صعود سخت بسکتبال ایران به فینال بازی های آسیایی اینچئون / در جست وجوی طلا

0

تیم ملی بسکتبال ایران با برتری مقابل قزاقستان به فینال رقابت های آسیایی اینچئون راه یافت. ایران با برنده کره و ژاپن در فینال بازی می کند.

 تیم بسکتبال ایران بیوگرافی صمد نیکخواه بهرامی بازی های آسیایی اینچئون

 بلندقامتان بسکتبال ایران با نتیجه ۸۰ بر ۷۸ قزاقستان را شکست داد و فینالیست بازی های ۲۰۱۴ آسیایی شد.

تیم ملی بسکتبال ایران در مرحله نیمه نهایی بازی های آسیایی به مصاف قزاقستان رفت و در شرایطی که همه در انتظار یک پیروزی آسان بودند دچار مشکل بود و به سختی برنده شد. بسکتبالیست های ایران با نتیجه ۸۰ بر ۷۸ قزاق ها را شکست دادند و برای نخستین بار در تاریخ به فینال بازی های آسیایی رسیدند.

ایران در کوارتر نخست ۲۳ بر ۲۲ پیروز شد؛ قزاق ها از ابتدای مسابقه با پرتاب های سه امتیازی کار می کردند و امتیاز می گرفتند.

تیم بسکتبال ایران بیوگرافی صمد نیکخواه بهرامی بازی های آسیایی اینچئون

در کوارتر دوم ایران صاحب توپ و میدان بود و با درخشش حامد حدادی توانست ۲۵ بر ۲۰ پیروز شود. قزاق ها در این کوارتر هم با شوت های سه امتیازی پیش می رفتند.

در کوارتر سوم این قزاقستان بود که هرکاری که دوست داشت انجام داد و توانست ۲۲ بر ۱۶ برنده شود.

در کوارتر پایانی بازی بسیار حساس بود و حریف با شوت های سه امتیازی دفاع ایران را آزار داد و پیش افتاد. دفاع ایران برابر شوت های سه امتیازی حریف کاری انجام نمی داد و در چهار دقیقه پایانی قزاقستان ۷۷ بر ۶۹ پیش افتاد.

فریادهای صمد نیکخواه بهرامی روی نیمکت در وقت استراحت به خوبی نشان می داد ملی پوشان عملکرد خوبی برابر قزاقستان نداشتند.

دقایق پایانی کوارتر چهارم در حال سپری شدن بود که شوت سه امتیازی مهدی کامرانی ایران را به خود آورد و فاصله امتیازی به حداقل رسید.

این کوارتر با برتری ایران دقیقه پایانی خود را پشت سر گذاشت و به فینال بازی های آسیایی رسیدند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ