قصه حسن روحانی قصه عروس هزار داماد است!

0

عیسی سحرخیز مدیرکل مطبوعات داخلی در دولت اصلاحات از جمله این عناصر است. او نفوذی افراطیون نهضت آزادی در وزارت ارشاد بود اما بعدها تا مرز حمایت از بهایی‌ها و هم‌جنس‌بازان پیش رفت و اکنون در کنار کسانی چون فائزه هاشمی، گروهک موسوم به انجمن دفاع از آزادی مطبوعات را اداره می‌کند.

همسر حسن روحانی خانواده حسن روحانی بیوگرافی عیسی سحرخیز
وی ضمن مقاله‌ای در سایت ضد انقلابی روز‌آن‌لاین، دولت را عروس هزار داماد معرفی کرد و نوشت: عروس در این جایگاه، عروس هزار داماد بودن و با همه به ماه عسل رفتن، اگر نگوئیم ناممکن است، اما عاقلانه نیست. داستان حسن روحانی کم‌کم دارد به قصه عروس هزار داماد تبدیل می‌شود. این نه تنها هیچ کدام را راضی نمی‌کند بلکه همه را ناراضی هم می‌سازد؛ برخلاف آنچه که سخنگوی او روز چهارشنبه در پایان جلسه هیأت دولت در واکنش به نامه علی مطهری به رئیس جمهور، پیرامون غیر قانونی خواندن مسئله حصر و تهدید رئیس جمهور به سؤال مطرح کرد.

پیش از این تذکر داده شده است که دولت باید بندبازی کند و سخت مراقب باشد که کشتی‌اش در این مسیر سخت و دشوار به صخره برنخورد و در هم بشکند، یا در گل و لجن کف مسیر گیر کند و زمین‌گیر شود، اما به نظر می‌رسد اکنون دیگر در صحنه سیاسی پیروی از مشی «یکی به نعل زدن، یکی به میخ» یا «دلبری از همه» کارساز نیست و حتی بیشتر از آنکه سودمند باشد زیان‌بخش است.

سحرخیز در ادامه انتشار نظرسنجی‌هایی مبنی بر حمایت ۶۰ درصدی از دولت را رد کرد و نوشت: این نظرسنجی می‌تواند درست نباشد و چون موارد دیگر بیشتر نظرسازی باشد تا نظرسنجی! به هر حال قاعده روند امور سیاسی احزاب و برگزیدگان انتخابات بیشتر بر «ریزش» است تا «رویش»، الا در موارد بسیار استثنایی که بعید است با دستاوردهایی که دولت تدبیر و امید تاکنون داشته است درباره آن صدق کند، چون بسیاری از حامیان اولیه حسن روحانی، اگر نگوئیم که اکنون به صف مخالفان پیوسته‌اند، دست کم در گروه منتقدان جدی او جای می‌گیرند. خلاصه سخن آنکه دوران «ماه عسل» دولت اعتدال با بخشی از رأی دهندگان نیز در حال سرآمدن است.

یادآور می‌شود پیش از این افراطیونی مانند اصغرزاده از دولت به عنوان رحم اجاره‌ای اصلاح‌طلبان یاد کرده بودند.

افکار نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ