اقدام تازه مخالفان آیفون ۶ + عکس

0

مخالفان آیفون در اقدام تازه خود به فروشگاههای اپل رفته و به طور مخفیانه گوشی‌های آیفون ۶ پلاس را که برای تست گذاشته شده‌اند، خم می‌کنند.

مشخصات آیفون 6 قیمت آیفون 6 فروش آیفون 6

آماندا کوسر، تحلیلگر حوزه اخبار فناوری در توئیتر خود در این باره می‌نویسد: بسیار خب! این کار را متوقف کنید. رفتن به فروشگاههای اپل برای خم کردن مخفیانه آیفون شش هیچ کمکی به کسی نمی‌کند.

اخیرا مواردی مشاهده شده که عده‌ای به فروشگاههای اپل میروند و گوشیهایی را که برای نمایش گذاشته شده‌اند خم می‌کنند. این دیگر بحث جیب و آیفونی که مال شخص باشد نیست بلکه عده‌ای وارد یک فروشگاه میشوند و گوشی‌های تست را تخریب می‌کنند.

روزنامه بیزینس اینسایدر گزارشی از چند مورد خم کردن عمدی آیفون در فروشگاههای اپل را گزارش داده است. در یکی از این موارد یک نفر وارد فروشگاه اپل شده یک آیفون شش پلاس برمی‌دارد و دقیقا روی نقطه ضعیفی که در ویدئوهای آنلاین نمایش داده می‌شود فشار می‌آورد تا گوشی را خم کند.

همچنین در ویدوئوی دیگری دو نوجوان در انگلیس وارد یک فروشگاه اپل شده و یک آیفون شش پلاس را تا جایی خم میکنند که نمایشگر گوشی جدا می‌شود.

کوسر افزود: این کار به مثابه یک تخریب مجرمانه اموال دیگران است. اگر همین کار را با یک اچ تی سی وان M8 در فروشگاه بست بای انجام دهید به جای کامنت در اینترنت از سوی پلیس تحت پیگرد قرار می‌گیرید.

وی افزود: خم کردن آیفون شش پلاس در فروشگاه اپل چیزی را درباره این گوشی ثابت نمی‌کند. این میزان فشار به گوشی در شرایط عادی وارد نمی‌شود. همچنین این کار باعث نمی‌شود که اپل برای جمع آوری گوشی‌های خود فراخوان دهد یا آنها را مجددا طراحی نخواهد کرد.

فیلم گرفتن از این خرابکاری و قرار دادن آن را یوتیوب صرفا نشان دهنده اینست که فرد درست فکر نمی‌کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ