پروژه های در دست اجرای “شرکت هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه” و مراحل اجرای آن

0

شرکت هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه گزارش پیشرفت پروژه های در دست اجرای خود را طی نامه ای روی سامانه کدال منتشر کرده است.

نیاز سرمایه گذاری و اهداف تولید در افق پنج ساله

این مجموعه تولید ۹ محصول را طی پنج سال آینده در برنامه آتی خود قرار داده که تولید فولاد خام، گندله سنگ آهن و کنسانتره سنگ آهن از جمله مهمترین آنها به شمار می رود.

تحلیل بورس امروز اخبار بورس امروز

براساس اطلاعات موجود، “میدکو” به منظور دستیابی به اهداف خود جهت تولید محصولات مذکور به ۱۴هزار میلیارد تومان نقدینگی نیاز دارد که طبق جدول زیر این مبلغ از محل افزایش سرمایه، انتشار اوراق مشارکت و نیز فاینانس، یوزانس و سایر منابع تأمین می گردد.

تحلیل بورس امروز اخبار بورس امروز

در مجموع اجرای ۱۷ پروژه شامل راه اندازی کارخانه تولیدی و نیروگاه در برنامه آتی “میدکو” قرار دارد که این پروژه ها طی سال های ۹۳، ۹۴ و ۹۵ به بهره برداری خواهند رسید.

کارخانه های در حال بهره برداری

این مجموعه در نظر دارد شش کارخانه در مناطق زرند، سیرجان، پایدانا، همدان و بردسیر احداث کند که این کارخانه ها نیز به منظور تولید کنسانتره سنگ آهن، کک و مواد شیمیایی و نیز فرو سیلیسیم به بهره برداری می رسند.

تحلیل بورس امروز اخبار بورس امروز

پروژه های قابل راه اندازی طی سال جاری

تحلیل بورس امروز اخبار بورس امروز

پروژه های قابل راه اندازی طی سال ۹۴

تحلیل بورس امروز اخبار بورس امروز

پروژه های قابل راه اندازی طی سال ۹۵

این شرکت احداث کارخانه فولاد سازی کرمان (بوتیا) به ظرفیت ۱٫۵ میلیون تن را برای سال ۹۵ در نظر گرفته که این طرح نیز عملیات Early work آن آغاز شد و سالن فولاد سازی و ریخته گری آن در دست احداث می باشد.

راه اندازی نیروگاه بوتیای کرمان به ظرفیت ۵۰۰ مگا واتی نیز دومین پروژه “میدکو” طی سال ۹۵ است که این پروژه نیز پیمانکار آن انتخاب شده و در مرحله نهایی کردن فاینانس به سر می برد و آغاز عملیات آن زود هنگام می باشد.

در پایان این گزارش می افزاید، طی برگزاری مجمع عمومی فوق العاده سهامداران در تاریخ ۱۰ مهرماه جاری اجرای برنامه افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی این مجموعه از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران به تصویب رسید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ