حرف های جالب بازیگر زن سینما و تلویزیون در یک شبکه ماهواره ای + عکس

0

حلیمه سعیدی بازیگری که با حضور در سریال «زن بابا» ساخته سعید آقاخانی برای اولین بار در شصت و پنج سالگی وارد دنیای بازیگری شد و مدتی بعد به «خاله قزی» شهرت یافت، شب گذشته با حضور در یکی از شبکه‌های ماهواره ای سخنانی را بیان کرد.

همسر حلیمه سعیدی مصاحبه بازیگران عکس بازیگران بیوگرافی حلیمه سعیدی بیوگرافی بازیگران

«حلیمه سعیدی» بازیگری است که او را به حاضر جوابی و شیرین سخنی می‌شناسیم. او شنبه شب دوازدهم مهرماه میهمان برنامه شبکه pntv بود. شبکه ای که از کشور ترکیه اقدام به پخش برنامه می‌کند. نکته جالب توجه این بود که خانم سعیدی برخلاف برخی شرکت کنندگان، با حجاب کامل در این برنامه حضور داشت.

این برنامه مسابقه ای است که با حضور شرکت کنندگان زن و مرد به صورت زنده برگزار می‌شود. در مقابل هر شرکت کننده جعبه ای است که داخل آن مبلغی پول وجود دارد و با فرمان میهمان برنامه ـ خانم سعیدی ـ جعبه‌ها باز می‌شود. در یکی از جعبه‌ها ۳۰ میلیون تومان پول وجود دارد. ممکن است شانس یار میهمان برنامه باشد و هدیه ۳۰ میلیونی برنامه نصیب میهمان برنامه شود.

توصیه‌هایی برای حل مشکلات زوج‌های جوان

در طول این برنامه عده ای از بینندگان با تلفن و پیامک با برنامه تماس گرفته و درخواست می‌کردند جایزه برنامه مذکور به آن‌ها داده شود تا مشکلاتی مانند جهیزیه خود را حل کنند. سعیدی هم قول داد در صورت کسب جایزه مبلغی از آن را به کمک به این افراد اختصاص دهد.

ویژگی مهم این برنامه حجم فراوان نصایح اخلاقی موجود در آن بود که به واسطه شیرین زبانی خانم سعیدی شنیدنی بود و به یکی از نقاط قوت این برنامه طولانی مدت تبدیل شد. خانم سعیدی توصیه‌ها و تحلیل‌هایی را نیز برای مخاطبان برنامه بیان کرد. مثلاً اینکه عده ای از دختران شوهر را از خیابان پیدا می‌کنند و بعد از چند ماه از همسر خود جدا می‌شوند حال آنکه دخترها باید با لباس سفید به خانه بخت بروند و با لباس سفید ـ کفن ـ هم برگردند.

وی با اشاره به اینکه در جوانی و هنگام ازدواج ۵۰ خواستگار داشته، دختران جوان را به صبر و تحمل دعوت کرد و گفت: من تا به حال شش دفعه مکه رفتم و مرا خدا به این سفر فرستاده چون در زندگی ماندم و سازگاری کردم. باید بمانیم، بسازیم و طاقت بیاوریم تا خدا برایمان بسازد».

سعیدی در این برنامه از دولت‌های دهم و یازدهم هم دفاع کرد و در پاسخ به سؤالی درباره مشکلات مردم گفت: «دولت تقصیرکار نیست. مردم باید پسر و دختر خود را درست تربیت کنند. من همیشه طرفدار دولت و حقم. الآن شش ماه است احمدی نژاد پیغام داده که به دیدارش بروم و خودم هم دوست دارم اما دور و بری‌هایش اجازه نمی‌دهند من احمدی نژاد را ببینم.»

حلیمه سعیدی (متولد ۱۳۱۵ در ضیاآباد قزوین) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

وی بیشتر بیشتر در آثار طنز تلویزیونی حضور داشته‌است. رای نخستین بار رضا عطاران بازیگر و کارگردان ایرانی به او پیشنهاد بازی داد و پس از گرفتن تست در برابر دوربین، مشغول به بازی شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ