علی کریمی و دخترش “هیما” در خواب ناز + عکس

0

علی کریمی در سال ۱۳۷۸ و ۲۰ – ۱۹ سالگی ازدواج کرد. او دو فرزند پسر به نام‌های هاوش و هیرسا و یک دختر که تازه بدنیا آمده و اسمش هیما می باشد .

همسر فوتبالیستها همسر علی کریمی دختر علی کریمی پسر علی کریمی بیوگرافی علی کریمی احمدی نژاد و همسرش

کریمی ازدواج زودهنگام خود را از دلایل موفقیتش می‌داند و در مورد این که فرزندانش مانند او بازیکن فوتبال شوند ابراز علاقه کرده‌است، اما گفته‌است آن‌ها را به فوتبال بازی‌کردن مجبور نمی‌کند و ترجیح می‌دهد آن‌ها را در انتخاب آینده خود آزاد بگذارد. همسر وی چندان اهل فوتبال نیست و اخبار در مورد همسرش را دنبال نمی‌کند.

محمدعلی کریمی پاشاکی در ۱۷ آبان ۱۳۵۷ در کرج به‌دنیا آمد و فرزند سوم خانواده است.کریمی اصالتاً لاهیجانی است. پدر او ولی‌الله کریمی، در جوانی در استان گیلان بازیکن فوتبال بوده و مادرش حوریه آببند پاشاکی خانه‌دار است. علی کریمی ۳ برادر و یک خواهر دارد. فرشید، برادر بزرگترش همانند وی به فوتبال روی آورد و مدتی با او هم‌بازی بود. کریمی گفته‌است که در کودکی هوادار پرسپولیس بوده‌است و در زمانی که با پدرش برای دیدن بازی‌های این تیم به ورزشگاه آزادی تهران می‌رفته، آرزو می‌کرده روزی برای این تیم بازی کند.

مادر علی کریمی، در ابتدا علاقه‌مند بود که او پزشک یا مهندس شود، اما گفته از این که بازی او باعث شادی مردم ایران می‌شود و به کشور خدمت می‌کند راضی است. مادرش او را در کودکی پر جنب‌وجوش و سرشار از انرژی توصیف می‌کند و می‌گوید: «فکر و ذکرش فوتبال بود. در دوران کودکی و نوجوانی تا دلتان بخواهد شیشه همسایه‌ها و خانه‌مان را شکسته است».

او تا سوم راهنمایی، دانش‌آموز ممتازی بوده‌است اما در دوران دبیرستان با افت تحصیلی مواجه می‌شود. سرانجام تحصیلات خود را با دریافت مدرک دیپلم پایان می‌دهد و پس از آن روی فوتبال تمرکز می‌کند.

کریمی زمانی که در فتح بازی می‌کرد با خودروی پیکان خود در خیابان‌های کرج مسافرکشی می‌کرد. پس از این که درآمدش افزایش یافت، این کار را رها کرد و به ساخت‌وساز ساختمان روی آورد. وی از سهامداران پوشاک ورزشی مجید است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ