احتمال ثبت نام شهاب حسینی در کتاب رکوردهای گینس

2

شهاب حسینی در فیلم «ساکن طبقه وسط» ۳۸ نقش متفاوت را بازی کرده و با این کار رکوردی را به نام خود به جای گذاشته که تاکنون کسی موفق به انجام آن نشده است. وی قصد دارد این رکورد را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کند.

همسر شهاب حسینی عکس بازیگران رکوردهای گینس بیوگرافی شهاب حسینی Guinness

در حالی بناست اولین فیلم سینمایی شهاب حسینی در مقام کارگردان با عنوان «ساکن طبقه وسط» از هفته آینده روی پرده برود که شهاب تصمیم گرفته نام خود را به واسطه این فیلم در کتاب رکوردهای گینس ثبت کند.

ماجرا از این قرار است که این بازیگر توانمند سینمای ایران در این فیلم حدود ۳۸ نقش متفاوت را بازی کرده و با این کار رکوردی را به نام خود به جای گذاشته که تاکنون کسی موفق به انجام آن نشده است.
شهاب حسینی در “ساکن طبقه وسط” اول از همه در قالب نویسنده ای فرورفته که بناست کتاب تازه اش را بنویسد اما همذات پنداری او با شخصیتهای مختلف این کتاب که از شرقی ترین چهره ها مانند شیخ صنعان، سهروردی، مولانا و سقراط حکیم گرفته تا غربی ترین چهره ها مانند راجر واترز، کرت کوبین و نیوتن را دربرمیگیرد باعث شده او یک سری نقش متفاوت و دست اولی که محمدهادی کریمی برایش نوشته را نیز ایفا کند.

 

از چه گوارا تا فرهاد مهراد
او در جایی از فیلم نیز نقش چه گوارا انقلابی معروف لاتین را بازی کرده تا ردپای شخصیت سیاسی هم در کارش باشد. زکریا و مسیح دو پیامبری هستند که شهاب در قالب آنها فرورفته و البته که نقشهای فرهاد مهراد خواننده ایرانی و یک فوتبالیست تیم بارسلونا نیز جای ویژه ای در هنرنمایی شهاب حسینی داشته اند.
شهاب حسینی تصمیم گرفته به واسطه ایفای این ۳۸ نقش مجزا و متفاوت هم نام خود و هم نام “ساکن طبقه وسط” را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کند.

فیلمی پربازیگر با تنها یک بازیگر اصلی
شهاب حسینی بازیگر اصلی “ساکن طبقه وسط” است و مابقی بازیگران و از جمله چهره هایی چون هنگامه قاضیانی، طناز طباطبایی، ساره بیات، کامبیز دیرباز، بهنوش بختیاری، بابک حمیدیان، امید روحانی، فخرالدین صدیق شریف، حسین محب اهری، بهناز جعفری، حسین محجوب، فرهاد اصلانی و مانی کسرائیان نقشهای مکمل را ایفا کرده اند. محمدهادی کریمی فیلمنامه نویس این کار نیز نقش واقعی زندگی خویش یعنی یک روانکاو را در فیلم بازی کرده است.
به گزارش خبرگزاری میزان کتاب رکوردهای جهانی گینس Guinness World Records کتابی مرجع و دارای مجموعه‌ای از رکوردهای بین‌المللی است؛ این رکوردها شامل دستاوردهای انسان و پدیده‌های طبیعی هستند. این کتاب رکوردهای جهانی گینس هر سال با اطلاعات جدید تجدید چاپ می‌شود، و خود رکورددار پرفروش‌ترین سری کتاب کپی‌رایت جهان است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. ناشناس می گوید

    هنرمند عزیز و سوبر استار واقعی و بی حاشیه سینمای ایران همیشه باعث افتخار ایرانیان بودی , هستی و خواهی بود آرزوی بهترینها رو برای خودت ,همسر مهربانت و کوچولوهای نازنینت دارم.همیشه موفق باشی.

  2. ناشناس می گوید

    ساتین عزیز کامنتها رو با تاخیر خیلی زیاد یعنی کندتر از همه سایتها نشون میدی .نمیشه این مورد رو اصلاح کنی؟/