اتفاق تلخ برای یک دونده دختر در بازیهای آسیایی + عکس

1

دونده نوجوان و ۱۷ ساله بحرینی در حالی که قصد داشت از سکوی قهرمانی بالا برود و مدال طلای خود در بازی های آسیایی اینچئون بگیرند به او اعلام شد که نباید بر روی سکو برود.

“روت جبه” ورزشکار ۱۷ ساله کینایی‌الاصل بحرینی و برنده مسابقه دو با مانع آسیا در اینچئون کره جنوبی منتظر بود که به سکوی دریافت جایزه طلا برود که به او پیام دادند مدالش را از دست داده است!
دلیل رد صلاحیت این دختر بحرینی این بود که هنگام دوندگی حین مسابقه پایش به خارج محدوده تعیین شده مسیر دو افتاده است. البته هنگامی که پایش به خارج محدوده تعیین شده قرار گرفته، وی تحت هیچگونه فشاری از سوی دیگر رقبای خود نیز نبوده است. او در حالی از مدال طلای خود محروم شد که فاصله قابل توجهی با نفر دوم رقابت ها داشت.

دختر عربی دختر بحرینی
این عکس لحظه ای را نشان می دهد که روت جبه قصد بالا رفتن از سکو را دارد اما به او علامت می دهند این کار را نکند

وی پس از دریافت این پیام به شدت آزرده شد و مسئولان تیم بحرینی او را همراهی کرده و از میدان خارج کردند. در همین حال دو برنده دیگر “لی ژینژو” از چین و “لالیتا شیواجی بابر” از هند که در نزدیکی سکو ایستاده بودند، نمی دانستند چکار بکنند. “جبه” اصلا اهل کشور آفریقایی کنیاست ولی یک سال پیش تابعیت بحرینی کسب کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. leyla می گوید

    چقدر نامردند !!! حالا ی خورده هم پاش اونورتر رفته باشه حق کسی که ضایع نشده ، نهایت اخطار میگیره یا نهایت نهایتش جاشو با دومی عوض کنند نه اینکه حذفش کنن کلا !!! اصن ی وضعیییی