یک نفر هم گلشیفته و و محمدرضا گلزار را نمی شناخت! + عکس

1

نعمت ا.. با اشاره به بازیگران اصلی “بوتیک” می گوید: «آن موقع گلزار موقعیت ویژه ای نداشت. بازیگر مقابلش{گلشیفته فراهانی} هم موقعیتی نداشت. یادم می آید وقتی در خیابان فیلمبرداری میکردیم کسی گلزار را نمی شناخت و هرگز یک مورد هم پیش نیامد که مردم موقع فیلمبرداری او را بشناسند.»

همسر محمدرضا گلزار همسر گلشیفته فراهانی عکس بازیگران بیوگرافی محمدرضا گلزار بیوگرافی گلشیفته فراهانی بیوگرافی بازیگران
نعمت ا.. درباره انتخاب بازیگر مقابل گلزار یعنی گلشیفته هم اظهار می دارد: «یادم می آید هادی مقدم دوست اصرار داشت که از فراهانی برای بازی در نقش “اتی” استفاده کنیم اما من می گفتم سنش برای این نقش زیاد است. به هر حال قرار شد با او قرار بگذارد.»
نعمت ا.. درباره چگونگی انتخاب فراهانی می افزاید:«یک روز دیدم دختری در راهروی هدایت فیلم ایستاده و یک کوله پشتی هم پشتش است. اصلا نشناختمش و رفتم به هادی گفتم همین دختره خوب است فکر کردم جزو علاقمندانی است که برای تست آمده.»
همسر محمدرضا گلزار همسر گلشیفته فراهانی عکس بازیگران بیوگرافی محمدرضا گلزار بیوگرافی گلشیفته فراهانی بیوگرافی بازیگران
و البته که همین دخترک کوله به پشت گلشیفته فراهانی بود که در نهایت موقعیتهای خوبی که توسط آدمهایی مثل نعمت ا.. در سینمای ایران برایش پیش آمد را با بازی در یک سری فیلم درجه دو و سه که با تکیه بر بی اخلاقی در آن سوی آبها ساخته میشوند تاخت زد! گلزار هم که بعد از “بوتیک” هیچ گاه نتوانست در یک درام مطلوب نظر منتقدان بازی کند و بیشتر به بازیگر اصلی آثار تجاری بدل شد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. تنها nahang می گوید

    بوتیک خعلی خوبه یادش بخیر آتی جهان شاپوری رضا رویگری ؛؛؛ دیالوگ های افسانه چهره ازاد شاپوری جهان آتی یوسف تیمورییییی حامد بهداد تا مدتها می گفتیم