حمله داعش به خاویار و فرش ایران / دستور کشتن ایرانی ها صادر شد!

0

تروریست های داعش که با تسامح کشورهای غربی توانستند در سوریه و عراق پیشروی کنند، هر از گاهی با کمک رسانه های غربی جریانی برای ایجاد ترس در میان ایرانی ها به راه می اندازند.

در تازه ترین نمونه این جریان سازی، رسانه های غربی سندی را منتشر کرده اند که در آن ادعاهای جالبی مانند نابودی صنعت فرش و خاویار ایران و قطع صادرات گاز با کمک روسیه مطرح شده است. در این بیانیه هفتاد ماده ای از فرمان ترور ایرانی ها هم سخن به میان آمده است.

نقش پررنگ ایران در وحدت شیعه، سنی و کردهای عراق و شکست سنگین تروریست های داعش در “آمرلی” موجب وحشت داعشی ها شده است. آن ها که با حملات نمایشی و تبلیغی ائتلاف به رهبری آمریکا تاکنون متوقف نشده اند، به خوبی می دانند تنها مانع اصلی بر سر راه پیشرویشان، جمهوری اسلامی ایران و وحدت میان گروه های مختلف در عراق است.

سردار سلیمانی داعش در ایران حمله داعش به ایران

سردار سلیمانی در میان پیشمرگه های کرد

به نوشته سایت آمریکایی رادیو فردا (RADIOFARDA) سندی که در جریان یورش به خانه یکی از رهبران گروه  موسوم به حکومت اسلامی [تروریست های داعش] به دست آمده، نقشه‌های این گروه برای دستیابی به اسرار فعالیت‌های اتمی، و تخریب فعالیت‌های اقتصادی ایران را آشکار می کند. متن این سند توسط روزنامه های  بریتانیایی از جمله ایندیپندنت و ساندی تایمز منتشر شده است.

روزنامه بریتانیایی ایندیپندنت روز ۱۳ مهرماه به نقل از این گزارش نوشته است که گروه حکومت اسلامی [تروریست های داعش]، به دنبال دستیابی به «سلاح اتمی و پاکسازی مسلمانان شیعه» است.

به نوشته این روزنامه، فهرست این اهداف در یک بیانیه هفتاد ماده‌ای تشریح شده که ظاهرا یکی از رهبران این گروه آن را نوشته است. در بخش دیگری از این برنامه‌ها به نابودی صنعت خاویار و از بین بردن بازار فرش ایران از راه «تولید و صدور گسترده فرش افغانستان» اشاره شده است.

در گزارش روزنامه ساندی تایمز هم نوشته شده که این سند در یورش یگان‌های ویژه ارتش عراق به خانه یکی از فرماندهان اصلی گروه حکومت اسلامی [تروریست های داعش] در ماه مارس – حدود شش ماه پیش – ضبط شده است. مقامات امنیتی عراقی گفته‌اند این سند موثق است و یکی از رهبران اصلی این گروه که یک شبه نظامی به نام «عبدالله احمد مشدانی» است، آن را نوشته است.

گروه حکومت اسلامی [تروریست های داعش]  در این سند پیشنهاد می‌کند در ازای واگذار کردن کنترل میدان‌های گاز عراق به روسیه، کرملین را به قطع حمایت از «ایران و برنامه‌های هسته‌ای وادار کرده و اسرار این برنامه‌ها را مبادله کند.» اما پیش از آن روسیه باید دست از حمایت از بشار اسد رییس جمهوری سوریه بردارد و در مقابله با ایران از حکومت‌های عربی خلیج فارس پشتیبانی کند.

در این بیانیه گفته شده که گروه حکومت اسلامی [داعش] برای عملی کردن اهدافش که تصرف سرزمین‌های بیشتری برای تشکیل «خلافت اسلامی» است، باید تمامی منابع قدرت ایران را نابود کند. نویسنده این بیانیه خواهان ترور دیپلمات‌ها، بازرگانان و استادان ایرانی شده و به پیروانش حکم داده تا فرماندهان نظامی عراق، مقامات شیعه و شبه نظامیان مورد حمایت ایران را بکشند.

سردار سلیمانی داعش در ایران حمله داعش به ایران

شکست داعش در آمرلی با همکاری شیعیان، اهل سنت و کردها

در ادامه گزارش روزنامه ایندیپندنت آمده است که مقامات غریی از تلاش گروه خلافت اسلامی [تروریست های داعش] برای دستیابی به سلاح اتمی آگاه و و در مورد آن نگران بوده‌اند.

«ترزا می» وزیر کشور بریتانیا در سخنرانی اخیرش در کنفرانس حزب محافظه‌کار گفت اگر گروه خلافت اسلامی [تروریست های داعش] قدرتش را در عراق و سوریه مستحکم کند، «اولین حکومت تروریستی دنیا» خواهد شد.

وی هشدار داد که اگر این روی دهد «ما با این خطر دستیابی تروریست‌ها به سلاح‌های شیمیایی، بیولوژِیک و حتی اتمی مواجه می‌شویم.»

گروه حکومت اسلامی یا داعش در ماه‌های گذشته با در اختیار گرفتن بخش‌هایی از عراق شروع کرده و حالا مناطقی را در کشور عراق و سوریه در اختیار گرفته است.

پس از سربریدن و کشتار شماری از گروگان‌های آمریکایی و بریتانیایی، ائتلافی برای برخورد نظامی با این گروه شکل گرفته است.

سردار سلیمانی داعش در ایران حمله داعش به ایران

جام نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ