پرفروش ترین لپ تاپ‌های سال ۲۰۱۴

0

هر ساله با نزدیک‌ شدن به ماه‌های پایانی سال میلادی، اسامی پرمخاطب ترین و همینطور پرفروش ترین محصولات فناوری معرفی می‌شوند. اسامی برندهای معروف در این رتبه بندی به چشم می خورد.

لپ تاپ و تبلت ها جزو کالاهای اساسی و مورد نیاز شاغلان امروزی محسوب می شوند. اما به دلیل تنوع و گستردگی بسیاری که در دنیای فناوری وجود دارد، خریداران گاهی اوقات در انتخاب برند برتر با توجه به نیازی که دارند، دچار سردرگمی می شوند اما در این رقابت، محصولی می تواند نظر مخاطبان بیشتری را به خود جلب کند که بتوانند عرضه بهتر و با کیفیت تری را در اختیار کاربران قرار دهد.
همانطور که در جدول زیر مشاهده می شود، کمپانی لنوو با سهم ۲۰ درصدی در صدر لیست فروش قرار گرفته، HP با ۱۸٫۸درصد، Dell با ۱۳٫۳ درصد، Acer با ۸٫۴ درصد و اپل نیز با سهم ۶٫۳ درصد در رتبه های بعدی این فهرست قرار گرفته اند.

.

قیمت لپ تاپ فروش اپ تاپ بهترین لپ تاپ

*Lenovo

لنوو با اصالت چینی خود توانسته جایگاه نخست را به خود اختصاص دهد. کارشناسان حوزه فناوری معتقدند لنوو به دلایلی مانند شناخت نیاز کاربر در ارائه محصولات، بهره وری، کارایی و قابلیت های سخت و نرم افزاری در صدر لیست قرار گرفته است. این کمپانی نسبت به سال گذشته با ۱۱٫۲ درصد رشد مواجه شده است.

*HP

“هیولت پاکارد” که به اختصار با اسم “اچ پی” شناخته می شود، دومین برند معرفی شده است. اچ پی جزو غول های فناوری مشهوری محسوب می شود که سال هاست به رقابت با سایر فعالان این عرصه پرداخته و به نیاز مخاطبان پاسخ داده است. این کمپانی نسبت به سال گذشته با ۵٫۱ درصد رشد مواجه شده است.

*Dell

“دل” علاوه بر داشتن قابلیت های متفاوت با قیمت مناسب خود نیز توانسته نگاه بازارهای بین المللی را به سوی خود معطوف کند. در نتیجه، رتبه سوم جدول را به خود اختصاص داده است. این کمپانی نسبت به سال گذشته با ۹٫۷ درصد رشد مواجه شده است.

*Acer

این محصول از برندهای تایوانی است که در سال های اخیر توانسته رتبه خوبی را به خود اختصاص داده و با غول های فناوری سراسر دنیا به رقابت بپردازد و در رتبه بندی سال ۲۰۱۴ میلادی نیز در رده چهارم قرار بگیرد. این کمپانی نسبت به سال گذشته با ۱۱٫۴ درصد رشد مواجه شده است.

*Apple

اپل جزو کمپانی هایی است که طرفداران ویژه خود را دارد اما آمار و نمودارهای ارائه شده نشان می دهد که این کمپانی در پاسخگویی به نیاز مخاطبانش چندان موفق نبوده که در رتبه پنجم جدول قرار گرفته است! این کمپانی نسبت به سال گذشته با ۸٫۹ درصد رشد مواجه شده است.

افزایش تقاضا در مناطقی مانند امریکای شمالی تاثیر به سزایی را در این رتبه بندی ایفا می کند. اپل جزو کمپانی هایی است که بازار فروش مناسبی را در امریکا به خود اختصاص داده و با دور شدن از این منطقه سهم فروش اپل نیز کاهش پیدا می کند.

* چرایی فروش بیشتر لپ تاپ ها

یکی از نکته هایی که کاربران در خرید لپ تاپ ها مورد توجه قرار می دهند، میزان خرابی و همینطور عمر دستگاه است. بسیاری از لپ تاپ ها به دلایل مختلفی مانند عمر کوتاه باطری، عدم ارائه خدمات پس از فروش مناسب، حساس بودن و … پاسخگوی نیاز کاربران امروزی که بیشتر وقت خود را با لپ تاپ یا تبلت هایشان می گذرانند، نیستند.

به گزارش ایستانیوز به نقل از مهر، در نتیجه، کاربران ترجیح می دهند تا به سراغ لپ تاپ هایی بروند که از عمر بیشتری برخوردار بوده و نیاز چند ساله آنها را پاسخگو هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ