یک چالش جدید به جای سطل آب یخ + عکس

0

یک چالش جدید؛ این بار بدون سطل و یخ.«make in india». این، نام چالش جدیدی است که قرار است هندوستان را از نو بسازد. «مودی» نخست وزیر این هندوستان ۹ چهره مشهور این کشور را انتخاب و آنها را به این چالش جدید دعوت کرد.

زن هندی دختر هندی چالش سطل یخ اخبار جالب make in india

این‌طور که پیداست این چالش جدید الهام گرفته از «چالش سطل آب یخ» است. در این چالش از شرکت کنندگان خواسته شده که در زمان شرکت از ۹ نفر دیگر نیز دعوت کنند و امیدوارند این چالش به صورت زنجیره‌ای ادامه پیدا کند.

« سلمان خان»، « امیرخان»، «پریکا چوپرا» از جمله چهرهای بالیوودی این مراسم بودند تا برای گسترش پاکیزگی و نظافت در کشور هندوستان کمک کنند. این افراد در صفحات اجتماعی خود نیز به این موضوع واکنش مثبت نشان دادند. آنها هم قرار است افراد دیگری را نیز به این چالش دعوت کنند.

از جمله چهره‌های مشهور دیگر این چالش، «ساچین تندولکار» کریکت‌باز مطرح هندی و یکی از ۹ چهره دعوت شده به این مراسم بود که با در دست گرفتن یک جارو شروع به تمیز کردن خیابانی در شهر بمبئی کرد و به‌این ترتیب حمایت خود را از این چالش اعلام کرد.

بسیاری از مردم در نقاط مختلف این کشور  هم شروع به تمیز کردن محل زندگی شان کردند و با این کار وارد این چالش مردمی شدند.

مودی نخست وزیر هند، این کار را «برآورده کردن رویای گاندی برای داشتن یک هندوستان تمیز و زیبا» می داند و امیدوار است این جنبش دسته جمعی تا تولد ۱۵۰ سالگی گاندی ادامه پیدا کند و تا آن روز هندوستان تبدیل به کشوری تمیز و زیبا شود.

 زن هندی دختر هندی چالش سطل یخ اخبار جالب make in india

گاندی در ۲ اکتبر ۲۰۱۵ میلادی ۱۵۰ ساله می شود و هندی‌ها ۵ سال فرصت دارند تا برای هدفشان تلاش کنند. سطح بهداشت و نظافت در این کشور پرجمعیت در پایین ترین سطح ممکن قرار دارد و باید منتظر ماند و دید هندی ها می توانند به هدفشان برسند یا این‌که چند روز دیگر این کمیپن نیز مانند دیگر کمپین های دیگری به فراموشی سپرده می شود؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ