دعوا و کتک کاری با زنان فمنیست برهنه و عریان در فرانسه + عکس

5

یک گروه از کاتولیک های فرانسه راهپیمایی در حمایت از ارزش های خانواده به راه انداختند اما در مسیر حرکت این مسیحیان، چند زن لخت عضو  گروه‌ رادیکال فمنیستی فیمن مزاحمت ایجاد کردن، با شعار های تحریک آمیز و پوشیدن لباس زنان راهبه، خشم فرانسوی های متدین را برانگیختن.

 

 

این اقدامات طرفداران ازدواج با همجنس، مخالفین همجنس بازی را مجبور به حمله به دختران فاحشه فمنیست کرد و کاتولیک های فرانسه آن زنان هرزه را بشدت کتک زدن. از همه طرف مشت و لگد و سیلی  به سمت گروه فیمن زده میشد. (بعضی از مسیحیان تلاش کردن گروه فیمن راه نجات دهند).

عکس زن برهنهگروه های انارشیست و کمونیست به کمک فمینیستها شتافتن و حتی زنان و کودکان مسیحی را مورد ضرب و شتم قرار دادن.

 در این میان ملی گرایان فرانسه هم که دل خوش ای از فیمن نداشتن با دیدن چنین وحشیگری، به میدان نبرد آمدن. جمعیت خشمگین به زنان فمینیست لخت حمله کرده و آنقدر زیاد بودن که پلیس هم نتوانست همجنسبازان و طرفدارانشان را نجات دهد و به ناچار همگی متواری شدند .

عکس زن برهنه

عکس زن برهنه
عکس زن برهنهعکس زن برهنه

مسلمانان فرانسوی هم واکنش مناسب نشان دادن:

گروه‌ رادیکال فمینیستی فیمن پرچم ” لااله الاالله محمد رسول الله ” را روبروی یک مسجد آتش زدند و سپس قصد داشتند با بدن لخت وارد مسجد شوند. بعضی از فمینیست های روبروی مسجد از کمونیستهای افراطی ایرانی بودند.

عکس زن برهنه

 

منبع : ظهور ۱۲
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 5 )
  1. وحید می گوید

    خدا خیرشون بده

  2. سارا می گوید

    متاسفم براشون ایناازحیونوم پست ترن وقتی شرافت انسانی خودشونروفروختن قطعابه دین ومذهب هیشکیم احترام نمیذارن…فقط ازخدامیخام هرچه زودتر به درک واصلشون کنه

  3. افسانه می گوید

    این زنها چقد بدبختن،واقعا چرا با خودشون اینطور میکنن

  4. nasim می گوید

    هرمی فمنیسته یعنی فاحشه است؟?این یه اعتراضه و برای حقوق زنان درست شده حالا چون لخت شدن نمیشه بهشون بگیم فاحشه کار کاتولیک ها هم اشتباه بوده
    ………..

    1. ... می گوید

      آیا لخت شدن و بی احترامی به بقیه ادیان جزو حقوق زنانه؟؟؟…..