حلق آویز کردن همسر برای فریب دادن پلیس لرستان / پایان غمناک یک سال زندگی مشترک

0

سرهنگ قدرت الله دالوند رئیس پلیس اگاهی فرمانده انتظامی لرستان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: بر اساس اعلام فوریتهای پلیسی ازطریق بیمارستان مبنی براینکه زنی ۲۳ ساله با هویت معلوم بر اثر حلق آویز شدن فوت نموده است بلافاصله اکیپ بررسی صحنه در محل حاضر و از جسد عکس برداری و شوهرش اعلام داشت به علت اختلافات خانوادگی خودش را در منزل با چادر حلق آویز و خودکشی نموده است که با توجه به اظهارات ضد و نقیض شوهر متوفی پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان جنایی قرار گرفت.

رئیس پلیس اگاهی فرمانده انتظامی لرستان ادامه داد: ماموران جنایی پلیس آگاهی در ادامه جهت بازبینی صحنه جرم به محل حادثه در روستایی واقع در حوالی شهر اعزام شدند که با هوشیاری و تیزبینی کارآگاهان آثار خراشیدگی در روی گردن شوهر متوفی مشهود بود که این آثار خراشیدگی جنایت وی را لو داد.

وی افزود: متهم در تحقیقات فنی پلیسی در‌‌ نهایت متهم لب به اعتراف گشود و بیان داشت حدود یک سال با همسرم زندگی مشترک خود را شروع کرده بودیم و در این مدت کوتاه اختلاف نظر زیادی با هم داشتیم که این امر باعث شد ابتدا با روسری وی را خفه کنم و سپس با چادر وی راحلق آویز کردم تا وانمود کنم دست به خود کشی زده است.

این مقام مسئول انتظامی خاطر نشان کرد: قاتل دستگیر شده پس از اعتراف به جرم قتل جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی گردید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ