افتتاح بزرگ ترین آسمان نمای خاورمیانه در تهران + عکس

0

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد در ابتدای این مراسم با بیان اینکه امروز برای خدمتگزاری به شهروندان در شرکت نوسازی عباس آباد روز فرخنده ای است، گفت: خداروشکر می کنیم که توانستیم در آستانه عید ولایت برگ زرین دیگری از کتاب اقدامات مدیریت شهری تهران را تورق کنیم.

مناطق دیدنی تهران مناطق توریستی تهران گنبد مینا اخبار تهران
فارس نوشت: اردشیر نوریان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص ترویج عمل و فناوری در کشور و استقلال هرچه بیشتر در این حوزه گفت: پروژه گنبد مینا گامی تاثیرگذار در جهت آشنایی هر چه بیشتر هموطنان به خصوص نسل جوان با علم نجوم است.
وی تصریح کرد: خوشبختانه امروز شهرداری تهران و مجموعه مدیریت شهری وارد عرصه هایی شده اند که در آنها تاکنون اقدام موثر چندانی صورت نگرفته است.
مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد با بیان اینکه پروژه گنبدمینا بستر بسیار مناسب و تاثیرگذاری برای ترویج علم نجوم در میان نخبگان کشور است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز عزیزان ما در سازمان فضایی کشور با شوق بسیار با ما در این زمینه همکاری کرده اند که جای تشکر دارد.
وی با اشاره به ویژگی منحصر به فرد آسمان نمای خاورمیانه گفت: این مجموعه فضایی علمی، فرهنگی و تفریحی با تکنولوژی بسیار پیشرفته دارد که با بیش از ۱۸۰۰ متر مساحت ظرفیت ۱۵۰ نفر را دارد.
نوریان با بیان اینکه امکان توسعه بیش از پیش این پروژه نیز در آینده وجود دارد، تصریح کرد: علاوه بر معرفی دستاوردهای علمی کشور در این گنبد، بزرگان عرصه نجوم نیز به هموطنان معرفی خواهند شد.
مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد تصریح کرد: گنبد مینا به لحاظ تکنولوژی بی نظیر و در ردیف نمونه های برتر جهان است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ