دام شیطانی سه مرد جوان برای زن میانسال در باغ متروکه

0

سه مرد جوان که به عنوان راننده و مسافر خودرو زن میانسالی را ربوده و با انتقال به یک باغ متروکه حومه شهرستان شهریار در غرب استان تهران او را مورد آزار و اذیت قرار داده و مجروح کرده بودند، دستگیر شدند.

 عکس رابطه جنسی عکس تجاوز جنسی رابطه جنسی حوادث تهران تجاوز جنسی به زور اخبار حوادث

اوایل مهرماه زن میانسالی از محل کارش قصد بازگشت به خانه اش را داشت که سوار یک خودروی عبوری شد.

دقایقی از حرکت راننده نگذشته بود که دو مرد جوان نیز به عنوان مسافر سوار خودرو شدند. پس از طی مسافتی دو مرد مسافر که در صندلی عقب نشسته بودند با چاقو راننده و زن مسافر را تهدید به مرگ کردند و از آنها خواستند پول و اموال قیمتی خودرا به آنها تحویل بدهند.

سارقان پس از آن که پول و گوشی تلفن همراه زن میانسال را از او گرفتند، خواستند پول های راننده را هم سرقت کنند که یکی از دو مرد مسافر از راننده خواست تغییر مسیر بدهد و به محلی که می گوید، برود. راننده به خواسته دو مرد سارق ادامه مسیر داد و با نزدیک شدن به یک باغ متروکه در حومه شهریار توقف کرد.

دو مرد مسافر راننده و زن مسافر را از خودرو پیاده و سپس زن میانسال را به درون اتاقک باغ متروکه منتقل کرده و او را بشدت کتک زدند و مورد آزار و اذیت قرار دادند.

در پی این اقدام شیطانی متهمان او را در اتاقک زندانی کردند و ساعتی بعد مرد راننده نیز در اتاقک او را مورد آزار و اذیت قرار داد و دقایقی بعد دو متهم دیگر به وی ملحق شدند. هر سه نفر زن میانسال را کتک زدند و یکی از آنها با چاقو او را بشدت زخمی کرد و محل را ترک کردند.

با فرار متهمان از باغ متروکه، زن میانسال بسختی خود را نجات داد و با تن زخمی خود را به خیابان اصلی رساند و با سد کردن راه یک خودروی عبوری از راننده آن کمک خواست و بیهوش شد. راننده عبوری که با دیدن زن زخمی وحشت کرده بود با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و کمک خواست. ماموران انتظامی با حضور در محل حادثه زن زخمی را به بیمارستان منتقل کردند که وی با تلاش پزشکان زنده ماند.

کارآگاهان پلیس آگاهی غرب استان تهران با حضور در بیمارستان به تحقیق از این زن پرداختند و متوجه شدند او در دام شیطانی یک راننده و دو همدستش که نقش مسافر را بازی می کردند، گرفتار شده و آنها پس از آزار و اذیت و سرقت اموالش با چاقو قصد کشتن وی را داشتند که در این اقدام ناکام مانده اند. با اطلاعات به دست آمده پرونده ای تشکیل و به دستور برجسته، بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار تحقیقات گسترده پلیس برای دستگیری متهمان فراری آغاز شد.

در ادامه با چهره نگاری رایانه ای از سه متهم فراری مشخص شد یکی از آنها سابقه دار است. با مشخص شدن هویت این متهم پاتوق های احتمالی او زیر نظر گرفته شد و دو روز پیش وی در حومه شهر دستگیر شد.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی و مواجهه حضوری با زن زخمی به جرمش اعتراف کرد و گفت: من و دو همدستم به قصد سرقت اموال زن میانسال او را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار دادیم. از ترس این که او با به خاطر سپردن چهره هایمان ما را به پلیس لو ندهد او را بشدت زخمی کردم تا کشته شود.

در پی اظهارات متهم، دو همدستش نیز تحت تعقیب قرار گرفته و دستگیر شدند. آنها نیز با انتقال به پلیس آگاهی در مواجهه حضوری با دیگر همدست خود به جرم سیاه خود اعتراف کردند.

با صدور قرار قانونی برای متهمان تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ