مرد روستایی زنی را که از او پول می گرفت تا رابطه پنهانی اش را فاش نکند به قتل رساند

1

اهالی یک روستا در استان گیلان در حالی روز خود را آغاز کردند که نقشه قاتل برای رهایی از بند ارتباطی پنهانی حادثه‌یی هولناک را رقم زد.

عکس رابطه جنسی عکس تجاوز جنسی زن هرزه زن رشتی رابطه جنسی دختر رشتی حوادث گیلان تجاوز جنسی به زور اخبار حوادث
به گفته رییس پلیس آگاهی استان گیلان پس از کسب اطلاع پلیس از وقوع درگیری منجر به جرح در روستا، ماموران نیروی انتظامی به سرعت به محل درگیری اعزام شدند. در تحقیقات اولیه مشخص شد زن جوانی به علت اصابت چندین ضربه با جسم سخت از ناحیه سر به‌شدت دچار خونریزی و جراحت شده که از سوی اهالی به بیمارستان انتقال یافته اما به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داده است. سرهنگ کریمی با اشاره به دستگیری قاتل از سوی شاهدان عینی صحنه گفت: متهم پس از دستگیری و در تحقیقات اولیه ضمن اعتراف صریح به قتل زن جوان به داشتن ارتباط پنهانی با وی اقرار کرد و گفت که به مدت ۵ ماه با مقتول ارتباط داشته است.
در جریان رسیدگی به پرونده، متهم مدعی شد در مدت آشنایی با مقتول بارها مجبور به پرداخت مبالغی پول نقد شده تا وی همسرش را از وجود ارتباط بین آنها با خبر نکند. متهم در ادامه با تشریح جزییات حادثه گفت: «اخاذی مقتول تا روز حادثه از من ادامه داشت. در این روز من و مقتول با خودروی نیسان به سمت روستا در حرکت بودیم اما این‌بار وقتی وی از من درخواست ۵۰۰ هزار تومان پول نقد کرد مخالفت کردم و گفتم پول ندارم. پس از آن مشاجره‌یی بین ما در گرفت و مقتول مرا تهدید کرد اگر به او پول ندهم از همسرم می‌گیرد و ماجرا را هم به او می‌گوید.»
همین موضوع کافی بود تا مشاجره لفظی به درگیری سختی ختم شود و متهم به قتل با میله آهنی چندین بار به سر مقتول ضربه وارد کند؛ ضربه‌هایی که باعث خونریزی شدید و مرگ زن جوان شد تا سرانجامی نافرجام برای پنج ماه رابطه پنهانی رقم بخورد.
به گفته سرهنگ کریمی با توجه به اقرار صریح، متهم با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی روانه زندان شده است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. سهیل می گوید

    مردیکه میگه اخاذی در حالی که زنه نفقه اش رو میخواسته واقعا که بعضی مردا هوسران هستن و میخان مفت مفت خوش بگذرونن و اب هم از اب تکون نخوره