عرضه سیمان در بورس قطعی شد/تمام جاده های کشور بتنی می شود/آخرین جلسه سیمانی ها اواسط مهر

0

با توجه به برگزاری جلسات مکرر انجمن صنفی صنعت سیمان با نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و نتایج مثبت حاصل از این جلسات به نظر می رسد بزودی عرضه سیمان در بورس کالا به طور رسمی اعلام خواهد شد.

در همین راستا، رییس انجمن صنفی صنعت سیمان در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز ضمن بیان مطالب فوق اظهار داشت: آخرین جلسه در راستای عرضه سیمان در بورس کالا، هفته اخیر با حضور نمایندگان دولت برگزار گردید که در نهایت با توافقی که انجام شد نمایندگان سازمان های فوق عرضه سیمان در بورس کالا را تکلیف قانونی دولت عنوان کردند.

محمد اتابک در ادامه خاطر نشان کرد: نظر نهایی در خصوص نحوه عرضه سیمان در بورس کالا همچنان از سوی انجمن صنفی صنعت سیمان و وزارت خانه اعلام نشده است و برهمین اساس برگزاری جلسات دیگری نیز در دستورکار مسئولین انجمن سیمان و دولت قرار گرفته است تا هرچه سریع تر کارهای مقدماتی عرضه سیمان در بورس کالا انجام گیرد.

وی با اشاره به طرح دولت مبنی بر پوشش بتنی تمامی جاده های کشور افزود: توافق اولیه انجمن سیمان در راستای اجرای پوشش بتنی جاده های کشور با مسئولین وزارت راه و شهرسازی و همچنین وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام گرفته است و در اواسط مهر ماه توافق جامع طرح فوق با در نظر گرفتن تمامی جوامع از جمله میزان سیمان مصرفی در اجرای پروژه فوق اعلام خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ