسپولیس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ