احسان و سولماز در جشن تولد عادل فردوسی پور + عکس

1

«احسان و سولماز در جشن تولد عادل فردوسی پور!» آن هم در پشت صحنه برنامه نود! این بار عکسی از آنها منتشر شده که تعجیب بسیاری را برانگیخته است!

همسر عادل فردوسی پور بیوگرافی عادل فردوسی پور برنامه ماه عسل ازدواج عادل فردوسی پور احسان و سولماز

در برنامه ماه عسل احسان علیخانی بود که ناگهان ایران با زوجی به نام «احسان و سولماز» آشنا شد که داستان عاشقانه زندگی شان را کمتر کسی است که نداند.

بعد از آن شهرت در برنامه ماه عسل بود که دیگر این زوج در محافل هنری و میان هنرمندان به وفور حضور پیدا کردند؛ از کنسرت های خوانندگان تا جشن های مختلف.

حالا اما این بار عکسی از آنها منتشر شده که تعجیب بسیاری را برانگیخته است! «احسان و سولماز در جشن تولد عادل فردوسی پور!» آن هم در پشت صحنه برنامه نود! به نظر می رسد با این روندی که احسان و سولماز در پیش گرفته اند، به زودی سر از سازمان ملل هم دربیاورند.

همسر عادل فردوسی پور بیوگرافی عادل فردوسی پور برنامه ماه عسل ازدواج عادل فردوسی پور احسان و سولماز

درباره عکس منتشر شده نیز مشخص نیست عادل فردوسی پور از آنها دعوت کرده در جشن تولدش حضور پیدا کنند یا خودشان همینطوری اتفاقی در استودیو ۱۱ برنامه نود را باز کرده اند و خواسته اند شریک شادی عادل شوند! شاید هم در حال پرسه زنی در میان شبکه های رنگارنگ تلویزیون بودند و از این استودیو به آن استودیو که یکهو یادشان افتاده تا حالا در برنامه نود نرفتند و این یکی را هم به کارنامه پر بار هنریشان اضافه کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. باران می گوید

    چقد بدم اومده ازشون. یعنی از دختره.