سفر ناتمام دختر فرانسوی برای “جهاد” در کنار داعش + عکس

1

این دختر نوجوان فرانسوی که “آسیه السعیدی”  نام دارد و اخیراً ناپدید شده بود، یک هفته پیش از خانه خود در منطقه “ایزر” گریخت و پلیس فرانسه از روز ۳۰ سپتامبر عملیاتی را برای پیدا کردن آسیه آغاز کرده بود و شنبه شب (۴ اکتبر) توانست نزدیک یک ایستگاه قطار در شهر مارسی در جنوب شرق فرانسه او را پیدا کند.

عکس جهاد نکاح زن داعش رابطه جنسی دختر داعش جهاد نکاح
به نظر می رسد که آسیه به علل نامعلومی از رفتن به سوریه منصرف شده و در شهر مارسی ماند و به عنوان خدمتکار یک رستوران مشغول به کار شد.
آسیه پیش از سفر ناتمامش به سوریه، در صحفه شخصی خود نوشته بود “برای بخشوده شدن گناهان چه باید کرد؟!”
او پیام های زیادی از کاربرانی ناآشنا دریافت می کرد و به مرور زمان و بدون اطلاع والدینش، روابط او با این کاربران بیشتر شد؛ کاربرانی که در واقع اعضای یک شبکۀ جذب نیرو برای گروه های تروریستی فعال در سوریه هستند.
این کاربران سرانجام از آسیه خواستند که به ترکیه برود و در آنجا پیش از رفتن به سوریه ازدواج کند و برای فرستادن وی به سوریه بلیط و پول کافی را فراهم کرده بودند، ولی پلیس فرانسه هنوز نمی داند که چرا آسیه نتوانست کشورش را به مقصد ترکیه ترک کند و چه عواملی وی را از سفر به ترکیه و متعاقباً ورود به سوریه بازداشته است.
آسیه تنها دختر فرانسوی نیست که برای پیوستن به تروریست های فعال در سوریه تلاش کرد، بلکه گروهی از دختران شهر تولوز در جنوب غرب فرانسه برای رفتن به سوریه تلاش کرده بودند که تعدادی از آنها را خود را به مقصد رساندند.
آمار وزارت کشور فرانسه حاکیست، حدود هزار فرانسوی از جمله صد زن و دختر به صفوف گروه های تروریستی فعال در سوریه پیوسته اند.
وزارتخانه های دادگستری، کشور و امور خارجه فرانسه اخیراً عملیاتی را برای جلوگیری از پیوستن جوانان این کشور به تروریست های فعال در سوریه و عراق اجراء می کنند.
العالم
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. ali می گوید

    تصور میکنم این دختر حماقت کرده و گوهر عفت خودرا در اختیار داعش گذاشته و اکنون از خجالت به خانه برنگشته