گریه‌‌های بی امان این دختر دونده ایرانی + عکس

0

ورزشکار دهگانه ایران نتوانست در بخش زنان به نتیجه ایده آلش در بازی های آسیا برسد. او به همین خاطر بعد از ناکامی به شکلی ناراحت کننده اشک ریخت.

 سپیده توکلی دونده دهگانه ایران خیلی امیدوار بود در اینچئون به رویاهایش برای کسب اولین مدال تاریخ زنان ایران در آسیا رنگ واقعیت ببخشد و همه را شگفت زده کند اما شانس با او یار نبود.

این دونده زن ایرانی که در ۱۰ رشته مختلف مسابقات دوو میدانی به رقابت با حریفان خود پرداخت در نهایت به عنوان ششمی رسید و دستش از کشب مدال کوتاه ماند. او که فکر می کرد باید به مدال بازی های آسیایی اینچئون برسد، بعد از ناکام ماندن در کسب این عنوان به روی سکو ها رفت و در کنار مربی اش اشک ریخت. او شاید با خود فکر می کرد این پایان کار اوست اما سپیده توکلی باید بداند که راه برای موفقیت او همچنان باز است و در مسابقات آتی می تواند به اهدافش برسد.

این تصویر ناراحت کننده توسط یکی از خبرنگاران اعزامی ایران در بازی های آسیای شکار شده است:

ورزش بانوان همسر سپیده توکلی دختر ورزشکار دختر ایرانی بیوگرافی سپیده توکلی

سپیده توکلی نیک (متولد ۱۱ اسفند ۱۳۶۷) رکورددار رشته‌های هفتگانه، پنج‌گانه، پرش ارتفاع و دو ۱۰۰ متر بامانع ایران است. وی فارغ‌التحصیل رشته مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب و دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی است.

توکلی در بازی‌های آسیایی داخل سالن ۲۰۰۷ ماکائو در ۶۰ متر بامانع به مقام ششم و در پرش ارتفاع به مقام هفتم رسید. وی در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگجو به مقام ششم رشتهٔ هفتگانه رسید. وی در قهرمانی داخل سالن آسیا ۲۰۱۲ مدال برنز رشتهٔ پنجگانه را دریافت کرد و در قهرمانی داخل سالن آسیا ۲۰۱۴ نفر پنجم رشتهٔ پنجگانه شد.

سپیده توکلی در رقابت‌های هفتگانه بازی‌های آسیایی اینچئون در جایگاه ششم قرار گرفت و از کسب مدال بازماند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ