بازگشت خواننده قدیمی و پدر سامی یوسف پس از ۳۰ سال به ایران

0

این موزسین قدیمی که سال ۱۳۶۲ با همراهی خانواده اش جهت ادامه فعالیت های هنری به خارج از کشور مهاجرت نمود طی سه دهه اخیر مقیم کشورهای انگلستان و امارات متحده عربی بوده است و با نام هنری بابک رادمنش با خواننده های ایرانی خارج از کشور همکاری پررنگی داشته است.

بیوگرافی فیروز برنجان بیوگرافی بابک رادمنش آهنگ جدید فیروز برنجان آهنگ جدید بابک رادمنش
برنجان این روزها در استودیویی در تهران در مقام ملودی ساز ، تنظیم کننده و ترانه سرا در حال همکاری با برخی خواننده های مجاز داخلی است.
از جمله خواننده هایی که این روزها با فیروز برنجان همکاری می کنند می توان به مجید رضا زاده ، سینا بهداد ، عرفان شرقی ، رامین شمس ، و … اشاره کرد.
همچنین فیروز برنجان قصد دارد برای نخستین بارآلبومی مجاز حاوی آثاری با صدای خود را روانه بازار موسیقی کشور کند. اگر چه طی چهار دهه اخیر در مقاطعی قطعاتی را اجرا کرده بود ولی هرگز آلبومی با صدای خود تا به امروز منتشر نساخته است.
او پدر سامی یوسف خواننده مشهور ایرانی الاصل است که به تازگی تازه ترین آلبومش هم روانه بازار شده است.

بابک رادمنش در شهرتبریز (مرکز آذربایجان شرقی) به دنیا آمد و اصالتا آذربایجانی می باشد.
او تحصیل کرده ی رشته موسیقی در دانشکده هنر های زیبا – دانشگاه تهران می باشد. وی موسیقی دان ( اصیل و پاپ)، آهنگساز، ترانه سرا، شاعر، معلم موسیقی، و خواننده به مدت بیش از سی سال. متخصص و مدرس سازهای تار، سه تار، سنتور، بربط (عود)، کمانچه، تنبک و نی و همچنین در سازهای بین المللی ویلن،‌پیانو و کیبورد است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ