بمب خبری در پرسپولیس:چهره سرشناس مرتبط با موساد عامل ملاقات سیاسی و مدیرعامل رئال مادرید!؟

0

حمیدرضا سیاسی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به همراه بهروز منتقمی سرپرست باشگاه راهی اسپانیا شدند تا ضمن ملاقات با پرز رئیس باشگاه رئال مادرید ترتیب یک دیدار دوستانه بین دو تیم پرسپولیس و رئال مادرید را بدهند.

سوابق حمیدرضا سیاسی بیوگرافی حمیدرضا سیاسی بیوگرافی امیرحسین جهانشاهی

به گزارش دانا؛ این ملاقات انجام شد و سایت باشگاه پرسپولیس هم گزارش تصویری از ملاقات سیاسی با پرز منتشر کرد اما سوال اینجاست ملاقات با رئیس یکی از باشگاه های بزرگ فوتبال جهان چگونه انجام شده است؟ آیا سیاسی که مدت زیادی از حضورش در فوتبال نمی گذرد آنقدر وزن پیدا کرده که رئیس باشگاه رئال او را به حضور می پذیرد یا این دیدار به خاطر ارتباطات غیرفوتبالی انجام شده است.

شنیدیم که فرض دوم به واقعیت نزدیک تر است و امیرحسین جهانشاهی که از سرمایه گذاران اصلی شبکه ماهواره ای فارسی زبان من و توست عامل اصلی برگزاری این ملاقاتها در اسپانیا بوده است. سرمایه گذار شبکه فارسی زبان من و تو ب که یک شبکه ضد نظام جمهوری اسلامی است اکنون ارتباط نزدیکی با بالاترین مقام باشگاه پرسپولیس پیدا کرده و رئیس هیات مدیره این باشگاه را به دیدار پرز می برد.

سرمایه گذار شبکه ماهواره ای فارسی زبان «رها» از اپوزسیون فعال خارج از ایران بوده و از جمله فعال ترین حامیان ضدانقلاب بوده است. او که با مالک باشگاه رئال مادرید روابط خوبی دارد، به عنوان یک سرمایه گذار در کارهای بزرگ ساختمانی در پاریس، مادرید و بارسلونا شرکت کرده و سپس به عنوان یک سرمایه گذار عمده و موفق در شرکتهای متعدد و معتبر بین المللی در عرصه رسانه و ارتباطات از قبیل «بویگ» ، «لاگاردر»، «آواس» و «ویوندی یونیورسال» به فعالیت خود ادامه داده است.

عکس جهانشاهی را می توانید در گزارش تصویری زیر مشاهده کنید. جهانشاهی همان فردی است که گفته می شود نفوذ زیادی در جامعه بهائیان دارد و در عکس های زیر هم او در سمت راست پرز ایستاده و سیاسی در سمت چپ پرز قرار گرفته است. گزارش تصویری این ملاقات را که توسط جهانشاهی پایه ریزی شده است را سایت باشگاه پرسپولیس منتشر کرده است. امیرحسین جهانشاهی یکی از چهره هایی است که گفته می شود ارتباطاتی هم با موساد دارد! گفته می شود این فرد تابعیتی دوگانه فرانسوی اسرائیلی دارد!

سوابق حمیدرضا سیاسی بیوگرافی حمیدرضا سیاسی بیوگرافی امیرحسین جهانشاهی

سوابق حمیدرضا سیاسی بیوگرافی حمیدرضا سیاسی بیوگرافی امیرحسین جهانشاهیسوابق حمیدرضا سیاسی بیوگرافی حمیدرضا سیاسی بیوگرافی امیرحسین جهانشاهی

به این ترتیب مشخص نیست که حمید رضا سیاسی با اجازه کدام نهاد مسئول با چنین فردی ملاقات داشته و زمینه ساز برگزاری دیدار دوستانه پرسپولیس و رئال مادرید هم شده است. با توجه به اینکه زمینه ساز دیدار رئال و پرسپولیس یک چهره ضد نظام جمهوری اسلامی است این مسابقه شاید برگزار نشود زیرا ارتباطات غیر متعارف زمینه ساز ارتباط دو باشگاه پرسپولیس و رئال مادرید شده است.البته شاید جهانشاهی عامل اصلی دیدار پرسپولیس و رئال نباشد اما قطعا او نقش بسزایی در ملاقات سیاسی با پرز داشته و دارد که در این عکس ها اینگونه در کنار پرز ایستاده است.سوابق حمیدرضا سیاسی بیوگرافی حمیدرضا سیاسی بیوگرافی امیرحسین جهانشاهی

سیاسی در گفتگو با ایسنا از نقش جهانشاهی در این توافق گفت :
 حمیدرضا سیاسی در گفتگو با ایسنا نقش جهانشاهی در این توافق را مطرح کرد.

حمیدرضا سیاسی امیدوار است ارتباط شکل گرفته بین پرسپولیس و رئال مادرید سرمنشاء پیشرفت‌های بزرگی برای باشگاه ایرانی شود.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا، درباره نشست دیروز مسئولان این باشگاه با مدیران رئال مادرید اظهار کرد: باشگاه رئال در بالاترین سطح خود از ما استقبال کرد. در جلسه‌ای که روز گذشته داشتیم در تمام محورهای گفت‌وگو به نتیجه رسیدیم و همه اهدافی را که از مذاکره با رئال در نظر داشتیم، به دست آوردیم. به زودی همه این موارد را در قالب یک تفاهم‌نامه می‌آوریم و به امضای دو طرف می‌رسانیم.

او با اشاره به برخورد گرم پرس گفت: تقریبا نیم ساعتی با او صحبت کردیم و پرس به مدیرعاملش، سانچس دستور داد که با باشگاه پرسپولیس نهایت همکاری صورت گیرد.

سیاسی با اشاره به سفر جمعی از مدیران رئال مادرید به ایران در آینده‌ای نزدیک گفت: قرار شد مستشاران فنی و اقتصادی باشگاه رئال بزودی به ایران بیایند و درباره مسائل مختلف بویژه بحث آکادمی و تیم‌های پایه به پرسپولیس مشاوره بدهند. ما همکاری در این بخش را به صورت یک پروتکل به آن‌ها اعلام می‌کنیم و آن‌ها هم نظرات خود را به ما خواهند گفت.

رییس هیات مدیره پرسپولیس با اشاره به اینکه امیرحسین جهانشاهی این ملاقات را ترتیب داده بود، گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و بزرگی این باشگاه به واسطه هواداران پرشمارش در سراسر جهان غیر قابل انکار است که این نکته برای رئالی‌ها تحسین‌برانگیز بود. ما توانستیم به خاطر دوستی نزدیکی که جهانشاهی با پرس دارد، با رئال ارتباط برقرار کنیم و امیدواریم این آشنایی و همکاری بتواند سرمنشاء پیشرفت‌های بزرگی برای پرسپولیس باشد.

سیاسی در پاسخ به این سوال که رئال مادرید با چه مبلغی حاضر شده به ایران بیاید، گفت: از نظر ما توافقات مهم انجام شده است. اسپانسرها همه کارها را به عهده می‌گیرند و مسائل مختلف تبلیغاتی را انجام می‌دهند. رئال مادرید برای بازی‌های مهم خود ۱۵-۱۶ میلیون یورو پول می‌گیرد و برای سفر به امارات هم ۶ میلیون یورو پول خواهد گرفت، با این حال به ما گفتند که در بخش اسپانسرینگ به ما کمک می‌کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ