تجاوز جنسی در خواب به دوست دختر ۱۶ ساله و باردار شدن

144

مادر سینا گفت: ابتدا باید بچه ات را سقط کنی چون این بچه آبروی همه ما را خواهد برد. من به تو قول می دهم که خودم در کمتر از دو ماه شرایط ازدواج شما را فراهم کنم.

عکس رابطه جنسی عکس تجاوز جنسی رابطه جنسی با دختر دوست دختر دوست پسر تجاوز به دختر

تمام دنیا و آرزوهایم در او خلاصه شده بود و از صمیم قلب دوستش داشتم. من کاخ رویاهایم را با خشت وعده های پسری بنا کردم که حاضر بودم قلبم را زیر پایش بگذارم و جانم را برایش بدهم، اما او خیلی راحت فریبم داد و رو سیاه و بدبخت شدم.

المیرا ۱۶ سال سن دارد و برای اعلام شکایت از پسری جوان و خانواده اش همراه مادر خود به کلانتری جهاد مشهد مراجعه کرده است. او در بیان داستان زندگی اش گفت: مشکل من از دو سال قبل و زمانی که به بهانه درس خواندن به خانه دوستم می رفتم و با او در خیابان ها پرسه می زدیم شروع شد. یک روز با جوانی به نام سینا آشنا شدم و تعریف و تمجیدهای هم کلاسی ام از تیپ و قیافه این پسر جوان مرا بیشتر شیفته و دلباخته اش کرد. من در مدت کوتاهی به او وابسته شدم و ما تقریبا هر روز همدیگر را می دیدیم و یا با هم صحبت می کردیم.

مادر سینا نیز از رابطه ما خبر داشت و چند بار تلفنی با هم صحبت کرده بودیم، اما یک روز پسر مورد علاقه ام گفت خواهر بزرگش از تهران آمده است و می خواهد مرا ببیند. با خوشحالی همراه او به خانه شان رفتم اما لحظه ای که به داخل آپارتمان رفتم متوجه شدم کسی در خانه نیست. سینا گفت: چند دقیقه منتظر باش الان مادر و خواهرم می آیند، آن ها رفته اند برای تو هدیه بخرند. او با یک لیوان شربت از من پذیرایی کرد و چند دقیقه بعد سرگیجه عجیبی پیدا کردم. پلک هایم سنگین شد و دیگر نفهمیدم چه اتفاقی افتاد. وقتی به هوش آمدم متوجه شدم داخل خودرو سینا هستم و او با گریه و التماس می گفت: تو همسر آینده ام هستی و نگران مشکلی که به وجود آمده نباش ما خیلی زود با هم ازدواج می کنیم. من با توجه به مشکلی که برایم به وجود آمده بود به خانه رفتم و این موضوع را از خانواده ام مخفی نگه داشتم.دو ماه از این ماجرا گذشت و فهمیدم باردار شده ام. من با سینا تماس گرفتم و گفتم با توجه به وضعیتی که به وجود آمده هر چه زودتر باید به خواستگاری ام بیایی.

او هم پیشنهاد داد یک هفته بعد با مادرش در یک پارک قرار ملاقات بگذاریم و در این باره صحبت کنیم. دختر نوجوان اشک هایش را پاک کرد و افزود: آن ها سر قرار حاضر شدند و مادر سینا گفت: ابتدا باید بچه ات را سقط کنی چون این بچه آبروی همه ما را خواهد برد. من به تو قول می دهم که خودم در کمتر از دو ماه شرایط ازدواج شما را فراهم کنم. آن ها با این وعده های شوم مرا با خودرو به خانه ای در حاشیه شهر بردند و عمل سقط جنین را انجام دادیم.

اما با حال و روزی که داشتم به محض این که به خانه برگشتم مادرم متوجه غیرطبیعی بودن حالم شد و من موضوع را برایش تعریف کردم. ما بلافاصله به سراغ سینا و مادرش رفتیم، اما آن ها خانه خود را تغییر داده اند و هیچ شماره و نشانی از آن ها نداریم. المیرا در پایان گفت: از تمام دختران جوان خواهش می کنم از لبخند هوس و قول و قرارهای خیابانی دوری کنند و در هر مسئله ای با پدر و مادر خود مشورت داشته باشند تا دچار مشکل نشوند. گفتنی است، تحقیقات ویژه ای با توجه به ادعای دختر نوجوان و مادرش آغاز شده است و جست وجوهای پلیس برای دستگیری متهمان پرونده ادامه دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 144 )
  1. Elnas می گوید

    با عرض سلام من کمک میخواهم من مدتی پیش دوس پسری داشتم که او ازمن درخواست رابطه ی جنسی کرد و حالا من از او باردارم نمیدانم چه کنم لطفا راهی به من پیشنهاد کنید

    1. زینب می گوید

      اخه چرا قبول کردی

    2. سمیر می گوید

      بیا من حاضرم با من ازدواج کنی من یه زن داشتم بچه دار نشدیم طلاقش دادم

      1. به يادتونم ولي شارژ ندارم می گوید

        خاک برسرت که میخواهی یک ج… رو بگیری

      2. لی لی می گوید

        آفرین به شرفت کمن انسانهایی مثل شما خدا حغظتون کنه

    3. به دردت نمیخوره می گوید

      بعضیا معلوم نیست از کدوم کثافت خونه ای اومدن که این گه کاریهارو انجام میدن. اونا باید برن بمیرن. حروم زاده ها. …..

    4. تینا می گوید

      بچه سقط شد یا ب دنیا اومد لطفا بگو ما نگرانیم اجی

    5. راهنما می گوید

      بهترین کارحقیقت به خانواده ات هست وضع روازاین بدترنکن انشاالله این مشکل حل میشه

    6. فاطمه می گوید

      سلام لطفا به یک مشاور مشکلتان را درمیان بگذارین.یا کسی که بش اعتماد دارین
      چطور حاضر شدی ابجی به حرفهای دوست پسرت گوش کنی؟؟ آیا او از آبرویتان بهتر بود؟چطور تن به گناه دادی ؟؟؟ آیا حرف های یک پسر مهم است یا اعمالمان؟؟؟ لذت بهتر است یا آبرو؟؟؟ کاش با کسی مشورت میکردین وقتی پیشنهاد داد.بزرگترین جهزیه ی ک دختر ب خانه شوهرش میبرد بدن دست نخوردشه .یاعلی مدد

    7. خان می گوید

      اول از همه به خانواده ات بگو بعد باید شرایت در نظر گرفت آیا پسر هنوز دوست داره اگه داره که ازدواج اگه نداره قانون انسان اشتباه میکنه ولی هیچوقت آخر دنیا نیست ناراحت نباش همیشه راهی هست بیشتر فکر کن

    8. DANIYAL می گوید

      این روزا به کسی نباید اعتماد کرد،مخصوصا توی این رابطه ها،وقتی ادم دوستی های دوستاش رو میبنه که اخرش یا به هم نمیرسن یا با یه اختلاف کوچیک به هم میرنن میبینه تنهایی تا سن ازدواجت بهترین کاره،البته تجربه رو میشه با تحقیق در مورد دختر پسرا بدست اورد،مثلا دیدن اطرافیان و درس گرفتن،راستی من فقط ۱۶ سالمه

    9. ترانه می گوید

      عزیزم الناز جون از کاری ک کردی در درگاه الله خالصانه توبه کن،وحقیقت رو به نزدیکترین شخص ک رازتو نگه داره و درد تو رو درد خودش بدونه مثه مامان یا خواهر،بگو تا بتونن اقدامات لازم رو واست انجام بدن،سر خود هیچ کاری رو انجام نده ک ممکنه به جاهای باریک کشیده بشه….

    10. Osman می گوید

      السلام علیکم بربرادران وخواهران گرامی وعزیز:این کارها عواقب خوبی نداره….بهتون توصیه میکنم دنبال دوست یابی مجازی نرید….خدارو روی سرتون ببینیدواز این کارها نکنید.‌.زمانی که با ناموس دیگران ارتباط برقرار میکنید بدانیدخدا از اعمال وکارهایتان آگاه است و یه روزی یکی با ناموس شما ارتباط برقرار میکند.من خودم نه برادر دارم نه خواهر مادرم هم فوت کرده اصلا به فکر اینجور کارهای شیطانی نیستم ونخواهیم بود…همیشه سرم بالاست چون بالای سرم خداست…..فقط خدا را دارم و بس……..شما را به خدا میسپارم…..

    11. سید رضا حسین زاده می گوید

      میدونی چیکار کن ؟
      این مشکل که راهی نداره متاسفانه !
      اما اگه یه جورایی تونستی حلش کنی دیگه از این کارا نکن فهمیدی کوچولو

    12. امید می گوید

      بابا این بنده خدا سال ۹۳سوال پرسیده ملت همیشه در صحنه هنوز دارن راهکار میدن.

      1. آق سمیر می گوید

        تو خودت همیشه تو صحنه ای

    13. فرزین می گوید

      برو باهاش ازدواج کن یا ب خانوادت بگووو پیگیر این مسعله میشه

    14. محمدصادق می گوید

      میشه نتیجه رو بگیک بالاخره چیشد
      ما نگرانتیما

  2. Elnas می گوید

    لطفا کسی به من راهای بدهد

    1. فاطمه می گوید

      ببخشید قضیه را به خانواده تون گفتین یا نه؟؟؟؟

      1. Arash می گوید

        به تو چه

    2. sarvenaz می گوید

      یعنی واقا دخت ۱۶ساله!!!!!

      1. امیر می گوید

        سلام سروناز تو چطوری؟

    3. عارف می گوید

      خانم الناز تنها راه سقط بچه اس و اینکه خیلی وقتا مخصوصا ورزشکارهایی مانند دونده ها و اسب سوارا بیشتر به دلیل نوع ورزش پرده بکارت انها پاره میشه شما هم میتوانید در یکی از این ورزشها برید و طوری که به نظر برسه حادثه بوده و هیچ کس هم شک نمیکنه راحت چون حداقل هشتاد درصد این اتفاق رخ داده فعلا خودتون هم میتونید تو اینترنت تحقیق کنید موفق و اینکه بزار دیگه واست تجربه شه که هر چیزی ر باور نکنی مخصوصا مخصوصا پسرا.

      1. Osman می گوید

        اصلا اگه کمی مخشو بکار بگیره میدونه دوستی مجازی فایده نداره حالا طبق گفته ات من که پسرم باید دست به کارهای شیطانی بزنم و بگم طبق گفته جنابx باید به تمام دخترا اعتماد کنم ؟……اولا اصلا من غلط میکنم به دنبال همچین کارهایی برم دوما انسان باید لیاقت داشته باشه خدا این عقل رو واسه چی داده کمی فکر در هنگام انجام دادن کارها …..سوما دخترو پسر هردو تاشم انسان هستن طوری میگی آدم میگه از داعشم گذشت….

    4. محمد می گوید

      همیشه راه برگشتی هست٬ خدا بخشندست٬ آبروت پیش خدا نره٬ اگه فک کنی آخر خطه وخدانمیبخشه٬ دیگه خودکشی کنی بهتره

    5. محمد می گوید

      مگه جرم کردی هیچ ایرادی نداره همه ما اشتباه میکنیم برو پیش یه دکتر باهاش مشورت کن ولی ناامید نشو به خدا توکل کن به خانوادت هم بگی بهتر میتونن کمکت کنن یا یه نفر که توفامیل باهاش خیلی جوری یا قابل اعتماده بگو

    6. فرشته می گوید

      سلام به نظر من به اقا پسر بگو بیاد خواستگاری و هرچه زودتر عقد کنین اگر هم اون فریبت داده بهتره با خوانوده در جریان بزاری و ازش شکایت کنی

  3. sara می گوید

    سلام.بنظر من با یه روانشناس معتبر در این زمینه مشورت کن.جواب میده!
    یادت نره ک ترجیحا اون روانشناس خانوم باشه.
    و امید ب خدا!ات شاءالله ک مشکلتون حل میشه.
    اگه حل شد،توبه رو فراموش نکنید!

  4. mohesn می گوید

    سلام.دیگه چه کمکی میخوای توکه کار خودتو کردی زمانی باید مشورت میخواستی که به تو پیشنهاد داد نه الان. باید قبل از اینکه رابطه جنسی بر قرارکردی فکر همه جاشو میکردی الانم که کار ازکار گذشته اگه طرفت تو رو میخواد هر چه سری تر بگو بیاد خواستگاری اگرم نمیاد از راه قانونی وارد شو.ولی در رابطه با بچه بیگناهی که درحال قربانی شدن وفنا شدن هستش با نظر ساراکاملا موافقم. ضمنا موضوع رو با خانوادت در جریان بگذار.

    1. عارف می گوید

      اقای محسن بچه تا دوماهگی دارای عقل و روح نیست واسه همینه که سقط رو تو این دوران حرام نکردن.

  5. سعید می گوید

    مطالب برای جوانها خوبه

  6. یک زن می گوید

    استغفروالله . من و شوهرم بعد از ازدواجمون نذاشتیم تا ۷ سال بچه مون بشه تا خودمونو جمع و جور کنیم و همدیگه رو بهتر بشناسیم .متاسفانه دخترای امروزی کارهارو از آخر به اول انجام می دن ای یه فاجعه است خدایا کمک کن.ای چه وضعیه جامعه داره.

  7. یک زن می گوید

    کار خیلی اشتباهی کردی مگه اون شوهرت بود که تمکین کنی بهترین راه حل اینه که بین خودتون حل کنین اگه نشد از قانون کمک بگیر و توبه رو نیز فراموش نکن.

  8. لیلا می گوید

    اولا از همه توبه کن و دیگه تکرار نکن و بعدشم اگه امکانشو داری جای یک مشاور خوب و بعدشم جای یک مامای خوب برو و خونوادتم در جریان بزار من به عنوان یک پرستار شاهد دخترای مثل تو زیاد بودم که متاسفانه یا بچه رو سقط کردن یا خودکشی کردن که اخر هردو کار بیچارگی و بی ابرویی ….من تو مشهد پرستارم و ی جورایی شرایطتو درک میکنم

  9. بهروز می گوید

    سلام دنبال دختر مشهدی هستم

    1. محمد می گوید

      واسه چی؟

  10. moslem می گوید

    هیچی دیگه حسابی خودتا بدبخت کردی رفت……تنهاراهش ازدواج باهمون پسره …..

  11. Masood می گوید

    Kari Nadareke Boro Bacharo seghd Kon Khalas

    1. fateme می گوید

      فقط وفقط توکلت به خداباشه ودرجزاب مسعودبایدبگم خییییییییییییییییییییییییییلللللللللیییییییییییی خخخرررررری

      1. امیر می گوید

        احسنت …اجی لایک..

      2. عارف می گوید

        توکل قرار نیست کاری بکنه تا کی باید شتباهات خودمونو بدیم خدا درست کنه اصلا نباید خدا رو دخالت بدی اگه خودتون کاری کردین که کردین اگه هم نکردین خر بیار باقالی بار کن.

    2. محمد می گوید

      آقا مسعود حالت خوبه؟؟؟ قرار بود راه درست بدی

      1. ترانه می گوید

        پس میگین بچه رو بزرگ کنه؟؟؟
        واسش هم مادر بشه هم پدر؟؟؟
        مثه تو فیلما…

  12. Masood می گوید

    Karike Nabayad Mishod Shode Dige Karish Nemitoni BekiniPas Narahat Nabash Dige

  13. مریم می گوید

    عزیزم کاریه که شده واقعانمیدوتم حتی یک لحظه فکرکنم جای توهستم توهم نباید میرفتی پیش اون پسر حالاازنصیحت بگذریم ولی بایدحتما بچراسقط کنی یچوراروم اروم بمامانت بگو شاید بتونه کمکت کنه اخه مامانا خیلی خوبن بایکی بزرگترمشورت کن حتما.امیدوارم این مشکل حل بشه

  14. درســــــــــــــا می گوید

    کاریه که شده هیچ عیبی نداره بچتو بنداز … بدوز بعدشم خلاص

    1. داریوش می گوید

      افرین به این راهنماییها خخخخخخخخ

  15. سیدحامد می گوید

    به حرفای درسا ومریم گوش نده این بچه تنها مدرکی است که میتونه ثابت کنه تجاوز کار کیه گرچه خودت هم مقصری ولی موضوع را با مادرت در جریان بگذار تا باپسره وخانواده اش صحبت کنه اگه قبول کردند فوری ازدواج کنید وگرنه ازطریق قانون پیگیر مسئله باش /

    1. داریوش می گوید

      اره راس میگه . خخخخخ میگم نکنه این درسا خود اون یاروکه باشه خخخخخخخ

    2. محدثه می گوید

      حق با حامد است.اخه چرا باید یه بچه ای که تازه جون گرفته رو سقط کنی.این مسئله رو با خونوادت در میان بگذار.اونا تنها یار تو هستن.

      1. محمد می گوید

        من اصلا موافق دونستن خونواده نیستم ٬ این موضوع کار رو بدتر میکنه

    3. محمد می گوید

      آیا شما به تداوم این ازدواج خوشبین هستید؟

    4. ترانه می گوید

      آبروش مهمتر از این حرفاست…
      مهر بی آبرویی رو پیشونیش بخوره،دیگه پاک میشه؟؟؟

  16. مرد می گوید

    بچه ها این کارا رو نکنید این کارا گناه داره آخه چه معنی داره دختر با پسر یا پسر با دختر دوست باشه این کارا حرامه گناهه این کارا جز آتیش جهنم چیز دیگه ندارها حالا ازماگفتن بود!!!

  17. امیر حافظ می گوید

    مرد واقعا راس میگی همش به خاطر رفیق بازیه منم یه روزی با دوستام زیاد شفیق شدم بیش ترشونم دوست دختر داشتن به منم گفتن یکی میخوای برات پیدا کنیم منم از خدام بود گفتم اره اما الان خودم ازاب وجدان دارم واقعا به اینده ی خودم لتمه زدم نکنین برا خودتون میگم واقعا بد چیزیه

  18. علی سینا می گوید

    واقعا برات متاسفم تو نباید اینجوری ساده به اون اعتماد میکردی الان بیشتر پسرای این دور و زمونه به دنبال این چیزا هستن خیلی موظب باشین دخترا البته من خودم پسرم ولی هیچ وقت مثل اونا نیستم

  19. امین می گوید

    کی اهل سلماس هست؟

  20. الچین می گوید

    بچه رو سقط کن برو زندگیتو بکن مگه چی شده این کار تو ایران زشته چون مردم عقب مونده هستند در جاهای دیگر
    دنیا خیلی عادیه

    1. پارميدا می گوید

      این درسته عزیزم برو بچتو یا بدنیا بیار یا سقط کن به روى خودتم نیار با یه بچه دنیات که جهنم نشده

    2. محدثه می گوید

      تو چیکار با کشورای دیگه داری.هاااااااا

      1. عارف می گوید

        په شما چه کاری به تفکر مردم داری.

    3. Mina می گوید

      واقعا تو سرتون خیلی آشغالین

    4. وای می گوید

      اشکالی ندارد روشنفکری رو از خانواده ی خودت شروع کن
      تا عقب مونده نباشی

  21. ali می گوید

    برو سقط کن به طوری که هیچ کسی جز مادرت ندونه در سال ۱۰۰۰نفر ادم با دوس پسرشون رابطه دارن.

  22. فرناز می گوید

    الناز این کارت خیلی زشت بوده آبروی خودتو بردی و همچنین آبروی خانواده ات رو ولی الان این حرفا مهم نیست چون اون کار انجام شده آقایون راست میگن باید بچه ات رو سقت کنی چون اگه به دنیا بیاد با مشکلات زیادی رو به رو میشی

    1. يك زن می گوید

      شما خودت یک زنى نباید سرزنش کنى باید نظر عادى بدى نه سرزنش

  23. آشنا می گوید

    واقعا که

    1. پارميدا می گوید

      اخه به شما چه ادم بى شعور

      1. مظطرب می گوید

        ب نظرم خودکشی بهترین راهه چون آبروت رفته

  24. بچه مثبت می گوید

    عزیزم کارت اشتباه بوده.این کارحرامه.اون بچه روهم سقط کن چون یه بچه ی حرامه.وقتی قدرخودتوندونی همین میشه دیگه.مرداهمشون فقط دنبال سواستفادن

  25. بچه مثبت می گوید

    درضمن بایدبگم بی بندوباری پیشرفت نیس.مامسلمونیم وبایدمث یه مسلمان رفتارکنیم.

    1. داریوش می گوید

      اووووووو چقد تو مثبتی خخخخخخخ اگه یکی لب چاه باشه شماها یه لگد میزنین یارو با کله بره تو چاه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    2. محمد می گوید

      اخی
      شما خوبی بقیه بد

  26. داریوش می گوید

    البته ببخشیدا ولی شما ها اسکل تشریف دارین این داستان مال دی سال قبله حالا شما تازه داری نظر میدین خخخخخخ جمع کنین بابا اسکلا خخخخخخخ

    1. محمدامین می گوید

      واقعا متاسفم برای این دختر که از سادگیش سوء استفاده شده و این مردم که یه لحظه خودشونو جای اون دختر نمیگذارن و فقط بهش میخندن و فقط دنبال یه چیزین که باهاش شاد باشن

    2. ترانه می گوید

      خخخخخخخخ

  27. پارميدا می گوید

    شما خودت یک زنى به جاى سرزنش یک نظر خوب بده

  28. پناه می گوید

    عزیزم حتما ب مامانت بگو آروم آروم،فقط اون میتونه کمکت کنه،بچه رو نمیتونی ب دنیا بیاری …. زندگیو حرومت میکنن با سرکوفت،زودتر قبل اینکه قلب بچه تشکیل شه سقط کن

  29. پریسا می گوید

    واقعا که واسه چن لحظه ارضا میزنن دختر مردمو بدبخت میکنن البت نمیشه گفت فقط پسر مقصر بوده دختره هم نباید تن به همچین دوستی میداده …
    امیدوارم این اتفاقا برا هیچ دختری بوجود نیاد …

  30. saeid می گوید

    عزیم اولا تو نباید تن میدادی یا حداقل کنترل میکردی مثلا با کا…م حالا بگذریم کاریه که شده با مادرت در مورد این موضوع صحبت کن اول شاید عصبی شه ولی بعد برای حل مشکلت کمکت میکنه . موفق باشی

  31. علیرضا می گوید

    یکی نیس بگه تو این جامعه با این وضع بحرانی ک توش هستیم چه چیزی باعث میشه که همچین مشکلاتی پیش بیاد اکثر ما ایرانیا فقط بلدیم نصیحت کنیم حالا خوبه خودمونم این کاره ایمو فقط زرنگیم نمیذاریم بچه درست بشه هرکی بگه من نمیکنم .. مفت زده.ببین خانم گلم شما بهتره بری بچه رو سقط کنی و آیندم با کسی ازدواج کنی ک جدا شده باشه یا سنش بالا باشه چون گیریم با دوست پسرت به زور ازدواج کردی آیا پایداره؟با ازدواج زوری چیزی درست نمیشه…. امیدوارم حداقل عقدموقت خونده بوده باشید.

  32. مهتاب می گوید

    پسرا باید زرنگ باشن موقع ازدواج کلاه سرشون نره حتما مادرشون موقع معاینه عروس توی اتاق باشه وبه دختربگه صادقانه جواب بده چون یه دکتر دیگر هم میبریمش

    1. کوروش می گوید

      لایک آبجی?

  33. محمد می گوید

    اصلا داستان واقعی بود؟؟؟

  34. یه نفر می گوید

    اول باید به پدر و مادرت بگی
    بعد هم با یه مشاور یا روانشناس مشورت کن

  35. مرضیه می گوید

    دوستان خواهشا دیگه راهنمایی نکنین بارداری این دختر برا دی ماه پارسال بوده به هرحال تا حالا یا بچه اش دنیا اورده یا سقط کرده. دوست منم همچین وضعیتی داشت تا ماه پنج باور نمیکرد باردار شده اخرشم سقط کرد.الانم بدون ازدواج تنها شده.

    1. حجج می گوید

      عجب دوستی شمارشو بده ببینم الان وضعش چطوره؟ مسئله مهمیه بلاخره

    2. محمد امید می گوید

      اگه میخوای دوستت خوشبختیشو دوباره بدست بیاره،واسش آستین بالا بزن.اول پوستشو بکن،بعد اگه توبه کرد واسه من خواستگاری کن.یه اشتباهی کرده،نباید تا آخر عمرش بسوزه.

  36. میلاد می گوید

    دخترا اگه جاتون بودم به هیچ پسری محل نمیذاشتم،به هیچ پسریم اعتماد نمیکردم، هدف دوستی پسرا با شما فقط برقرار کردن رابطه جنسی با شما دارن ،پسری که میگی هدف دوستیت با دخترا فقط از تنهایی در اومدنتونه پس باید موافق باشی یکی دیگه با خواهرتون باشه برا رفع تنهایی، بقیه دخترا هم برادری مثل تو دارن با غیرت.

    1. الیکا می گوید

      همه پسرا ک بد نیستن. و بعد هم اینکه. هرادمی ممکنه اشتباه کنه. هیچ وقت نباید مغرور شد. بنظر من اگر دختر یه چیزی خیلی خیلی براش مهم باشه. و خط قرمز داشته باشه. چنین مشگلاتی پیش نمیاد

  37. نفس می گوید

    واقعا دیگه متاسفم

  38. ایرانی می گوید

    من بعنوان یک پسر از تمام دختران وکسانیکه عاشق میشوند که هیچ کدام هم به اخ نمیرسه خواهش میکنم الکی خودشان را نبازنند وبه هیچکس اطمینان نکنید .به هیچ عنوان

  39. دوست می گوید

    سلام من دوسال پیش یکی از نزدیکام تو شرایطه تو بود اونم سر درگم بود تا اینکه به خانوادش گفت و اونا پی گیری کردن الان زندگیشون خوبه کناره بچشون اشتباتو نخواسته باش با اشتباه جواب بدی سقت بچه یعنی قطل عمد

  40. محسن می گوید

    میگما میشه یه دختری هم برا من جور کنید؟

  41. ابراهیم می گوید

    اگر خوشکل هستی من حاظرم به مدت یکسال با شما ازدواج کنم وسپس طلاقت بدم فقط برای حفظ ابروی شما ،به لحاظ مالی هم در حد متوسط هستم وشغل مناسبی هم دارم ،حرفم جدی است البته متاهل هستم

  42. کوروش می گوید

    دیوانه ها بعد از گذشت ۲ سال کامنت گذاشتن که سقط کن این حرفا…. اگه بچه فیل هم بود الان بدنیا اومده بود چه برسه به بچه انسان?

    1. شیرین می گوید

      خخخخ

  43. آیدا۷۹ می گوید

    واقعا که چطوری زنت خر کردی زنت بشه آقا ابراهیم حالم از امثال مردایی مثل تو بهم می خوره که فقط به دنبال هرزه گیا شونن خاک بر سر زنت که شوهری مثل تو داره من حاضرم به ترشم ولی زن امثال تو نشم!

  44. رسول می گوید

    بس کنیدبچه به دنیاامدالان مدرسه رفته شماهاداریداسکل ترمیشید.دختره بی همه چیزبرو بمیر

  45. ملیکا می گوید

    میشه یه نفر به من کمک کنه؟من با دوست پسرم رابطه داشتم الانم ۱ ماه ازش حاملم .ما الان ۲ سال همومیشناسیم خانواده هامونم میدونن ما باهمیم.عین نامزد ولی رسمی نیس.وقتی فهمید حاملم گفت ازدواج کنیم. ولی راستشو بخواین ما فقط با قصد دوستی باهمیم نه ازدواج.اصلا مایل نیستم باهاش ازدواج کنم.ادم خیلی گیر و غیرتی .من الان باید چیکار کنم توروخدا راهنمایی کنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. یه بنده خدا می گوید

      میگن خودم کردم که لعنت بر خودم باد
      به درد همین موقع ها میخوره
      موقع هوس فکر مشورت نبودی موقع بدبختی فکر مشورتین
      موقع شادی فکر خدا نیستی موقع بدبختی فکر خدایی
      موقع هوس مومن نیستی موقع بدبختی مومنی
      اگه گیره و غیرتی میخواستی باهاش رابطه نداشته باشی لذتی که تو هوس فقط برا چند دقیقست باورت میشه که بخاطر چند دقیقه زندگیتو تباه کردی
      تو این حالت باید توبه کرد

    2. parviz می گوید

      اگه دوستش واااااقعا داری خوب برو.

      ولی من شنیدم تو این موقعیت ها برای این که ابروت کم تر بره باید ازدواج کنی (فوقش دو سال پشت سرت حرف میزنن و خلاص.

    3. علی می گوید

      اگه ازدواج نکنی گناه اون بچه تا قیام قیامت گردنت هست

    4. فرهان می گوید

      خب بازی اشکنک داره حامله شدن داره ….

  46. فاٹمہ می گوید

    سلام .من خودمم با یک پسر دوست بودم و اون به من پیشنهاد کرد که با هم را بطه داشته باشیم اما من قبول نکردم و دوستیمان را به هم زدم.

  47. AR می گوید

    بابا … بازیا چیه خو نرین … ناموسن دیگه فکر زن گرفتن از تو سرم افتاده اصا نمیشه اعتماد کنی به هیچکی خو لامصبا پاک باشین عه

    1. یه بنده خدا می گوید

      داداش اگه تصمیم گرفتی زن بگیری ایرانی نگیر البته اینم بدون دوست دختر خودتو نگیری باید دوست دختر کس دیگرو بگیری این ملت ادم بشو نیستن این همه میگیم خارجیا فاحشه و …. بخدا از اینا تمیز ترن عشق هاشونم واقعیه عین این ملت بخاطر هوس نیست

  48. محیا می گوید

    شماها چرا انقد بحث میکنین اگ داستانو خوب مبخوندین گف ک گولم زد تو‌شربت چیزی ریخته بود پس دختره اصلا نمیدونسته ک کاری انجام داده همش اثر دارو بوده … دلم خیلی برا این دختر میسوزه انقد بی انصاف نباشین
    تازه تو توضیحات گفته ک همرا مامان پسره بچه رو سقط کردن

  49. نسیم می گوید

    فقط میدونم اگه بعدش توبه واقعی کنین خدا زندگی طلایی بهتون میده.من معجزه توبه واقعی دیدم تو همین قضیه مورد بحث.
    در اوج تنگنا خدایی هست همیشه

    1. فرهان می گوید

      نسیم جون تقبل الله ….

  50. parviz می گوید

    راستی نگفتم که عکس یک پسر ۱۴ساله اس .خودمم.

  51. علی می گوید

    در چنین مواردی باید مادر یا خواهرت را هر چه سریعتر در جریان گذاشت از این مشکلات گاهی وقتا پیش میاد

  52. melika می گوید

    عزیزم به نظر من بدترین کار ممکن رو کردی ولی باید به خانواده ات بگی

    1. محمد امید می گوید

      عزیزم ملیکا جان،تموم شد رفت.بیا خودمون شروع کنیم.

  53. آیدا۷۹ می گوید

    ملیکاواقعا خوشبختی که میگه بیا ازدواج بکنیم از این پسرا کم پیدا میشه تو دنیا!

  54. خان می گوید

    دل کنده باش بیخیال همچی درست میشه ولی بهاش ازدواج کن بچه را نکش یک اشتباه را دوتا نکن البته اگه همه را دست نینداختی

  55. میلاد می گوید

    سلام من ۱۲سالمه با یک دختر همسن خودم دوست شدم خیلی عادی هم هستیم و مل این کارا رو هم نداریم با هم عادی رفنار میکنیم و یه رابطه خیلی سالم داریم خاستم بدونم اینطوری هم گناهه؟؟

    1. پاسخ به میلاد می گوید

      سلام آقا میلاد.کار شما اصلا درست نیست. لطفا هر چه سریع تر این رابطه رو تموم کنید…

    2. مارال می گوید

      پاسخ به میلاد
      میلاد جان بنظر من حیف دوران کودیکیت صرف چیزی بشه که ۷الی ۸ سال دیگه واست عادی خواهد شد و روزمره
      دوران نوجوانی و نونهالی از طلاست
      سعی کن اونهارو صرف رشد و موفقیت تو زمینه های هنری و ورزشی و … بکنی
      تا تو اینده بتونی باهرکسی که دوست داشتی ازدواج کتی
      وگرنه اگه نوجداتیت صرف این چیزهای و خدای نکرده گناه بشه
      همه زندگیت رو باختی
      همه نوجوانی
      هم جوانی
      هم نیانسالی
      هم پیری
      چون مطمینا تو راهی قدم میذاری که اخری نیستیه

  56. فرهان می گوید

    دخترا چرا شما انقد عشق حامله شدن دارین تابلو همگی توهم زدین دارین قصه میبافین مخ همه رو هم کار گرفتین عجباااا….
    و حرف اخر اگه همچین مشکلی پیش اومده واسه کسی زحمت میکشه یه حق ویزیت پرداخت میکنه میره پیش مشاوره خانواده و اگه قرار شد بچه رو بندازه یه حق ویزیت هم میده دکتر زنان و اگه راه داشت بعد سقط جنین راحت بکارت رو ترمیم میکنه خلاص اگه هم نشد میره ورزش رزمی و به صورت ساختگی در تمرین با ضربه بکارت پاره میشه تموم شد رفت . موفق باشید.

    1. ف می گوید

      تو چرا همش زر میزنی همه جا?

  57. حسين می گوید

    خیلیم کار خوبی کردی بچرو به دنیا بیار والدینتم نوه دار میشن عالیه

  58. احسان می گوید

    میگم الان ۱۴مهر۱۳۹۵ هست یعنی سرنوشتشون چی شده؟

  59. rezakoahdnel می گوید

    ضیدش از تنگه ترکمن بوده حتما

  60. Alireza می گوید

    این کارارو با دوست دختراتون نکین اونا هم گناه دارن اونا دوستون دارن اما شما فقط دنبال سکسین این چه وضعشه همش شده خیانت یه کم احساس داشته باشین تا کی میخوایین اینجوری زندگی کنین من خودم ۱۶ سالمه اسمم علیرضا هس اصلا هم بچه مثبت نیسم اما لطفا واسه یه هوس زندگی یه دخترو خراب نکنین

  61. عبد می گوید

    سلام اگر خوشبختی میخواهید قدر دان خودتان باشید به چشمتان هم اعتماد نکنید به هیچکس حتی بهش فکر هم نکنید چون پشیمان میشوید فقط و فقط ارزش خودتان را حفظ کنید حتی اگر فقیرترین فرد جامعه هستید با حیا با وقار پاک زندگی کنید انسان اگر صبر کند و در عین درماندگی و فقیری بمیرد بهتر و سرافراز تر از این است که با رابطه ی غیر انسانی در اوج ذلت خودش را در منجلاب عذاب وجدان قرار بدهد ، رابطه ی دوستی با هر پسری ولو اینکه دلباختش باشی صددرصد بهش اعتمادم داشته باشید باتلاقی بیش نیست

  62. سید رضا حسین زاده می گوید

    به نظرم از این کارا نکنید و بیشتر فکر ورزش و پیشرفت باشید نه هوی و هوس های زود گذر دنیا
    در ضمن دروغ گفتن رو هم ترک کنید .
    یا علی

    1. Ramin می گوید

      موافقم آقا سید

    2. علیرضا می گوید

      چاکر سید یه دس براش بزنید کاش اینو به دوس دختر من هم میگفتی

  63. malehe می گوید

    بعضی از دخترا چه قدر احمقا واقعا……………..

  64. parsa می گوید

    الناز جان، شما مرتکب به گناه زنا شدی که پسر ودختر نامحرم ربطه جنسی برقرار میکنند.
    توکلت به خدا باشه توبه کن واز خداوند متعال طلب بخشش کن ودعا کن من هم برایت دعا میکنم هیچوقت دست به این عمل زشت نزن
    فقط این را بدان که خداوند متعال همیشه با تو است او نزدیک ترین کس به توست هیچوقت از خداوند غفلت نکن و نماز وروزه اعمال دیگر شرعی را اجرا کن التماس دعا من پسر ۱۳ساله از تهران

  65. Mehrab می گوید

    ایول به پسره .
    خداییش ایول.

  66. مریم می گوید

    سلام بچه ها من یه دوست دارم که اونم متاسفانه عاشق شد و پنج بار با بی افش رابطه داشت بعدش پسره ولش کرد الان تو وضعیت روحی خیلی بدیه هم عشقشو از دست داده هم ایندشو…
    از طرفی هم یه خانواده خیلی سختگیر داره که اگه بفهمن حتما میکشنش لطفا شما یه راهکار بدید من خودم یبار تصمیم گرفتم بهش عمل ترمیم بکارت رو پیشنهاد بدم اما بعدش فهمیدم اگه با کسی ازدواج کنه و اون مرد از آین روابط خبر نداشته باشه عقدش از لحاظ شرعی مشکل داره و درست نیست دیگه خودم پشیمون شدم ولی اون الان هیچ راهی نداره بنظرتون واسه عمل بهش کمک کنم؟؟؟خیلی دلم براش میسوزه خیلی گناه داره داره داغون میشه…

    1. مسعود می گوید

      بهش پیشنهاد کن خودکشی کنه…

      چون دلیلی برا ادامه زندگیش وجود نداره

  67. احسان می گوید

    با سلام به همگی
    من خواهرم پزشک زنان هستن و تا بحال از این کیس ها زیاد براشون پیش اومده که بعضیاشونو واسمون تو خونه تعریف کرده.
    در کل بایدبگم ترمیم پرده بکارت به سادگی بخیه زدن یه زخم کوچک هست و هیچ چیز پیچیده ای نیست .
    اثر فیزیکی این کار با چندتا بخیه از بین میره ولی اثار روحی و روانی برای ان دختر خانم ممکن است سالها بمونه و تااخرعمرنتونه فراموش کنه پس لطفا پسرها جلوی هوستون رو بگیرید به ملاعبه رضایت دهید.
    من بطور اتفاقی به این سایت سر زدم و نظرات دوستان باعث شد تا اخر بخونم.
    اگه کسی سوالی داشت ایمیل بزنه میتونم ازطریق خواهرم راهنماییش کنم.

  68. الهام می گوید

    سلام. آخه این چه وضعیه توایران؟؟ داریم به کجا میریم؟ ؟ یا خیانت به همسر یا زنا. جالب اینجاست که زود هم حامله میشن. من ۳ساله ازدواج کردم پیشگیری میکردیم که حامله نشم. الان تصمیم گرفتیم بچه دار بشیم چند ماهه اقدام کردم هنوز حامله نشدم. یعنی میخوام بگم هنوزم دیر نیست واین طبیعیه تا یکسال اما اونایی که تو زنا حامله میشن بااولین دفعه بی حکمت نیست. خواهشا نکنید اینکارارو. چرا انقدر این روابط آزاد شده. چرا انقدر بعضی دخترا احمق و زودباور شدن. به خاطر هوس یه پسر آبروی پدرمادربیچارشون رو میبرن. اونا چه گناهی دارن آخه. دیگه به هیچ کسی نمیشه اعتماد کرد. زمانی که مجرد بودم هیچوقت به هیچ پسری اجازه ندادم بهم نزدیک شه.. چه برسه…… واقعا بعضی دخترا چی فکر میکنن واقعا برام عجیبه…….

  69. samad می گوید

    اینها هنش چرته همه تونو گذاشته سرکار?

  70. ناشناس می گوید

    من دوست دارم ازدواج کنم دعا میکنم.نماز میخونم همیشه از خدا میخام ولی وقتی خاهر برادرام معتادو دیوونه و طلاقی و جروبحثه و دعوا تو خونمون…اخه کی حاضر میشه با همچی دختری ازدواج کنه…با یکی دوست شدم میدونم خر که نیسم الکی میگه دوسم داره ولی گوه خورده اسم ازدواجو نمیاره فقط ب اسم دوست داشتن سو استفاده می کنه من دوسش دارم نمیتونم کات کنم… توروخدا برام دعا کنین…خیلی خسته ام خیلی.دلم پر بود اینارو نوشتم نذاشتم برا نصیحتاتون اصن دیگه ب این سایتم شاید گذرم نیووفته

  71. میثم می گوید

    خیلی گاوی که با پسره رابطه داشتی اون بچه ی پدر … رو هم بنداز .

  72. بهناز می گوید

    دوستان الان چن سال گذشته از سوال دوست عزیزمون خودتون رو درگیر نکنید

  73. علیرضا می گوید

    سلام من بایه دختری دوس شدم اول اون منو پیدا کرده میگه بیا باهم ار طباط جنسی برقرار کنیم به نظر شما چیکار کنم

  74. محبوب می گوید

    یعنی همتون تا این اندازه اک هستین بابا چقد خنگین شما

  75. مریم می گوید

    الناز چیشد اخرش