فروش آیفون ۶ پلاس در بازار ایران + قیمت

1

با گذشت سه روز از ورود جدیدترین گوشی اپل یعنی آیفون ۶ پلاس به بازارهای ایران، امروز شاهد شکسته شدن چند میلیونی قیمت این گوشی بودیم.

آیفون ۶ پلاس (iPhone 6 Plus) ابتدای اول هفته در حدود ۱۰ تا ۱۱ میلیون تومان قابل خریداری بود. حالا با گذشت سه روز از ورود تعداد محدودی از این گوشی به بازار ایران، شاهدیم که حدود ۴ میلیون تومان از قیمت آن کاسته شده و امروز می توانیم نسخه ۱۲۸ گیگ این گوشی را با قیمتی حدود ۷ تا ۸ میلیون تومان خریداری کنیم.

مشخصات آیفون 6 قیمت آیفون 6 فروش آیفون 6 iPhone 6 Plus

هر چند این قیمت هنوز بالاتر از قیمت تثبیت شده آن است و پیش بینی می کنیم کماکان با افت روبرو شود، اما این شکسته شدن قیمت در طول سه روز نکته قابل توجهی است که بیش از پیش، بر متلاطم بودن بازار آیفون تاکید می کند.

قیمت امروز گوشی های آیفون ۶

iPhone 6 Plus / 16 G / 5,400,000

iPhone 6 Plus / 64 G / 6,300,000

iPhone 6 Plus / 128 G / 7,300,000

به گفته یکی از فروشندگان،‌ آیفون‌های ۶ موجود در بازار که فاقد گارانتی‌اند نامعتبر بوده و مشتریان باید انتظار هر نوع نقصی را در محصول داشته باشند.
بد نیست بدانید که مغازه‌های پاساژ علاءالدین تهران که خیلی از افراد در پی خرید گوشی به عنوان بورس تلفن همراه به آنجا مراجعه می‌کنند گوشی را بدون نصب برنامه و محافظ صفحه نمایشگر گوشی و قاب گوشی تحویل مشتری نمی‌دهند! و می‌گویند یا با برنامه یا نمی‌فروشیم.
قیمت این محصول که در سه مدل ۱۶ گیگ، ۶۴ گیگ و ۱۲۸ گیگ در بازار ارایه می‌شود، بسته به حجم حافظه داخلی‌اش هم متفاوت می‌شود. بیشترین قیمت این تلفن همراه مربوط به گوشی با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی اعلام می‌شود.
تفاوت آیفون ۶ پلاس با آیفون ۶
اما تفاوت آیفون ۶ پلاس با آیفون ۶ در صفحه بزرگتر و البته سی پی یو و حجم بیشتر آن است. این محصول در سه رنگ سفید ، مشکی و طلایی همزمان با آیفون ۶ وارد بازار ایران شده است.
به گفته فعالان بازار تلفن همراه قیمت این مدل از آیفون حدود ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تا ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بر آورد شده است. البته قیمت این گوشی بسته به فراوانی آن در سطح بازار داخلی تغییر می کند.

مشخصات آیفون 6 قیمت آیفون 6 فروش آیفون 6 iPhone 6 Plus

فروتن لاریجانی رییس انجمن فروشندگان سیم کارت، گوشی تلفن همراه و تجهیزات جانبی: در حال حاضر برای فروش این گوشی در ایران رقم بالایی معادل شش میلیون تومان هم در نظر گرفته شده است که این رقم هنوز به تفکیک نوع گوشی مشخص نشده است اما آنچه مشخص است آنکه با این قیمت به نظر نمی‌رسد استقبال چندانی از نمونه جدید اپل به عمل آید.
افشار فروتن در عین حال اظهار کرد: مدل جدید گوشی‌های آیفون به گونه‌ای است که تفاوت چندان بارزی نسبت به نمونه‌های قبلی خود ندارد و حتی آیفون‌های ۴ و ۵ هم کارآیی های لازم را داشتند؛ حال با این افزایش قیمت به نظر نمی رسد امکانات خیلی خاصی به کاربر ارائه شود که ارزش پرداخت این هزینه را داشته باشد.
وی با بیان این‌که با وجود قیمت بالا احتمالا این گوشی در ایران طرفداران خاص خود را خواهد داشت اظهار کرد: البته هنوز این گوشی وارد کشور نشده و مشخص نیست تا چه اندازه از آن استقبال شود اما به هر حال یک هفته پس از عرضه آن در سطح جهانی این گوشی در ایران نیز عرضه می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. ایفون 7 می گوید

    ممنون خیلی خوب بود